Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

ForzaCambuur1

Citaat van: Tukker op november 24, 2013, 13:47:26
En het heeft er vast ook mee te maken dat ik Barto als laatste doelpuntenmaker in de pool had  :insane

Puur eigenbelang dus  :0= :zweep

Collingwood

Ik had Barto ook wel willen zien in plaats van Hemmen in de laatste tien minuten. NEC ging op de lange bal spelen, die vaak werd gegeven door de centrale verdedigers. En die had Barto lekker kunnen afjagen. Maar goed, Pereira moest natuurlijk ook gedwongen gewisseld worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Citaat van: ForzaCambuur1 op november 24, 2013, 13:56:44
Puur eigenbelang dus  :0= :zweep
2% maar

De andere 98% is echt in cambuur belang hoor  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Nancai

FC Groningen kan voorlopig geen beroep doen op Sierd van der Berg. De keeperstrainer van de Trots van het Noorden kampt met leukemie.

Van der Berg ondergaat een behandeling in het UMCG in Groningen. Zijn taken worden voorlopig waargenomen door oud-doelman Bas Roorda. Laatstgenoemde is tevens teammanager bij FC Groningen.

Op de eigen website reageert de club geschokt. "FC Groningen is hevig geschrokken van het nieuws en wenst Sierd van der Berg en zijn familie heel veel sterkte op de weg naar herstel."

Kuzmanovic-Apeldoorn

Uit het programmablad van vandaag



Henk, held, bedankt

Lore

Is de club van Koen Brak failliet?

Hij meldt "dat was mijn avontuur in Sulmona. De stekker is eruit, er zijn geen garanties om het seizoen af te kunnen maken. Op naar een andere club." Op twitter

SCCRulez

Ja, is failliet. Lijkt zich er niet erg druk om te maken. Vervanger Leeuwin  |:) :P

Dokkumer

Citaat van: SCCRulez op december 17, 2013, 21:52:42
Ja, is failliet. Lijkt zich er niet erg druk om te maken. Vervanger Leeuwin  |:) :P
Het is dat ik het ":P" icoontje zag, anders was ik hier ook nog tegenin gegaan :devil

SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op december 17, 2013, 22:17:44
Het is dat ik het ":P" icoontje zag, anders was ik hier ook nog tegenin gegaan :devil
Haha, kan ik mij iets bij voorstellen ja. Wel één van oud spelers die nog steeds openlijk laat horen SCC te volgen  :thumbsup

Dokkumer

Daar zal ik ook nooit een verkeerd woord over zeggen. Koen is wat dat betreft een topper ;)

SCCRulez

De Haan is Dijkhuizen nog niet vergeten
Excelsior is noodgedwongen gestart met een zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer, na het vertrek van Jon Dahl Tomasson. De Deen vertrok onlangs naar Roda JC. Naar verwachting staat er komende vrijdag al een nieuwe trainer voor de groep in Kralingen.

Ferry de Haan, algemeen directeur van Excelsior, laat in gesprek met het Algemeen Dagblad weten dat er momenteel nog twee kandidaten zijn. "We zijn op dit moment druk bezig met alles af te wegen. Als we die beslissingen hebben genomen, verwacht ik er snel uit te zijn."

Marinus Dijkhuizen is één van de twee opties voor de vacante functie. De 41-jarige spitsentrainer van FC Utrecht was in de zomer ook al in beeld op Woudestein. Excelsior koos toen echter voor Tomasson, Dijkhuizen is nog altijd in beeld. "Het mag duidelijk zijn dat we Marinus niet vergeten zijn", aldus De Haan.

Excelsior staat momenteel zevende in de Jupiler League, koploper FC Dordrecht heeft een voorsprong van dertien punten.
Bron: voetbalprimeur

DIEKHUZEN!! |:)

SCCRulez

En inmiddels officieel aangesteld. Gefeliciteerd Dijkie! :thumbsup

Leovardia

Prachtig nieuws! Het is je van harte gegund Diekhuuzen!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Cambuur058


papier