Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Oldskool

Ik heb het idee dat Barto ingezet gaat worden als een Dirk Kuijt tijdens het WK.
Tijdens partijtjes achterin spelen en opstomen.

drg

Citaat van: Oldskool op augustus 01, 2014, 13:24:01
Ik heb het idee dat Barto ingezet gaat worden als een Dirk Kuijt tijdens het WK.
Tijdens partijtjes achterin spelen en opstomen.

Ik mag hopen van niet, en zo tekort komen we ook nog niet achterin  :P

Als het niet anders kan zou ik gewoon Bijker middenlinks zetten en Perreira linksback.

Barto hoogstens een 10 achter de spits.

el haj

Dubbel oud-speler nieuws; eerst een jongen uit de eigen jeugd:
Citeer
HHC Hardenberg haalt middenvelder Frits Dantuma

HHC Hardenberg heeft zich versterkt met Frits Dantuma. De 22-jarige middenvelder speelde het afgelopen seizoen voor FC Emmen.
In Drenthe kwam hij tot zestien optredens in het eerste elftal, meestal als invaller. Daarvoor kwam Dantuma drie seizoenen uit voor SC Cambuur. Met die club werd hij vorig jaar kampioen van de Jupiler League.
Dantuma is de zesde nieuwkomer bij de topklasser uit Hardenberg. Eerder al werden Willem Lanjouw, Rob van der Leij, Sven Weustink, Dennis Rosink en Koos Werkman aangetrokken

Bron: Rtvoost


Vervolgens een klein beetje leedvermaak :P :
Citeer

Ruud Swinkels zit werkloos thuis na succesvol jaar bij Willem II: 'Ik snap het zelf ook niet'


TILBURG - Ruud Swinkels was vorig seizoen de minst gepasseerde doelman in de Jupiler League. Mede daardoor promoveerde Willem II naar de eredivisie. Maar Swinkels (27) mocht niet bij de Tilburgse club blijven en zit sindsdien werkloos thuis.

Waarom hij bij Willem II moest vertrekken, weet Swinkels nog altijd niet. "De exacte reden blijft gissen. Ik kreeg alleen te horen dat ze een doelman zochten met eredivisie-ervaring." De Tilburgers kozen voor Kostas Lamprou, die komend seizoen wordt gehuurd van Feyenoord.

'Ik ben niet minder dan Lamprou'
"Lamprou heeft zo'n beetje al zijn wedstrijden in het tweede van Feyenoord gespeeld", aldus Swinkels. "In de eredivisie heeft hij nauwelijks ervaring. Ik vind mezelf ook niet minder dan hem. Maar goed, ik ga er niet over en moet mezelf er maar bij neerleggen."

Swinkels had er vertrouwen in dat er wel een andere club voor hem zou komen. "Ik heb gisteren nog met mijn zaakwaarnemer gebeld", zegt hij. "Ook toen kreeg ik te horen dat er nog geen concrete belangstelling voor mij was."
(...)
'Ik sta te popelen'
Swinkels probeert ondertussen positief te blijven. "Hopelijk komt er nog een club. Ik probeer wat voor mezelf te trainen om fit te blijven. Als ik ergens terecht kan, wil ik er ook meteen staan. Ik mis het voetballen enorm en sta echt te popelen om weer aan de slag te gaan."

Swinkels speelde eerder voor FC Eindhoven. Ook stond hij onder contract bij PSV en SC Cambuur, maar daar kwam hij niet officieel voor in actie.

Bron: Omroep Brabant


el haj

En in de categorie oude spelers ipv oud-spelers (bij gebrek aan een beter passend topic :P):


Galdiano

Over Swinkels, van wat ik gelezen heb, is het zijn eigen domme schuld.
Hij is destijds op amateurbasis gehaald naar Willem II aangezien ze geen geld hadden.
Hij kwam in loondienst bij zijn schoonvader tevens sponsor van Willem II.
Nu heeft hij een ander vrouwtje genaaid, en is hij niet meer in loondienst, en is het een eis van de sponsor om hem de laan uit te sturen bij Willem II.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2014, 23:08:32
Over Swinkels, van wat ik gelezen heb, is het zijn eigen domme schuld.
Hij is destijds op amateurbasis gehaald naar Willem II aangezien ze geen geld hadden.
Hij kwam in loondienst bij zijn schoonvader tevens sponsor van Willem II.
Nu heeft hij een ander vrouwtje genaaid, en is hij niet meer in loondienst, en is het een eis van de sponsor om hem de laan uit te sturen bij Willem II.  :_schater

:_schater

Meneer is niet erg verstandig bezig het laatste jaar.


Lore

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2014, 23:08:32
Over Swinkels, van wat ik gelezen heb, is het zijn eigen domme schuld.
Hij is destijds op amateurbasis gehaald naar Willem II aangezien ze geen geld hadden.
Hij kwam in loondienst bij zijn schoonvader tevens sponsor van Willem II.
Nu heeft hij een ander vrouwtje genaaid, en is hij niet meer in loondienst, en is het een eis van de sponsor om hem de laan uit te sturen bij Willem II.  :_schater

:_schater :_schater Wat een dwaas!

Len Cantello

Reza naar de kamelencompetitie in Koeweit...... Wat geld al niet met een mens doet...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

el haj

Daarmee bedoel je dan 'hem van een levenskwaliteit voorzien waarvan wij slechts kunnen dromen'?

Ik snap al dat gezeik over verdienen niet. Net alsof jij de kans om vele tonnen te verdienen -in een land waar je met een procent daarvan al rijkelijk kunt leven- zou laten schieten. Het is niet alsof deze jongen nou zo'n fabelachtige techniek heeft dat het een gemis voor het voetbal an sich is dat 'ie niet in Europa te bewonderen is. Bovendien zit 'ie nu wel heel dicht bij z'n geboorteland.

Get off your high horse.

YellowBlue

Citaat van: el haj op augustus 06, 2014, 16:47:10
Daarmee bedoel je dan 'hem van een levenskwaliteit voorzien waarvan wij slechts kunnen dromen'?

Ik snap al dat gezeik over verdienen niet. Net alsof jij de kans om vele tonnen te verdienen -in een land waar je met een procent daarvan al rijkelijk kunt leven- zou laten schieten. Het is niet alsof deze jongen nou zo'n fabelachtige techniek heeft dat het een gemis voor het voetbal an sich is dat 'ie niet in Europa te bewonderen is. Bovendien zit 'ie nu wel heel dicht bij z'n geboorteland.

Get off your high horse.

:y

Dokkumer

Gun hem de centen van harte, maar ben van mening dat je eerst sportief het hoogste moet trachten te halen. Aangezien hij nog geen 32+ is, vind ik het rijkelijk vroeg dat hij nu al dik wil cashen.

Wat Swinkels betreft.. Lul eerste klasse, die vindt zichzelf nog niet eens minder dan Ocoa of die keeper van Costa Rica. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een zelfkritische blik..

Tot slot Frits, jammer maar helaas te licht voor het betaald voetbal bevonden. Dan lekker op een hoog amateurniveau spelen en plezier houden. Succes!

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

de Schoot

Citaat van: Len Cantello op augustus 06, 2014, 16:18:38
Reza naar de kamelencompetitie in Koeweit...... Wat geld al niet met een mens doet...

Bedankt voor je 9 fantastische seconden bij ons mooie cluppie! 

Oldskool

Er is volgens mij wel een transfersom betaald voor Reza.
Heeft Cambuur nog recht op een deel ?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets