Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Bart van Brakel op amateurbasis naar FC Oss.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Zei eerder nog te willen stoppen, omdat hij het wereldje zat was.

Collingwood

Rik Elfrink ‏@RikElfrink  · 12m 
#Heerenveen heeft nog een (vergeefse) poging gewaagd voor #Ritzmaier. Hij blijft bij #PSV.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Citaat van: Collingwood op september 01, 2014, 20:10:48
Rik Elfrink ‏@RikElfrink  · 12m 
#Heerenveen heeft nog een (vergeefse) poging gewaagd voor #Ritzmaier. Hij blijft bij #PSV.

Van der Laan kwijnt weg bij Groningen, het zelfde geldt voor Ritzmaier bij PSV. Niet dat ik die lui Ritzmaier gun, maar je wilt toch gewoon iedere week spelen? Ik snap daar niks van.

Casuals-lwd

#1459
Citaat van: Treb op september 01, 2014, 20:13:45
Van der Laan kwijnt weg bij Groningen, het zelfde geldt voor Ritzmaier bij PSV. Niet dat ik die lui Ritzmaier gun, maar je wilt toch gewoon iedere week spelen? Ik snap daar niks van.
Hij wil gewoon niet voor dkv spelen  _O_

zeewolde

Citaat van: Treb op september 01, 2014, 20:13:45
Van der Laan kwijnt weg bij Groningen, het zelfde geldt voor Ritzmaier bij PSV. Niet dat ik die lui Ritzmaier gun, maar je wilt toch gewoon iedere week spelen? Ik snap daar niks van.
groningen is ook nog bezig met een zweedse verdediger. Goeie keus vd laan!

Dokkumer

Zoals het orakel al rondtwitterde: Liever een jaar op de bank dan 10 maanden in de stank :devil

moodygrunn

Hans Nijland ‏@jdnijland

Martijn van der Laan ontvangt vanavond in Hilversum tijdens het jaarlijkse voetbalgala de Zilveren Schoen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------


Toch mooi dat die Hans Nijland even gaat pronken met de prestatie van V/d Laan. Wat een dweil.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 01, 2014, 21:06:11
Hans Nijland ‏@jdnijland

Martijn van der Laan ontvangt vanavond in Hilversum tijdens het jaarlijkse voetbalgala de Zilveren Schoen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------


Toch mooi dat die Hans Nijland even gaat pronken met de prestatie van V/d Laan. Wat een dweil.
Hij mag het benoemen natuurlijk omdat Martijn nu een speler van Groningen is..
Deze tweet maakt trouwens wel een hoop goed:

Nijland: "Clubs met veel enthousiasme en plezier kunnen dit seizoen ongelooflijk ver komen. Neem Cambuur. Hoge klassering geen toeval."

speculeter

Hij las citaat van moodygrunn. ..
Snel goedgemaakt Door de heer Nyland

moodygrunn

Citaat van: speculeter op september 01, 2014, 21:42:04
Hij las citaat van moodygrunn. ..
Snel goedgemaakt Door de heer Nyland

Idd, niet de eerste de beste die kritiek levert natuurlijk! (kijk maar even naar de poulestand :) )
In Henk en Sandor we trust


Montana

Citaat van: Treb op september 01, 2014, 20:13:45
Van der Laan kwijnt weg bij Groningen, het zelfde geldt voor Ritzmaier bij PSV. Niet dat ik die lui Ritzmaier gun, maar je wilt toch gewoon iedere week spelen? Ik snap daar niks van.

Vd Laan is (was) geblesseerd

moodygrunn

Speciaal voor Wiekie en Raaf

• De komst van Slavisa Stojanovc als opvolger van de ontslagen Stanley Menzo heeft Alphons Arts zijn plaats in de technische staf van Lierse SK gekost • Voor de Nederlander wordt een andere functie gezocht bij de Belgische club •  Arts was onder Menzo assistent, maar Stojanovic neemt twee eigen assistenten mee •
In Henk en Sandor we trust

brambo3004

Citaat van: moodygrunn op september 05, 2014, 21:06:15
Speciaal voor Wiekie en Raaf

• De komst van Slavisa Stojanovc als opvolger van de ontslagen Stanley Menzo heeft Alphons Arts zijn plaats in de technische staf van Lierse SK gekost • Voor de Nederlander wordt een andere functie gezocht bij de Belgische club •  Arts was onder Menzo assistent, maar Stojanovic neemt twee eigen assistenten mee •

Kantoorbaantje? Ballen oppompen?