Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

michello

Ik denk dat hij het niet gaat redden daar. Bij Eagles was hij ook lang niet altijd goed en ook regelmatig onzichtbaar. Ongelofelijk dat ze zoveel betaald hebben en steeds meer supporters van Stoke vinden dat ook:

?Smit was a panic buy he?s is dog shit?
?Deep down.  We know Smit won?t come good?
?And, let?s be honest, you?d pick Cisse to start over Smit every day of the week right now. He?s so far showed no aptitude for scoring. Might come good, but probably won?t?
?Smit seems to be the newest addition in the Stoke striker graveyard.?

Eewal

Citaat van: michello op maart 10, 2026, 00:14:43
Ik denk dat hij het niet gaat redden daar. Bij Eagles was hij ook lang niet altijd goed en ook regelmatig onzichtbaar. Ongelofelijk dat ze zoveel betaald hebben en steeds meer supporters van Stoke vinden dat ook:

?And, let?s be honest, you?d pick Cisse to start over Smit every day of the week right now. He?s so far showed no aptitude for scoring. Might come good, but probably won?t?
maar ze moeten 'm wel lopen toch?

Lore

Citaat van: michello op maart 10, 2026, 00:14:43

Eigenlijk precies wat wij over hem zeiden!

Oud Cambuur

Huur met een optie tot koop denk dat wij ons rijk gerekend hebben en dat hij terugkeert naar de Eagles

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op maart 10, 2026, 09:36:32
Huur met een optie tot koop denk dat wij ons rijk gerekend hebben en dat hij terugkeert naar de Eagles
Een verplichting tot koop...dus niets aan het handje... :thumbsup

Noordcambuur

nee hoor geld komt binnen in Leeuwarden a.s. zomer :y

Oud Cambuur

Dan is dat een dikke prima  het bedrag kunnen we goed gebruiken

papier

Citaat van: Lore op maart 10, 2026, 08:02:01
Eigenlijk precies wat wij over hem zeiden!

Had het idee dat hij hier nog wel een jaar kon gebruiken om te groeien. Bij Go Agead idem dito. Hij blijft wat dat betreft verbazen, daarom ook z?n goal vandaag.

michello

Ja had ook geen basisplaats afgelopen weken maar scoort nu wel weer.. :_schater

Oud Cambuur

Zijn eerste 2 goals voor Stoke we hebben het erover en prompt gaat hij scoren

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op maart 11, 2026, 06:25:29
Zijn eerste 2 goals voor Stoke we hebben het erover en prompt gaat hij scoren

Prachtig. Terug halen en verkopen voor 10 miljoen! Minimaal!

mark1989

Nee dat denk ik niet. Wat ik hoor is dat het een verplichte optie tot koop is. En dat alleen de GA eagles de koop kan afbreken. Een hele vreemde constructie waar ik weinig van begrijp.
Het is gissen, maar het zou te maken kunnen hebben met cashflow of dat de Eagles nog hoopt dat er een hoger bod komt. Dat laatste lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Lore

Citaat van: mark1989 op maart 13, 2026, 17:23:19
Nee dat denk ik niet. Wat ik hoor is dat het een verplichte optie tot koop is. En dat alleen de GA eagles de koop kan afbreken. Een hele vreemde constructie waar ik weinig van begrijp.
Het is gissen, maar het zou te maken kunnen hebben met cashflow of dat de Eagles nog hoopt dat er een hoger bod komt. Dat laatste lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Wat ik begreep is dat stoke city de transfersom niet kan boeken op dit jaar in verband met de financial fair play regels. Ze hadden wel een spits nodig in verband met blessures.

Eagles wilde wel meewerken maar zeker zijn van de transfersom. Met de optie zijn ze er ook zeker van dat als hij in de waarde stijgt dat zij dan de winst krijgen

Holwerd voor Cambuur

Binnen 35 minuten:

Bangura scoort
Bangura veroorzaakt penalty
Bangura valt voor de 165e keer geblesseerd uit....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Nu dus echt een oud speler
Jochem Nap naar Rkc.