Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: SCCRulez op mei 10, 2014, 12:11:44
Melvin de Leeuw speelde 34 wedstrijden bij Ross County, scoorde 8 goals dit seizoen. Klasse prestatie! Is hem gegund, mooi figuur
mag van mij wel terugkomen

Dokkumer

Citaat van: SCCRulez op mei 10, 2014, 12:11:44
Melvin de Leeuw speelde 34 wedstrijden bij Ross County, scoorde 8 goals dit seizoen. Klasse prestatie! Is hem gegund, mooi figuur
De winnende van vandaag ook al meegerekend? ;)

Citaat van: speculeter op mei 10, 2014, 16:30:24
mag van mij wel terugkomen
Was vorig seizoen in de JL al geen turf hoog bij de "kenners" alhier... Prima gozer, harde werker, maar niet het type speler wat wij zoeken voor de linksbuiten.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2014, 17:24:35
De winnende van vandaag ook al meegerekend? ;)
Was vorig seizoen in de JL al geen turf hoog bij de "kenners" alhier... Prima gozer, harde werker, maar niet het type speler wat wij zoeken voor de linksbuiten.

Daarnaast is de schotse competitie niet van een bijster hoog niveau. Alleen Celtic is dat. rest is van het niveautje juup.

SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2014, 17:24:35
De winnende van vandaag ook al meegerekend? ;)
Niet eens nee! Mooi avontuur voor hem

SCCRulez

Citaat van: Marc S op mei 10, 2014, 17:57:00
Daarnaast is de schotse competitie niet van een bijster hoog niveau. Alleen Celtic is dat. rest is van het niveautje juup.
Oooohh, daarmee devalueren de prestaties van Melvin dan wel behoorlijk ja... En ik was nog wel blij voor hem..  :wall

Dokkumer

Citaat van: SCCRulez op mei 10, 2014, 18:35:37
Oooohh, daarmee devalueren de prestaties van Melvin dan wel behoorlijk ja... En ik was nog wel blij voor hem..  :wall
Mel wordt daar op handen gedragen, niveau of geen niveau. Het is hem gegund ;)

sccvl

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2014, 22:49:49
Mel wordt daar op handen gedragen, niveau of geen niveau. Het is hem gegund ;)
niveau vergelijken met de eerste divisie is denk ik wat overdreven, de bovenste clubs zullen de gemiddelde eredivisie clubs behoorlijk moeite mee hebben verwacht ik zo.

Dokkumer

Citaat van: sccvl op mei 11, 2014, 11:46:25
niveau vergelijken met de eerste divisie is denk ik wat overdreven, de bovenste clubs zullen de gemiddelde eredivisie clubs behoorlijk moeite mee hebben verwacht ik zo.
Ik heb niks over de hoogte van het niveau gezegd ;)
Celtic is verreweg de beste club na het wegvallen van Rangers. Die halen nog een behoorlijk niveau. Daaronder is het naar mijn mening voetballend al snel onderkant middenmoot Eredivisie (alhoewel we onze competitie zeker niet moeten overschatten).

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2014, 22:49:49
Mel wordt daar op handen gedragen, niveau of geen niveau. Het is hem gegund ;)

Dat zeker natuurlijk!

SCCRulez

Citaat van: Marc S op mei 11, 2014, 14:15:28
Dat zeker natuurlijk!
En daar ging het mij inderdaad om! Of je iemand iets gunt hoeft niet afhankelijk te zijn van niveau: ik vind het ook mooi als ze het bij ONS goed doen.
Bovendien moet je zeker de Eredivisie niet overschatten

Collingwood

Tim Bakens stopt als voetballer vanwege zijn heupblessure.
Kalmte alleen kan u redden.

Leovardiascc

Citaat van: Collingwood op mei 22, 2014, 18:06:38
Tim Bakens stopt als voetballer vanwege zijn heupblessure.

DOETINCHEM - Tim Bakens (31) moet per direct stoppen met profvoetbal.

Een chronische heupblessure noopt de verdediger tot het inleveren van zijn contract bij De Graafschap. Bakens, die afgelopen zomer na acht jaar terugkeerde bij de Doetinchemse eerstedivisionist en een contract tekende tot juni 2015, raakte in november 2013 geblesseerd aan zijn heup in het thuisduel tegen FC Eindhoven. Daarna speelde de boomlange centrumverdediger geen minuut meer voor de Superboeren.

Bakens begon zijn loopbaan in het seizoen 2001/2002 bij De Graafschap. In mei 2004 scheurde hij zijn achillespees af en moest toen ook al een jaar revalideren. Toen hij weer fit was, vertrok Bakens naar RKC. Later kwam hij ook nog uit voor FC Volendam, Sparta, het Zwitserse Sankt Gallen en Cambuur Leeuwarden. Met de Friese club promoveerde Bakens afgelopen seizoen. Voor De Graafschap speelde Bakens afgelopen seizoen veertien duels waarin hij tweemaal scoorde.

In totaal speelde Bakens 254 competitieduels in het betaalde voetbal.

zeewolde

 :_schater :_schater :_schater :_schater

CiteerWe wilden gewoon even praten met Lodeweges'
Toen bekend werd dat Dwight Lodeweges naar sc Heerenveen zou verhuizen knakte er iets bij een deel van de achterban van SC Cambuur. Een groep van 150 boze supporters eiste het vertrek van de trainer, die later daadwerkelijk afscheid nam van de club. Supporter Iron B. moest vrijdag verantwoording afleggen bij de rechtbank in Leeuwarden. "We wilden gewoon even praten met Lodeweges", verklaarde hij volgens De Telegraaf. Als het aan het Openbaar Ministerie ligt, gaat hij echter vier maanden de cel in.

dizzhead

Iron B. Is dat de nieuwe bijnaam van Ogbeche?

zeewolde

Citaat van: dizzhead op mei 23, 2014, 15:19:44
Iron B. Is dat de nieuwe bijnaam van Ogbeche?

Dat zou goed kunnen, die wilde ook alleen maar met Lodeweges praten.