Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

PePe


poelie-lwd

En nu maar hopen dat Jan Smit het duo Menzo/Arts aanstelt in Almelo  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

ruubmac

Hoe staat het er eigenlijk voor met Narsingh?

Marc S

Citaat van: poelie-lwd op september 06, 2014, 08:16:02
En nu maar hopen dat Jan Smit het duo Menzo/Arts aanstelt in Almelo  :_schater

Vooral Arts.

speculeter

Manu bij jong oranje!

sccambuurlwdd

Goede invalbeurt zeg. Volgende week maar in de basis!

Galdiano

Hopen dat hij fit blijft wat een fantastische speler!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TopperM

Top speler! Beter dan lukoki, hopen dat ie fit blijft!

Cambuur058

3 voorzetten, 3x levensgevaarlijk  8)

speculeter

Denk niet dat we een betere vleugelspeler
hebben gehad. Klasse druipt eraf!!
Nou maar hopen dat hij fit blijft.

Destroyer

Mooie acties, ben ook benieuwd of hij fit blijft!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Citaat van: Destroyer op september 14, 2014, 19:25:16
Mooie acties, ben ook benieuwd of hij fit blijft!
Ik ben benieuwd hoe hij is, als ie fit is!! Topper |:)

sunderland


Casuals-lwd

Wat een gevaarlijke speler. gaan we nog veel plezier aan beleven mits hij fit blijft  :thumbsup

PePe

Citaat van: Casuals-lwd op september 14, 2014, 20:32:37
Wat een gevaarlijke speler. gaan we nog veel plezier aan beleven mits hij fit blijft  :thumbsup
Dat geld voor elke speler.