Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Eewal op januari 21, 2026, 07:19:04
Stoke City, je moet er maar zin in hebben.
Stoke on trend. Mooie rouwe club

michello

#8656
Citaat van: Eewal op januari 21, 2026, 07:19:04
Stoke City, je moet er maar zin in hebben.

Elke dag even op je bankrekening kijken, spelen voor 25.000 man en draaien mee voor promotie. Wie heeft daar nou geen zin in?

Galdiano

En een uurtje van Liverpool en Manchester afwonen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Voorstopper

En de VV Leeuwarder kleuren (Rood/wit)

michello

#8659
Wolfsburg en Bologna hebben Nieling op het oog.  :proost

Noordcambuur

Citaat van: michello op januari 21, 2026, 11:17:33
Wolfsburg en Bologna hebben Nieling op het oog.  :proost
gvd wordt het zo?n woensdag dat alle geld binnenstroomt  8P

Eewal

Oke oke, ik ben om. Ik ga verhuizen...  :)

Zuid1991

Citaat van: michello op januari 21, 2026, 11:17:33
Wolfsburg en Bologna hebben Nieling op het oog.  :proost
Hoeveel procent doorverkoop heeft Cambuur op hem?

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2026, 12:22:16
Hoeveel procent doorverkoop heeft Cambuur op hem?
volgens mij ook 20%

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2026, 07:48:19
Even ??n miljoen binnenharken op een doodgewone Woensdag!
heeft hij vroeger niet bij de jeugd gezeten van Twente en Dkv is dat zo dan moet daar ook nog een paar centjes heen. 8P

Eewal


Noordcambuur

Citaat van: Eewal op januari 21, 2026, 13:10:25
dit zuig je zo even uit je duim?
waarom zou ik dat doen?. :?

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op januari 21, 2026, 13:33:38
waarom zou ik dat doen?. :?
geen idee, maar waarop baseer je het? sorry voor mijn woordkeuze over uit de duim zuiden, maar ben gewoon nieuwsgierig.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op januari 21, 2026, 14:02:31
geen idee, maar waarop baseer je het? sorry voor mijn woordkeuze over uit de duim zuiden, maar ben gewoon nieuwsgierig.
nou volgens mij heeft Henk het hier een keer over gehad in een interview.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op januari 21, 2026, 14:25:31
nou volgens mij heeft Henk het hier een keer over gehad in een interview.
In ieder geval mooie meevaller(s), aangezien Nieling ook wel eens voor een groot bedrag verkocht kan worden.