Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Wie bij Zwolle heeft Johnny Jansen eigenlijk ontslagen? Henry zelf?

Trainert!

Citaat van: michello op mei 07, 2025, 10:21:55
Henry Van de Vegt de nieuwe hoofdtrainer van PEC. Ik wens ze sterkte.  :_schater


Het begin van het einde voor de blauwvingers

Bankzitter

Onbehrijpelijk. Waarschijnlijk de slechtste TD die we gehad hebben.
Had hij ook niet Maas gehaald als trainer?

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2025, 14:46:06
Onbehrijpelijk. Waarschijnlijk de slechtste TD die we gehad hebben.
Had hij ook niet Maas gehaald als trainer?

Ja! Stapte ook op toen Maas ontslagen werd

De Gast

Kwam toen nog eens in VI omdat hij het presteerde om met vijf clubs op een rij te degraderen.

Top keus.
Ook van ons trouwens. Hoe Ype nou ooit bij hem was uitgekomen..

sunderland

#8345
Citaat van: michello op mei 07, 2025, 10:21:55
Henry Van de Vegt de nieuwe hoofdtrainer van PEC. Ik wens ze sterkte.  :_schater
ik las dat en moest het nog eens lezen. Dacht gelijk die gaan degraderen. De vuile viezerik met zijn smeerlapperij. Gebeurden toen dingen hier waarvan je dacht dat moet wel bewust zijn. Vooral rond Ogbeche die zelf niet eens weg wou zei hij zelf achteraf. Dat verhaal klopte van geen kant

Arno A

Citaat van: De Gast op mei 07, 2025, 20:08:11
Kwam toen nog eens in VI omdat hij het presteerde om met vijf clubs op een rij te degraderen.

Top keus.
Ook van ons trouwens. Hoe Ype nou ooit bij hem was uitgekomen..

Ik ben geboren en getogen in Kampen in 1972. Mijn voetbalopleiding heb ik bij Dos in Kampen gevolgd waarna ik op 21-jarige leeftijd de oversteek maakte naar de grote broer in Zwolle, het toenmalige FC Zwolle, nu PEC Zwolle. Naast het voetbal heb ik gestudeerd aan Hogeschool Windesheim waar ik mijn diploma -bedrijfseconomie- behaalde. ( site GB advies)

Ype Smid, voorzitter van de Raad van Commissarissen, is zeer content met de aanstelling van Van der Vegt. ?Met Henry hebben we iemand gevonden die als mens goed bij onze club en cultuur past, en bovendien een zeer capabel bestuurder is. Met zijn kennis en ervaring hebben we geen enkele twijfel dat hij dit ook bij onze club gaat laten zien.?

Van der Vegt begint officieel per 1 mei 2015 aan zijn nieuwe functie en heeft een contract getekend voor onbepaalde tijd.

Hendrik Jan (Henry) van der Vegt (Kampen, 18 februari 1972) is een Nederlands voormalig voetballer. Hij was vanaf 1 mei 2015 technisch directeur bij SC Cambuur.

666

Wat een vreselijk slechte TD was/is dit, hij is iemand waar wij als supporters nog steeds negatief over praten. Van der Slecht noemden wij hem, wat Mislintat voor Ajax is is deze man voor ons geweest... PEC succes met deze incapabele man, onvoorstelbaar dat hij nog in de voetballerij zit.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bernardo

Hij haalde toen toch ook Rob Maas als trainer hier?  :X

Benniepos

Had het idee dat Smeets na de wedstrijd tegen MVV een open sollicitatie bij ons deed. Hij wilde graag in de Eredivisie of KKD in zo'n ambiance spelen, vertelde hij voor de camera van ESPN

Stiens

Smeets was hier eerder ook geen succes.

Galdiano

Citaat van: Stiens op mei 13, 2025, 14:25:59
Smeets was hier eerder ook geen succes.

Toen was hij 20 kilo zwaarder.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Geen Smeets asjeblieft  8P

PePe

Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 14:50:14
Geen Smeets asjeblieft  8P

Laat hem maar lopen, voetballen kan ie wel.

michello

Sparta wil Van Der Kaap?