Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op oktober 18, 2025, 15:08:46
Michael Breij is lekker op schot.
Zie ik nog wel eens terugkomen, past hier prima.
Wel een echte KKD-topper wat mij betreft. Komt voor de Eredivisie basis net wat tekort.

NRG

Is er bij de verkoop van Smit ook een doorverkoop clausule bedongen? Scoort al weer vanavond.

oost

Citaat van: NRG op oktober 18, 2025, 20:20:03
Is er bij de verkoop van Smit ook een doorverkoop clausule bedongen? Scoort al weer vanavond.

Ja als het goed is rond de 20%

ChantiSCC

Citaat van: NRG op oktober 18, 2025, 20:20:03
Is er bij de verkoop van Smit ook een doorverkoop clausule bedongen? Scoort al weer vanavond.

Zeker, 20%.

Lore

Citaat van: oost op oktober 18, 2025, 20:42:26
Ja als het goed is rond de 20%

En voor de volledigheid: 20% van de winst die gae maakt op de transfer

Eewal

Citaat van: NRG op oktober 18, 2025, 20:20:03
Is er bij de verkoop van Smit ook een doorverkoop clausule bedongen? Scoort al weer vanavond.
ik weet het, hij staat er om te scoren, maar verder ben ik 0,0 ge?mponeerd door zijn kwaliteiten.

Lore

Citaat van: Eewal op oktober 19, 2025, 09:38:23
ik weet het, hij staat er om te scoren, maar verder ben ik 0,0 ge?mponeerd door zijn kwaliteiten.

Nee, maar dat was ik ook niet van hem bij Cambuur. Maar eagles betaalde een record voor hem en hij beslist de uitwedstrijd in Griekenland en is momenteel hun topscorer en maakt elke 110 minuten een doelpunt.

Dat is gewoon echt heel goed

Bankzitter

Met Smit erbij waren we vorig seizoen wel gepromoveerd.
Maar dat weet je alleen achteraf en we moeten nu eenmaal transfers maken.

Yellow Army

Citaat van: Eewal op oktober 19, 2025, 09:38:23
ik weet het, hij staat er om te scoren, maar verder ben ik 0,0 ge?mponeerd door zijn kwaliteiten.

Voetballend kwam/komt hij behoorlijk tekort, maar hij schiet ze er toch in
Area 58

Lore

Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2025, 10:37:38
Met Smit erbij waren we vorig seizoen wel gepromoveerd.
Maar dat weet je alleen achteraf en we moeten nu eenmaal transfers maken.

Dus dat weet je niet. Wat je wel zeker weet is dat de transfersom betaald wordt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2025, 10:37:38
Met Smit erbij waren we vorig seizoen wel gepromoveerd.

Hij maakt ze alleen in uitwedstrijden he :P

Mbapp?, Haaland, Kane en Milan Smit
Allemaal minimaal 5 doelpunten in uitwedstrijden dit seizoen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Johan-12

Citaat van: Yellow Army op oktober 19, 2025, 12:31:14
Voetballend kwam/komt hij behoorlijk tekort, maar hij schiet ze er toch in
Hij is daar echt een betere speler geworden. Leuk om te zien.
Misschien was je met de huidige Milan Smit wel gepromoveerd, maar met de Milan Smit die wegging en de selectie die er toen stond bij Cambuur durf ik dat niet te zeggen.

sunderland

Citaat van: Eewal op oktober 19, 2025, 09:38:23
ik weet het, hij staat er om te scoren, maar verder ben ik 0,0 ge?mponeerd door zijn kwaliteiten.
daar denk ik hetzelfde over. Hij is goed in afmaken van dichtbij( eindstation) en werkt heel hard maar dat deed hij hier ook. Als hij weggaat dan misschien div one of dat een champion club er in trapt. Hij heeft zich wel enorm ontwikkeld bij Egels

NRG

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2025, 15:42:54
daar denk ik hetzelfde over. Hij is goed in afmaken van dichtbij( eindstation) en werkt heel hard maar dat deed hij hier ook. Als hij weggaat dan misschien div one of dat een champion club er in trapt. Hij heeft zich wel enorm ontwikkeld bij Egels


Ook Championship clubs leggen zonder problemen 5 a 6 miljoen neer voor een scorende spits. Zou wel lachen zijn als hij naar een Millwall zou gaan.

Bankzitter

Edvardsen ligt er lang uit, dus meer speeltijd voor Smit. Hopen dat 'ie zijn goaltjes blijft maken.