Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

de Schoot

Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2014, 07:41:32
Die is toch al lang gestopt  :zweep

Fuck.........  :wall (Dau snapst mij wel)

Lore

'@thijsslegers: Ritzmaier speelt na rust linksback. Omdat Willems de EL-kwalificatie niet haalt en Tamata weg mag, lijkt dat een serieuze optie voor Cocu'

Dat is nu niet de eerste plaats waar ik Ritzmaier neer zou zetten

sunderland

Citaat van: Lore op juli 06, 2014, 19:42:08
'@thijsslegers: Ritzmaier speelt na rust linksback. Omdat Willems de EL-kwalificatie niet haalt en Tamata weg mag, lijkt dat een serieuze optie voor Cocu'

Dat is nu niet de eerste plaats waar ik Ritzmaier neer zou zetten
kun je nagaan wat die cocu weet .Als er echt niks is moet hij wat ,ach van blind had ik het ook niet verwacht .Heeft ook geen snelheid maar is aan de bal en tactisch sterk

Bernardo

van der Vlag naar Groningen, word tweede doelman achter Padt. Gaat woensdag al mee naar Schotland voor de EL.

de Schoot

Leuk voor 'm. Vond het altijd een goeie keeper. Moest weg omdat TS een meer meevoetballende keeper wou hebben.... En toen kwam Meul  :_schater

Dokkumer

Prima lijnkeeper, maar zodra hij eraf kwam had hij blijkbaar heimwee. Gun hem wel wat Europese minuten trouwens.

HilversumOnTour

Citaat van: de Schoot op juli 14, 2014, 14:14:41
Leuk voor 'm. Vond het altijd een goeie keeper. Moest weg omdat TS een meer meevoetballende keeper wou hebben.... En toen kwam Meul  :_schater

Ik vond Telgenkamp daarna nog erger. Kan me wat uittrappen herinneren tijdens MVV thuis, om te janken!

0517

En toen kwam Bizot? Beste keeper die ik hier gezien heb...

Dokkumer

Citaat van: 0517 op juli 14, 2014, 19:42:25
En toen kwam Bizot? Beste keeper die ik hier gezien heb...
Daar is in ieder geval 1 medeforumganger het NIET mee eens :_schater

veteraan

de beste keeper  was Fred Grim en niemand ander

gobo

Citaat van: veteraan op juli 14, 2014, 20:36:53
de beste keeper  was Fred Grim en niemand ander

zonder twijfel
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Citaat van: gobo op juli 14, 2014, 20:43:04
zonder twijfel
Dan ben ik van mening dat we Oscar Zijlstra tekort doen. Onze laatste semi-prof keeper en heeft op mij altijd een onuitwisbare indruk gemaakt.
Fred Grim was de compleetste keeper, dat zeker.

veteraan

OscarZijlstra was zeker de meest bijzondere keeper en een echte Cambuurkeeper ! door de week slager en vedette in het weekend

dizzhead

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=219572

Vd Laan moet nog even wachten op zijn Europese debuut.

Galdiano

Narsingh stopt met training. Last van lies.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets