Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Hopen dat er een Portugese scout rond liep en dan voor 2 miljoen verkopen aan Boavista... Nu al een legende in Portugal die Barto

Sakin

Citaat van: papier op januari 08, 2014, 18:41:54
3x tegen Lierse

En dan nog... Dit wil niks zeggen deze uitslag ook niet. Heb liever 3 punten en zo'n uitslag tegen de egels of Akkrum-zuid. Dan moet hij er maar eens 3 in schoppen.

denistel

idd inde competitie heeft ie dat nog niet laten zien

Galdiano

Snel ruilen met Jansen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

100X liever Barto dan Christovao!!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lwdscc


Sakin


Citaat van: AL op januari 08, 2014, 22:05:28
100X liever Barto dan Christovao!!

Beide niet goed genoeg voor eredivisie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

drg

Die goal over de stambeen heb ik hem zo vaak zien proberen, ongeveer 1 op de 20 gaat dat goed , dus de komende 2 jaar doet ie dat niet weer  8P

Tanjajeah

Citaat van: Sakin op januari 09, 2014, 03:47:09
Beide niet goed genoeg voor eredivisie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Wat Christovao betreft bedoel je hoop ik: NOG niet goed genoeg? Want de snelheid waarmee jonge spelers worden afgeschreven verbaast me nog wel eens. Christovao is 20, he. Ongeveer even oud als Tjaronn Chery en Anco Jansen toen die hier speelden bijvoorbeeld. Ik zie Christovao ooit wel basisspeler bij Cambuur worden, echt een powerspits ala Mark de Vries.  Zeker een jongen met potentie. Maar goed, nog jong dus, moet en kan nog stappen maken.

Goutum

Citaat van: Tanjajeah op januari 09, 2014, 10:08:05
Wat Christovao betreft bedoel je hoop ik: NOG niet goed genoeg? Want de snelheid waarmee jonge spelers worden afgeschreven verbaast me nog wel eens. Christovao is 20, he. Ongeveer even oud als Tjaronn Chery en Anco Jansen toen die hier speelden bijvoorbeeld. Ik zie Christovao ooit wel basisspeler bij Cambuur worden, echt een powerspits ala Mark de Vries.  Zeker een jongen met potentie. Maar goed, nog jong dus, moet en kan nog stappen maken.

Hij mist gogme.

Dokkumer

Citaat van: Goutum op januari 09, 2014, 11:14:55
Hij mist gogme.
Als dat hét criterium is, kun je 95% van de selectie wel afschrijven. Op deze manier kunnen we continu wel excuses blijven verzinnen om iemand af te branden.
En als ze zo goed waren als we willen dat ze zijn hadden ze echt niet bij ons gespeeld.

Goutum

Citaat van: Dokkumer op januari 11, 2014, 11:09:28
Als dat hét criterium is, kun je 95% van de selectie wel afschrijven. Op deze manier kunnen we continu wel excuses blijven verzinnen om iemand af te branden.
En als ze zo goed waren als we willen dat ze zijn hadden ze echt niet bij ons gespeeld.

Als je mening geven over een speler afbranden is, dan kun je dit forum wel sluiten. Ik vind gogme een hele normale maatstaf om een speler op te beoordelen.

Dokkumer

Je reageert alleen op het afbranden. Ik geef hier ook mee aan dat het gros van de selectie dit gogme mist ;)

YellowBlue

Citaat van: drg op januari 09, 2014, 08:12:03
Die goal over de stambeen heb ik hem zo vaak zien proberen, ongeveer 1 op de 20 gaat dat goed , dus de komende 2 jaar doet ie dat niet weer  8P

Stambeen?