Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Vanavond Genee en Derksen maar even kijken...
Op nummer 1 in het vi klassement deze week........

Cambuur058

Citaat van: peter op april 14, 2014, 17:18:09
Vanavond Genee en Derksen maar even kijken...
Op nummer 1 in het vi klassement deze week........
hoe weet je dat?

speculeter

Citaat van: Cambuur058 op april 14, 2014, 17:24:17
hoe weet je dat?
Heb je mijn nieuwe bijnaam nog niet gehoord? :_schater

SCCRulez

Martijn toont net als in laatste fase van vorige seizoen sterke vorm en grote werklust, mooie combinatie. Veel aan hem te danken! En ik geef eerlijk toe, ik schatte hem voor de eredivisie te licht in.

HilversumOnTour

Citaat van: peter op april 14, 2014, 17:39:19
Heb je mijn nieuwe bijnaam nog niet gehoord? :_schater

Speculeter in full-effect  8)

speculeter

Maar ik ga wel even kijken of ik gelijk heb...
en zo ja wil ik meteen van die naam af.

Dokkumer

Citaat van: peter op april 14, 2014, 19:07:56
Maar ik ga wel even kijken of ik gelijk heb...
en zo ja wil ik meteen van die naam af.
Ik zal per direct je forumnaam aanpassen, maar wees niet getreurd, je kunt nog met je oude naam gewoon inloggen :devil

speculeter

Bijna goed.....
top3 Cambuurspelers!!


sccvl


Kuzmanovic-Apeldoorn

De echte Kuzman komt terug!!!!!!

Op19 juni van dit jaar is het zover; dan bestaat SC Cambuur 50 jaar! Één van de hoogtepunten rond de viering van dit jubileum is op 24 mei de reünie-wedstrijd, waarin helden van vroeger en helden van nu het tegen elkaar op gaan nemen.

Oud-spelers konden zich hiervoor de afgelopen weken al aanmelden en aan deze oproep is massaal gehoor gegeven. Inmiddels hebben al bijna 250 oud-spelers aangegeven er bij te zullen zijn!

Hierbij zitten niet de minste namen; onder andere Jaap Stam, Dick Bults, Milko Djurovski, Koen Brack, Gojko Kuzmanovic, Marco Bizot en Johan Abma zullen er op deze feestavond bij zijn.
Henk, held, bedankt

FrancoLWD

 
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 24, 2014, 20:01:11
De echte Kuzman komt terug!!!!!!

Op19 juni van dit jaar is het zover; dan bestaat SC Cambuur 50 jaar! Één van de hoogtepunten rond de viering van dit jubileum is op 24 mei de reünie-wedstrijd, waarin helden van vroeger en helden van nu het tegen elkaar op gaan nemen.

Oud-spelers konden zich hiervoor de afgelopen weken al aanmelden en aan deze oproep is massaal gehoor gegeven. Inmiddels hebben al bijna 250 oud-spelers aangegeven er bij te zullen zijn!

Hierbij zitten niet de minste namen; onder andere Jaap Stam, Dick Bults, Milko Djurovski, Koen Brack, Gojko Kuzmanovic, Marco Bizot en Johan Abma zullen er op deze feestavond bij zijn.

Baas!! :thumbsup

el haj

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 24, 2014, 20:01:11
De echte Kuzman komt terug!!!!!!

Op19 juni van dit jaar is het zover; dan bestaat SC Cambuur 50 jaar! Één van de hoogtepunten rond de viering van dit jubileum is op 24 mei de reünie-wedstrijd, waarin helden van vroeger en helden van nu het tegen elkaar op gaan nemen.

Oud-spelers konden zich hiervoor de afgelopen weken al aanmelden en aan deze oproep is massaal gehoor gegeven. Inmiddels hebben al bijna 250 oud-spelers aangegeven er bij te zullen zijn!

Hierbij zitten niet de minste namen; onder andere Jaap Stam, Dick Bults, Milko Djurovski, Koen Brack, Gojko Kuzmanovic, Marco Bizot en Johan Abma zullen er op deze feestavond bij zijn.

De tering!

el haj


el haj

#1064
Een filmpje van Lodeweges; ik embed hem hier om duidelijke redenen niet maar hier is een link.
https://www.youtube.com/watch?v=VDDbJfZua3w


Trainersmagazine schijnt hem uitgeroepen te hebben als trainer van de maand (een beetje verrassend) wat de aanleiding was voor het interview.
Kijk er overheen als je het niet aanstaat, voor de mensen die iets willen weten over de trainingsvormen; klikken maar.