Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Ik weet niet wat jij deed gisteren, maar jij kan veel beter dan je gisteren liet zien.

Marc S

Citaat van: DayDreamer op oktober 30, 2014, 09:04:57
Ik weet niet wat jij deed gisteren, maar jij kan veel beter dan je gisteren liet zien.

Zelfde geld voor de rest eigenlijk :p

sccambuurlwdd

Wie gaat Narsingh even vertellen dat niet alleen het team zijn capaciteiten moet benutten, maar ook hijzelf. Hij moet niet elke keer de bal in de voeten vragen, maar juist veel meer in de diepte. Daarnaast: als je zo snel bent, dan moet je in een 1 tegen 1 situatie bijna altijd je man opzoeken (en buitenom gaan!!)

CJ058

Trok de lijn van afgelopen zondag feilloos door naar gister, dus wat dat betreft al redelijk constant..  :_schater

Waarom altijd naar binnen gaan waar Ogbeche en de diepgaande middenvelder (Rusnak/van de Streek) zich vaak al bevind? De ballen mutte voor de pot komen, kappen met die zinloze steekballen!!

YellowBlue

Citaat van: sccambuurlwdd op oktober 30, 2014, 09:39:31
Wie gaat Narsingh even vertellen dat niet alleen het team zijn capaciteiten moet benutten, maar ook hijzelf. Hij moet niet elke keer de bal in de voeten vragen, maar juist veel meer in de diepte. Daarnaast: als je zo snel bent, dan moet je in een 1 tegen 1 situatie bijna altijd je man opzoeken (en buitenom gaan!!)

_O_ _O_ _O_

PePe

Furdjel loopt zich te vaak vast, ik zou graag zien dat hij de bal sneller afspeelt.  :y

dit is mien club

had toch weer een aantal klasse acties, tegen Ajax gaat hij meer ruimte krijgen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Citaat van: PePe op november 02, 2014, 23:13:28
Furdjel loopt zich te vaak vast, ik zou graag zien dat hij de bal sneller afspeelt.  :y
Dan moet de rest sneller aansluiten .Zijn broer bij psv heeft vaak wel de mogelijkheid om gelijk de bal aftegeven omdat daar de rest ook razend snel bijsluit .Is overigens hun manier van countervoetbal

sccambuurlwdd

Hij was weer wat beter dan in de laatste wedstrijden. Dijks had het behoorlijk lastig met hem.

speculeter

Had alleen wel even die bal moeten afgeven op vd streek.
Was het 0-2 geweest.

Goudvinger

Hij mag van mij wel eens vaker voor de vroege voorzet gaan. Vaak staat Ogbeche wel rond het strafschopgebied en krijgt Narsingh genoeg tijd om het uit te voeren. Bovendien zijn de overige verdedigers en verdedigende middenvelders dan vaak nog niet in de buurt. Je hoeft je man niet altijd voorbij.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sccambuurlwdd op november 03, 2014, 09:13:03
Hij was weer wat beter dan in de laatste wedstrijden. Dijks had het behoorlijk lastig met hem.

Dat is dan ook wel de slechtste back van NL.....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Drumfather SCC

#1707
NAC Breda bekijkt of Melvin de Leeuw de club kan komen versterken. De ex-aanvaller van RBC Roosendaal traint momenteel mee met Jong NAC.

De Bredase club bekijkt volgens Omroep Brabant of De Leeuw een versterking voor het eerste elftal kan zijn. De aanvaller zit zonder club sinds eind oktober zijn contract bij het Schotse Ross County is ontbonden. Interim-trainer Eric Hellemons kent De Leeuw nog uit hun gezamenlijke tijd bij RBC

En Adje word weggestuurd op de training aldaar http://foxsports.nl/video/241686-tighadouini-weggestuurd-tijdens-training-nac.html

Goudvinger

Citaat van: Drumfather SCC op november 08, 2014, 12:39:19
NAC Breda bekijkt of Melvin de Leeuw de club kan komen versterken. De ex-aanvaller van RBC Roosendaal traint momenteel mee met Jong NAC.

De Bredase club bekijkt volgens Omroep Brabant of De Leeuw een versterking voor het eerste elftal kan zijn. De aanvaller zit zonder club sinds eind oktober zijn contract bij het Schotse Ross County is ontbonden. Interim-trainer Eric Hellemons kent De Leeuw nog uit hun gezamenlijke tijd bij RBC

En Adje word weggestuurd op de training aldaar http://foxsports.nl/video/241686-tighadouini-weggestuurd-tijdens-training-nac.html

In de eerste divisie was De Leeuw al grillig, ik zie niet in hoe hij in de Eredivisie NAC uti de brand gaat helpen.

Cor

Ik zet hem toch maar weer op de kaart, teleurstellende wedstrijd maar Barto bikkelde toch weer als vanouds.  |:)