Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: renesmidje op juni 11, 2014, 12:18:22
Lees binnenkort magazine 't Hertsje maar. Interview met Koen Brack, zal je vast meer boeien....

Stukje over Goudmijn geschreven omdat ik het opvallend vond hoe hij zich gedroeg. Als het je niet boeit, dan lees je het niet.

Al die grote schilders werden ook pas na hun dood erkent en gewaardeerd!  :_schater Wat de rest ook zegt, ik heb mij er wel mee vermaakt!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op juni 11, 2014, 15:12:46
Vat het op als feedback!

'Als het je niet boeit, dan lees je het niet.'

Zo zou ik als journalist nooit te werk gaan! Altijd zorgen dat mensen je stukken willen lezen! Doe er je voordeel mee en zorg ervoor dat iedereen het wil lezen!

Stagiair van Kloosterman zeker? :devil

renesmidje


renesmidje

Citaat van: Timmie op juni 11, 2014, 15:12:46
Vat het op als feedback!

'Als het je niet boeit, dan lees je het niet.'

Zo zou ik als journalist nooit te werk gaan! Altijd zorgen dat mensen je stukken willen lezen! Doe er je voordeel mee en zorg ervoor dat iedereen het wil lezen!

Goed punt, ik probeer ervoor te zorgen dat mensen mijn stukken in de krant (willen) lezen, maar die kleine stukjes op mijn blog zijn ter vermaak. Het was inderdaad geen hoogstaand verhaal waarbij je van je stoel viel van bewondering. Hoeft ook niet, zo was het ook niet bedoeld.

Timmie

Citaat van: renesmidje op juni 11, 2014, 16:56:46
Goed punt, ik probeer ervoor te zorgen dat mensen mijn stukken in de krant (willen) lezen, maar die kleine stukjes op mijn blog zijn ter vermaak. Het was inderdaad geen hoogstaand verhaal waarbij je van je stoel viel van bewondering. Hoeft ook niet, zo was het ook niet bedoeld.

Hoeft ook niet inderdaad, heb je gelijk in! Mensen zijn tegenwoordig kritisch he..;-)

Succes!

Len Cantello

Citaat van: renesmidje op juni 11, 2014, 12:18:22
Als het je niet boeit, dan lees je het niet.
Nog maar net droog achter de oortjes en nu al die hautaine LC houding.... Kloosterman II ?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Collingwood

Gerucht: Jody Lukoki in de belangstelling van Fiorentina.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juni 15, 2014, 15:16:33
Gerucht: Jody Lukoki in de belangstelling van Fiorentina.
En Turkse clubs.

Je bron is waarschijnlijk voetbalzone

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2014, 19:00:41
En Turkse clubs.

Je bron is waarschijnlijk voetbalzone

Klopt helemaal. En zij hebben het weer van 'diverse Italiaanse media'.

Het meeste wat op VZ staat klopt natuurlijk van geen kant, maar ik vind het toch wel opvallend dat Jody aan zulke grote clubs wordt gelinkt.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Ach, Ajax wil hem kwijt. Makelaar denkt aan hem te kunnen verdienen en zo laten club en/of makelaar terloops wat namen vallen. Goed voor zijn marktwaarde.

Gun Jody het allerbeste, maar ben er van overtuigd dat hij veel te licht is voor het niveau Fiorentina.

hydoscc

Fiorentina?

nooit een keer...

Treb

Kon het hier immers al amper aan. Gevalletje top jupiler league.

Timmie

Citaat van: Treb op juni 16, 2014, 06:53:54
Kon het hier immers al amper aan. Gevalletje top jupiler league.

Kon het hier prima aan! Laatste paar maanden was hij hier prima bezig! Gevalletje Adnane, begon ook niet goed, al vond ik hem beter dan Jody!
We zouden blij mogen zijn als Lukoki hier nog een jaar zou willen spelen!

Voorstopper

Ajax ziet het zitten in de negentienjarige Sheraldo Becker. De buitenspeler krijgt een contractverlenging van drie jaar in Amsterdam, meldt De Telegraaf dinsdag. 

De speler van Jong Ajax en Oranje onder 19 wordt door de clubleiding gezien als een groot talent. Afgelopen seizoen kwam hij veertien keer voor het beloftenteam in de Jupiler League uit, waarvan twaalf keer als basisspeler. Eén keer scoorde hij, dat was in de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch (3-2).

Ondertussen is de training op De Toekomst weer hervat. De A-selectie begint officieel volgende week maandag weer, maar een aantal spelers besloot alvast in training te gaan. Siem de Jong, Nicolai Boilesen, Jairo Riedewald en Mitchell Dijks waren maandag al present, terwijl de selectie van Jong Ajax al wel officieel van start ging. Jody Lukoki, vorig seizoen verhuurd, trainde met Jong Ajax mee.

Bron: Voetbalprimeur

Lukoki dus geen basisspeler Ajax 1. Dus speelt hij liever biercompetitie of mischien toch nog een seizoen Ajax?

speculeter

Becker schijnt wel een talent te zijn...
ook nog familie van Narsingh.
Laat hem hier maar een jaartje bij ons rijpen!!