Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op oktober 02, 2025, 19:02:59
Smit dan weer basis in europa

Weer een paar ton erbij. Wat was het doorverkooppercentage ook alweer? 8)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 02, 2025, 19:55:17
Heeft ook veel tijd nodig gehad bijvoorbeeld

Heeft die Edvardsen nog voor zich normaliter maar toch. Is toch een niveau hoger dan waar wij spelen, zelfde geldt voor die andere spelers. Je bent niet in 1x basisspeler een niveau hoger.

Overigens prikte hij er zojuist wel een in. Mooi.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op oktober 02, 2025, 20:20:06
Overigens prikte hij er zojuist wel een in. Mooi.

Doe er anders nog maar eentje :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Prachtig 1200 mee naar Athene. En dan 2 x scoren

Andy King

En Bizot op de goal bij Villa.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 20:42:05
Prachtig 1200 mee naar Athene. En dan 2 x scoren
Smit is wel een toppertje  :thumbsup

denistel


Yellow Army

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 02, 2025, 20:18:45
Weer een paar ton erbij. Wat was het doorverkooppercentage ook alweer? 8)

Een procent of 15 als ik het me goed herinner
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 20:42:05
Prachtig 1200 mee naar Athene. En dan 2 x scoren
Eagles 3 punten en 450 duizend mee naar Deventer?

Noordcambuur

Smit heeft eer hoog gehouden de eerste overwinning in Nederlandse clubs in Europa na 2 speelrondes.

michello

Citaat van: Yellow Army op oktober 02, 2025, 22:24:44
Een procent of 15 als ik het me goed herinner

Doorverkoopercentage is 20%.

Yellow Army

Area 58

diekhuzen

Citaat van: Noordcambuur op oktober 02, 2025, 13:04:23
zegt genoeg over de KKD.

inderdaad. Vorig jaar Pauwels en nu moet Baouf miljoenen opleveren en lees ik dat Nederlandse suptoppers niet meer hoeven aan te kloppen.
Baouf is zeker een groot talent, schijnt het op het WK goed te doen, maar is wel een speler van Cambuur in de KKD.




Bankzitter

Hoeveel spelers van 19 hebben al meer dan 50 wedstrijden op dit niveau gespeeld (in Belgi? 49 wedstrijden in de Challenger Pro League)  ?
Dat zijn  normaal alleen de jeugdspelers van topclubs.
Voor Cambuur en de KKD is dit echt wel een uitzonderlijk goede speler.

Stanley

Citaat van: diekhuzen op oktober 03, 2025, 12:59:07
inderdaad. Vorig jaar Pauwels en nu moet Baouf miljoenen opleveren en lees ik dat Nederlandse suptoppers niet meer hoeven aan te kloppen.
Baouf is zeker een groot talent, schijnt het op het WK goed te doen, maar is wel een speler van Cambuur in de KKD.
Wat jij zegt is feitelijk juist, maar klinkt in dit verband wel heel somber. Baouf wordt als een uitzonderlijk talent beschouwd, die als hij blessure vrij blijft voor KKD begrippen toch echt heel veel gaat opbrengen.