Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Thieske op oktober 22, 2014, 09:00:11
Vond hem zeer goed invallen. Brengt enthousiasme en nog meer drive teweeg. Handig als extra wapen om de 2e ballen/afvallende ballen te winnen.

SSSSTTTTT !!! Hij zit eindelijk op de bank, straks staat hij weer in de basis!

Utekleitrokken

Iedereen, TS, ziet toch wel in dat hij in deze periode van het seizoen geen basisklant is? Zoals hij ingezet is tegen dkv, zo moet hij komen! Vanuit de basis creëert hij niks, maar tegen vermoeide tegenstanders is hij lastig door zijn drive en daar ligt zijn kracht.

Thieske

Na de winterstop is Barto weer op zijn best, haha.

Maar ik vind hem zeker bruikbaar voor ons Cambuur (prima stand-in/pinchitter).

el haj

Ik was deze hier nog niet tegengekomen; een tweet van Rodney Ubbergen.
Jaartje Cambuur heeft blijkbaar wel indruk op 'm gemaakt! Hij tweette later nog eens een screenshot van 819 :P



Dokkumer

Hij kon de wedstrijd niet volgen en riep zijn volgers op om de stand van zaken te blijven Twitteren. Volgens mij heeft hij zijn allermooiste seizoen ooit hier gehad, ondanks het totale gebrek aan speelminuten.
Hij lag volgens mij ook goed in de groep met zijn gekke streken zoals de Harlem Shake en de idioterieën tijdens de huldiging


sccambuurlwdd

Alim Özturk maakte vandaag in de Edinburgh derby de gelijkmaker met een lekker doelpuntje:
https://vine.co/v/OhYVII925eE

Sakas

Speelde nieg een hele goeie wedstrijd vandaag. Niet gebruik gemaakt van zijn snelheid en voorzet.  Liet nelom ook vaak lopen.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Gasgeve

Vaak? Hij liet hem de hele wedstrijd lopen, was opdracht van Henk denk ik, want hij is niet 1x met Nelom mee terug gelopen.

de Schoot

Nelom kreeg al snel geel, daar moet je gebruik van maken, zeker met z'n snelheid. Gemiste kans van team en TS.

denistel

Citaat van: de Schoot op oktober 27, 2014, 03:35:20
Nelom kreeg al snel geel, daar moet je gebruik van maken, zeker met z'n snelheid. Gemiste kans van team en TS.

juist hadden em veel vaker moeten zoeken als was hij zelf ook niet heel actief in het vrij lopen dit keer.


ruubmac

1 goede voorzet van hem gezien, waar bijna een doelpunt uit kwam. Verder veel te weinig / te laat gebruik van gemaakt.

Thieske

Werd inderdaad veel te weinig gezocht..

speculeter

Melvin de leeuw gaat weg uit Schotland.
Maar mooi hier zijn conditie op peil houden en wie weet?
Slechter als Bob kan het toch niet.

dizzhead

Citaat van: speculeter op oktober 27, 2014, 10:05:25
Melvin de leeuw gaat weg uit Schotland.
Maar mooi hier zijn conditie op peil houden en wie weet?
Slechter als Bob kan het toch niet.

Gaat die per direct weg? Is wat mij betreft welkom voor op de linkervleugel.

Galdiano

Dit menen jullie toch niet serieus?  :zucht

Maachi en Houwing ook maar terughalen, wie weet spelen ze nu wat beter  :_schater

Melvin de Leeuw kwam duidelijk veel te kort. Laat staan dat hij in de eredivisie wel opeens de sterren van de hemel gaat spelen  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets