Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Marc S


drg

Citaat van: Marc S op juli 29, 2014, 14:52:34
Bart van Brakel stopt met profvoetbal

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/41164

Tja als ie na 7 keer opnieuw niemand bewezen heeft een goede aanwinst te zijn doet ie er inderdaad goed aan om vroegtijdig te stoppen met z'n carriere  :y

Marc S

Citaat van: drg op juli 29, 2014, 15:38:04
Tja als ie na 7 keer opnieuw niemand bewezen heeft een goede aanwinst te zijn doet ie er inderdaad goed aan om vroegtijdig te stoppen met z'n carriere  :y

Als hij iets scherper was hadden we zomaar 1-2 kunnen winnen bij grunn door hem ach ja.. het had niet zo mogen weze

ruubmac

Speler die bij iedere club in de JL niet zou misstaan.

Bernardo

@DaanRieken: Slecht nieuws voor #Cambuur: Fursjel Narsingh mist competitiestart. Waarschijnlijk nog 4 weken uitgeschakeld met lieskwetsuur

Hebben we de ellende al! Maar snel een goeie buitenspeler erbij!

Cambuur058


AL

Citaat van: Bernardo op juli 29, 2014, 21:20:40
@DaanRieken: Slecht nieuws voor #Cambuur: Fursjel Narsingh mist competitiestart. Waarschijnlijk nog 4 weken uitgeschakeld met lieskwetsuur

Hebben we de ellende al! Maar snel een goeie buitenspeler erbij!

Was te verwachten helaas! Narsingh en de Ridder beide geblesseerd. Meleg die niet uit de verf komt op de vleugel.
Kortom een probleem op de vleugels.
Echter ook een probleem centraal achterin.
Vrees voor een zeer belabberde competitiestart!

Marc S

Citaat van: AL op juli 29, 2014, 21:26:06
Was te verwachten helaas! Narsingh en de Ridder beide geblesseerd. Meleg die niet uit de verf komt op de vleugel.
Kortom een probleem op de vleugels.
Echter ook een probleem centraal achterin.
Vrees voor een zeer belabberde competitiestart!

Gelukkig met Twente thuis en vittesse uit valt het qua tegenstand erg mee..

Scc01

Dit zat er aan te komen natuurlijk. Maar dat wisten we hij is nog nooit fit geweest. Maar om dan zo dom te zijn om dan nog een blessure gevoelige speler als de ridder erbij te halen...

cambuurlegend

Zat er natuurlijk aan te komen , dit hoort gewoon bij deze jongen huppelt van de ene naar de andere blessure . Zonde want in aanleg een prima vleugelspeler..

Clint

Citaat van: Scc01 op juli 29, 2014, 21:30:54
Dit zat er aan te komen natuurlijk. Maar dat wisten we hij is nog nooit fit geweest. Maar om dan zo dom te zijn om dan nog een blessure gevoelige speler als de ridder erbij te halen...

Belachelijk om dit soort voortdurend geblesseerde spelers te halen. Had dan ergens weer een talentvolle beloftespeler weggehaald.
Aan Narsingh en de Ridder gaan we ons regelmatig storen dit seizoen met die slappe ledematen.

Marc S

Echt zonde dat deze goede speler zo vaak geblesseerd is.

Ruppppert

Citaat van: Clint op juli 29, 2014, 21:57:19
Belachelijk om dit soort voortdurend geblesseerde spelers te halen. Had dan ergens weer een talentvolle beloftespeler weggehaald.
Aan Narsingh en de Ridder gaan we ons regelmatig storen dit seizoen met die slappe ledematen.
volledig mee eens.

Bascambuur

Dat je een gokje neemt met Narsingh snap ik wel, want het is een prima speler. Het is alleen onbegrijpelijk dat je dan nóg een zeer blessuregevoelige buitenspeler haalt met De Ridder.

de Schoot

Citaat van: Marc S op juli 29, 2014, 21:29:09
Gelukkig met Twente thuis en vittesse uit valt het qua tegenstand erg mee..

4 punten!!!   :y