Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Yoram stond gisteren te schutteren en doet zijn fraaie goal weer teniet. Pfff wat zag dat er slecht uit.

Galdiano

Citaat van: De Gast op januari 27, 2026, 18:35:25
Yoram stond gisteren te schutteren en doet zijn fraaie goal weer teniet. Pfff wat zag dat er slecht uit.

Alleen maar goed! Eerst een direct concurrent naar een verlies partij schieten, en nu zelf de oorzaak zijn van verliespunten. :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

el haj

Citaat van: papier op januari 27, 2026, 16:48:22
Kan me niet voorstellen dat Stoke in zo?n geval de optie van Go Ahead om toch niet te verkopen zou accepteren.

Dat is ook zo. Al z?u men natuurlijk een clausule kunnen opnemen dat huurkosten (al dan niet deels) kwijtgescholden zullen worden in geval GAE die optie activeert.
Hoe dan ook; Derkx' reactie onder de jouwe maakt me al wat optimistischer. :)

Citaat van: Derkx R.H. op januari 27, 2026, 17:05:01
In het Hertenkamp en Sportcast is er een uitleg, Cambuur heeft in deze nergens last van...

Duidelijk, thanks! Ik ga nog even luisteren.

Derkx R.H.

Citaat van: el haj op januari 27, 2026, 20:36:31
Dat is ook zo. Al z?u men natuurlijk een clausule kunnen opnemen dat huurkosten (al dan niet deels) kwijtgescholden zullen worden in geval GAE die optie activeert.
Hoe dan ook; Derkx' reactie onder de jouwe maakt me al wat optimistischer. :)

Duidelijk, thanks! Ik ga nog even luisteren.
:thumbsup

Drumfather SCC

Joris Kramer nieuwe captain bij GAE

Wie had dat destijds verwacht  :insane

Bankzitter

Kramer had wat pech dat MacIntosch/Scholten onbetwist basisspelers waren en Hoedemakers op 6 ook.
Kellian van der Kaap liep in die tijd ook nog rond als centrale verdediger, die is inmiddels in Qatar beland.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2026, 17:13:42
Kramer had wat pech dat MacIntosch/Schouten onbetwist basisspelers waren en Hoedemakers op 6 ook.
Kellian van der Kaap liep in die tijd ook nog rond als centrale verdediger, die is inmiddels in Qatar beland.
;)

Andy King

Torino heeft belangstelling voor Nieling. Volgens VP.

PePe

Citaat van: Andy King op januari 29, 2026, 21:59:42
Torino heeft belangstelling voor Nieling. Volgens VP.

Modena wil niet verkopen.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat leuk van dat rugnummer
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Mooi dat dit verhaal ook helemaal past binnen de manier van opleiden die Houtstra bij de Hertenkamp podcast heeft uitgelicht. Ze schrijven spelers niet zo snel af en geven alle spelers aandacht. Dus niet alleen de jongens die in hun leeftijd er bovenuit steken. Juist omdat het fysieke aspect bij spelers van die leeftij heel erg verschillend kan lopen.

michello

Nieling ?gewoon? in de basis zometeen. Zal denk ik nog geen transfer worden dan..

Specuveter

Volendam wil Benjamin Pauwels op huurbasis aantrekken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op februari 01, 2026, 09:17:03
Volendam wil Benjamin Pauwels op huurbasis aantrekken.
Krijgen wij ook een doorverhuurpercentage? :_schater
Henk, held, bedankt