Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: diekhuzen op oktober 03, 2025, 12:59:07
inderdaad. Vorig jaar Pauwels en nu moet Baouf miljoenen opleveren en lees ik dat Nederlandse suptoppers niet meer hoeven aan te kloppen.
Baouf is zeker een groot talent, schijnt het op het WK goed te doen, maar is wel een speler van Cambuur in de KKD.

Wij gaan het zien. Maar Baouf aan het einde van dit seizoen is Boauf 2 jaar jonger dan Nieling en heeft hij 1 volledig seizoen meer gespeeld op het tweede niveau dan Nieling. Daarnaast heeft hij dan een succesvol WKo20 achter de rug en vind ik hem gewoon echt aanzienlijk beter dan Nieling.

Dan is het toch niet gek om te denken dat hij aanzienlijk duurder gaat zijn dan Nieling? En die ging er, op dat moment, uit voor een record bedrag.

Andy King

Bertje Konterman gisteren bij ESPN. Was bij de wedstrijd van Oud-Feyenoord. Feyenoord volgens hem een perfecte gastheer. Gratis kaarten, goede ontvangst. Dat is, volgens hem, wel anders bij PEC en Cambuur. Geen uitnodigingen, geen kaartjes. Hmmm...  :?

Huizen

Dat stukje interview viel mij ook op. Interessant vraagstuk: hoe kan je dat goed regelen voor (alle?) oud spelers? En in hoeverre heeft Cambuur hier al wat aan gedaan?

Hij klonk wel redelijk zuur richting PEC en Cambuur

sunderland

Waren veel meer niet uitgenodigd, volgens mij bewust om de ruimte en op dat moment ook weer de veiligheid met aantallen

Sonnema

Het gebeurde in het oude stadion ook wel dat er vaak geen kaarten beschikbaar waren, of dat spelers werden uitgenodigd en er niet op werd in gegaan.

Noordcambuur

Bert moet niet zuren wil overal gratis toegang hebben en gratis    8P
Hoeveel oud spelers heeft Cambuur gehad al die jaren?.. :?


Poetser


Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op oktober 13, 2025, 14:22:20
Fiene streken.
De Bertjes hevve altiet wat te zeuren, su het in de naam zitte? :zweep

Bankzitter

Jamiro Monteiro gaat naar het WK met Kaapverdi?.

Andy King

Citaat van: Noordcambuur op oktober 13, 2025, 12:13:15
Bert moet niet zuren wil overal gratis toegang hebben en gratis    8P
Hoeveel oud spelers heeft Cambuur gehad al die jaren?.. :?

Natuurlijk kan je niet alle oud-spelers bij een en dezelfde wedstrijd ontvangen. Een stukje beleid hierin zou m.i. toch wel goed zijn. Een gastheer voor oud-spelers (oud-Cambuurspeler?). Hoeveel plaatsen per wedstrijd? Wie nodig je uit voor welke wedstrijd? Wat bied je ze aan?
Ik vind dat je daar ruimhartig mee moet omgaan. Maar goed, misschien is er al wel beleid op terrein...

sunderland

Citaat van: Andy King op oktober 14, 2025, 11:46:32
Natuurlijk kan je niet alle oud-spelers bij een en dezelfde wedstrijd ontvangen. Een stukje beleid hierin zou m.i. toch wel goed zijn. Een gastheer voor oud-spelers (oud-Cambuurspeler?). Hoeveel plaatsen per wedstrijd? Wie nodig je uit voor welke wedstrijd? Wat bied je ze aan?
Ik vind dat je daar ruimhartig mee moet omgaan. Maar goed, misschien is er al wel beleid op terrein...
en dat is niet zo?

Andy King

Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 14:57:04
en dat is niet zo?

Dat vraag ik me af. Vandaar de vraagtekens.

mark1989

Ik vind het interview van bert Konterman erg veel gezeur. Je kunt niet van Clubs eisen dat ze altijd iets organiseren voor oud voetballers.
Wees dankbaar als het gebeurt, maar zeur niet als het niet zo is.

Feyenoord vergelijken met Cambuur en Zwolle is ook niet reeel. Feyenoord heeft financieel veel meer mogelijkheden en ook mensen. Als een omzet hebt met tientalle miljoenen en een legio werknemers is het veel makkelijker om dingen te organiseren. Cambuur werkt met een klein team dus moet keuzes maken waar je je tijd in steekt.


Bankzitter

Michael Breij is lekker op schot.
Zie ik nog wel eens terugkomen, past hier prima.

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op oktober 18, 2025, 14:40:28
Ik vind het interview van bert Konterman erg veel gezeur. Je kunt niet van Clubs eisen dat ze altijd iets organiseren voor oud voetballers.
Wees dankbaar als het gebeurt, maar zeur niet als het niet zo is.

Feyenoord vergelijken met Cambuur en Zwolle is ook niet reeel. Feyenoord heeft financieel veel meer mogelijkheden en ook mensen. Als een omzet hebt met tientalle miljoenen en een legio werknemers is het veel makkelijker om dingen te organiseren. Cambuur werkt met een klein team dus moet keuzes maken waar je je tijd in steekt.
altijd voor dubbeltje op de eerste rang??
Ik walg van deze spelers  :_spank