Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: okkele op februari 09, 2026, 21:18:50
yep  |:)
ik kon er wel van genieten al zou je dat niet zeggen volgens de statistieken.
hij was soms hartstikke afwezig en dan met name tegen ploegen als Top Oss. In de eredivisie en tegen de betere ploegen in de eerste divisie was hij heel lastig te bespelen voor de tegenstander

Arno A

Reiziger en Mercera beide met een assist . Mooi dat Mercera de hele wedstrijd speelde tegen de kampioen. Hadden ook nog eens de overwinning verdiend.

Stiens

Citaat van: CambuurArnhem op februari 09, 2026, 21:09:00
Uldrikis 2 goals in de laatste wedstrijd van Arminia tegen Braunschweig. Daaronder de winnende 3-2 (mooie kopbal). Hadden we hem er nog maar bij.

Heeft ie z'n haar weer laten groeien??

Lore

Van Eredivisie naar carri?re als fiscalist: Xavier Mous (30) had geen zin meer in waan van de dag

Artikel in de telegraaf. Gezien de financiele situatie bij onze club is het een uitstekend idee om hem terug te halen. 's ochtends op het veld, 's middags op financien  :koffie

Marc S

Citaat van: Lore op maart 04, 2026, 11:50:37
Van Eredivisie naar carri?re als fiscalist: Xavier Mous (30) had geen zin meer in waan van de dag

Artikel in de telegraaf. Gezien de financiele situatie bij onze club is het een uitstekend idee om hem terug te halen. 's ochtends op het veld, 's middags op financien  :koffie

Denken in oplossingen niet in problemen  |:)

sunderland

Wil je zo,n slome hier terug hebben?
Bij Zwolle en ook Dkv was hij bij lange na niet zo goed meer.
Nooit doen

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 04, 2026, 12:02:20
Wil je zo,n slome hier terug hebben?
Bij Zwolle en ook Dkv was hij bij lange na niet zo goed meer.
Nooit doen
klopt maar er zal zeker volgend seizoen een goede tweede keeper bij moeten komen.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op maart 04, 2026, 12:09:15
klopt maar er zal zeker volgend seizoen een goede tweede keeper bij moeten komen.
die hebben we niet?

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op maart 04, 2026, 12:12:07
die hebben we niet?
nee,dat vind ik niet maar misschien denk jij hier anders over.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op maart 04, 2026, 13:00:48
nee,dat vind ik niet maar misschien denk jij hier anders over.
op basis waarvan vind je ze niet goed? ben gewoon nieuwsgierig, ik zie ze nooit keepen.

Lore

Citaat van: sunderland op maart 04, 2026, 12:02:20
Wil je zo,n slome hier terug hebben?
Bij Zwolle en ook Dkv was hij bij lange na niet zo goed meer.
Nooit doen

Ik vind een beetje sloom wel een goede eigenschap voor een fiscalist. Minder voor een keeper, maar je kan niet alles hebben!

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op maart 04, 2026, 13:05:23
op basis waarvan vind je ze niet goed? ben gewoon nieuwsgierig, ik zie ze nooit keepen.
nou Meijster een paar keer gezien kan mij niet overtuigen de rest ken ik niet dus kan ik ze ook niet beoordelen.

Eewal

Iemand Milan Smit nog gevolgd? Hoe doet ie het in Engeland?

Lore

Citaat van: Eewal op maart 09, 2026, 15:38:57
Iemand Milan Smit nog gevolgd? Hoe doet ie het in Engeland?

Hij speelt elke week, maar nooit een volledige wedstrijd en is nog niet betrokken bij doelpunten

PePe

Moest in Deventer eerst ook wennen.