Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

drg

We hebben vast nog wel een ongebruikte geel/blauwe masker die opgevuld moet worden, voordat ie weer een slag tegen z'n hasses krijgt.  :zweep

speculeter

Typisch zo.n speler of je vind hem niks of je vind hem goed.
Ik hoor bij die tweede.

dizzhead

#1682
Citaat van: Galdiano op oktober 27, 2014, 10:10:46
Dit menen jullie toch niet serieus?  :zucht

Maachi en Houwing ook maar terughalen, wie weet spelen ze nu wat beter  :_schater

Melvin de Leeuw kwam duidelijk veel te kort. Laat staan dat hij in de eredivisie wel opeens de sterren van de hemel gaat spelen  :_schater

Tsja, je hebt nog gelijk ook ergens. Maar we hebben ze niet voor het uitkiezen. Op dit moment oogt Meleg te zwaar (en sinds gister ook geblesseerd) en de Ridder te blessuregevoelig. in de laatste heb ik vol vertrouwen, maar de Leeuw is op dit moment gewoon een aanwinst in vergelijking met Meleg en Schepers. Meleg zou het wellicht nog wel kunnen gaan bewijzen, maar is natuurlijk wel gewoon een huurling.


De Leeuw had trouwens wel een van de belangrijkste balveroveringen plus assist in ons kampioensjaar.  :proost

Galdiano

Schet zal plaats van Schepers innemen, neem ik aan. Op trainingen beter dan Schepers.
En zal nog wel iets bijkomen in de winter ipv oebele.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: speculeter op oktober 27, 2014, 10:15:27
Typisch zo.n speler of je vind hem niks of je vind hem goed.
Ik hoor bij die tweede.

Liever een jonge speler van een jaar of 20/21 erbij dan een speler van die leeftijd die als opvulling dient.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op oktober 27, 2014, 10:40:53
Liever een jonge speler van een jaar of 20/21 erbij dan een speler van die leeftijd die als opvulling dient.

_O_ _O_ Aan de andere kant is De Leeuw wel weer een ouderwetse buitenspeler voor Cambuur










Kan je de hele wedstrijd op zeiken!

Dokkumer

Nee daar hebben we Bob al voor.
Melvin vind ik voetballend te beperkt, aan zijn inzet zal het trouwens nooit liggen.

DayDreamer

Gaat teveel naar binnen naar mijn idee, de keer dat hij buitenom ging gelijk goede voorzet, en bijna goal.

speculeter

Heeft goed Schot. Kan goed koppen.
Altijd 100% inzet.
Laat maar komen.

Yellow Army

Hou op man. De Leeuw is niet beter dan Bob.
Area 58

HilversumOnTour

Inderdaad, we spelen top eredivisie.  8)


PePe

Citaat van: Thieske op oktober 22, 2014, 10:03:04
Na de winterstop is Barto weer op zijn best, haha.

Maar ik vind hem zeker bruikbaar voor ons Cambuur (prima stand-in/pinchitter).
Nog even geduld, die twee maanden zijn zo om!!



ruubmac