Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: denistel op april 23, 2025, 16:50:10
klopt maar kan fysiek ook nog beter maar komt er wel hoor

Kun je zeggen dat hij dit seizoen stappen heeft gemaakt? Ik zie er weinig aan af om te zeggen dat hij er wel gaat komen.

Andy King

Citaat van: Arno A op april 23, 2025, 12:45:04
Zijn gewoon taai die Sallanders e.o. Paping en van Benthem ( Over Issel) En Gramsbergen ( Hulzebos en de Smitties) Ook Ov.

Of Inge de Bruijn, Leontien van Moorsel, Marit van Eupen , Gabriela Andersen Schiess, Petra Majdic en Julie Moss. Allemaal helden en vrouw!!!!
_O_ _O_ _O_

Grinta door Brinta voor Reinier!

Hoeveel Sallanders spelen er eigenlijk bij GAE?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op april 23, 2025, 16:50:10
klopt maar kan fysiek ook nog beter maar komt er wel hoor

Viel me wel op dat O21 veel groter (en iets sterker) waren dan Vitesse O21, afgelopen zaterdag
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 23, 2025, 19:00:43
Viel me wel op dat O21 veel groter (en iets sterker) waren dan Vitesse O21, afgelopen zaterdag

Vitesse heeft dan ook bijna een O21 elftal ?n het eerste elftal vanwege alle perikelen. Verklaard misschien ook wel de troosteloze laatste plaats in de 021 competitie.

sunderland

#8329
Citaat van: Lore op april 23, 2025, 15:20:53
Nartly heeft een aardige combinatie hier van toch? Hij zal nog wat stappen moeten maken, maar die kan wel belangrijk worden
vind dat Narthy dat niet heeft, oogt soms heel sloom. Narthy moet aan zijn tempo werken denk ik. Sneller schakelen sneller spelen dan komt hij er wel.

denistel

Citaat van: michello op april 23, 2025, 19:07:33
Vitesse heeft dan ook bijna een O21 elftal ?n het eerste elftal vanwege alle perikelen. Verklaard misschien ook wel de troosteloze laatste plaats in de 021 competitie.

spelen denk ik idd met veel jongere jongens maar cambuur ook wel.

NRG

Diep, diep respect voor Arne Slot. Met kippenvel gekeken naar de kampioenswedstrijd.

Gasgeve

Citaat van: NRG op april 27, 2025, 19:57:31
Diep, diep respect voor Arne Slot. Met kippenvel gekeken naar de kampioenswedstrijd.
En Sipke  |:)

Arno A

en Dennis verleden week ook al.

Herkomst en betekenis Arne Arne is afgeleid van Arnout. Arnout is een Germaanse naam die ongeveer betekent: als een adelaar heersend. 'Arn' of 'aran' staat voor 'adelaar', 'wald' voor 'heersen'. De naam werd ook wel geschreven als Arnold of Arend.

https://nos.nl/artikel/2565260-van-diplomaloos-bij-cambuur-tot-kampioen-in-liverpool-de-succesformule-van-arne-slot

Waar is Dennis trainer? Bij de adelaars toch!  |:) |:) |:) :scc :scc :scc

Noordcambuur

We staan weer goed op de kaart eerst met bevrijding shirt (Canada).
Met Dennis v/d Ree knvb beker gewonnen ook met Kramer en Smit.
Liverpool kampioen met Slot en Hulshof.

Zeker de media scoren we veel punten :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Kawasaki Frontale wint met 2-3 van Al Nassr in de halve finale van de Aziatische CL Elite.

Dat betekent dat Sai van Wermeskerken heeft gespeeld tegen (en dus gewonnen van) Christiano Ronaldo  |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Henry Van de Vegt de nieuwe hoofdtrainer van PEC. Ik wens ze sterkte.  :_schater

Specuveter

Dan heb je zulke goede en jonge talentvolle trainers...en dan kom je bij zo'n pipo uit
Dan denk ik....hoe dan???

Stiens

Bijzondere keuze inderdaad. Ook omdat ze bijvoorbeeld gesproken hebben met Rogier Meijer (NEC).

Galdiano

Houden wij volgend jaar in ieder geval ??n club onder ons in de ere.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets