Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: sunderland op april 22, 2025, 15:33:02
die investeerder was maat  van Paul Bosvelt. Dat is de spil achter Eagels. Zo belangrijk en rustig. Weet precies wat ie doet en mag ook zelfstandig beslissen. Was laatst bij Rondo en zei alleen maar rake dingen. Het is niet voor niks dat de spelers van Egels stuk voor stuk een zeer hoge intensiteit brengen. Daar begint alles

Ja, die verricht echt heel goed werk daar. Stabiliteit is sowieso essentieel voor prestaties. Dat gaat gelukkig bij ons ook goed.

sunderland

Citaat van: Lore op april 22, 2025, 15:47:06
Ja, die verricht echt heel goed werk daar. Stabiliteit is sowieso essentieel voor prestaties. Dat gaat gelukkig bij ons ook goed.
ze staan stuk voor stuk stevig op hun poten. Wij hebben erbij die bij een windvlaag al omvallen.

denistel

Citaat van: sunderland op april 22, 2025, 16:00:49
ze staan stuk voor stuk stevig op hun poten. Wij hebben erbij die bij een windvlaag al omvallen.

juistum en daar zullen we toch echt wat mee moeten doen zeker
als je de ere divisie in wilt.

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 22, 2025, 18:17:16
juistum en daar zullen we toch echt wat mee moeten doen zeker
als je de ere divisie in wilt.
Als ze verstandig zijn wel.

Galdiano

Citaat van: denistel op april 22, 2025, 18:17:16
juistum en daar zullen we toch echt wat mee moeten doen zeker
als je de ere divisie in wilt.

Juist in de KKD moet je daar op selecteren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: sunderland op april 22, 2025, 16:00:49
ze staan stuk voor stuk stevig op hun poten. Wij hebben erbij die bij een windvlaag al omvallen.

Je hebt het over de spelers  dan denk ik? Het zou zeker wel helpen als ze niet geblesseerd zouden zijn. Maar mijn punt is juist dat GAE een (veel)hoger budget heeft, dus dat je dat niet kan vergelijken. Wij zijn gedwongen om meer risico te nemen omdat wij een lager budget hebben. Of juist om heel middelmatige spelers te halen.

Wij werden vorig jaar 13de en hebben dit jaar een hele grote stap gemaakt. De begroting gaat nog verder om hoog. Volgens mij liggen wij prima op schema voor ons doel

sunderland

Citaat van: Lore op april 23, 2025, 08:26:09
Je hebt het over de spelers  dan denk ik? Het zou zeker wel helpen als ze niet geblesseerd zouden zijn. Maar mijn punt is juist dat GAE een (veel)hoger budget heeft, dus dat je dat niet kan vergelijken. Wij zijn gedwongen om meer risico te nemen omdat wij een lager budget hebben. Of juist om heel middelmatige spelers te halen.

Wij werden vorig jaar 13de en hebben dit jaar een hele grote stap gemaakt. De begroting gaat nog verder om hoog. Volgens mij liggen wij prima op schema voor ons doel
ja ik heb het over spelers. Je kunt daar gewoon op selecteren dat heeft niks te maken met budget. Ons Duitser bijv staat wel stevig op zijn benen en zit fysiek goed in elkaar. Bij jong Ajax en jong Az staat de hele achterhoede ook sterk op hun benen. Lang rank, pezig en sterk. Nieling is ook zo iemand en daar mag meer naar gekeken worden zeggen wij. Tuurlijk is het voor hun makkelijker maar luister bosveld maar eens.

Arno A

Zijn gewoon taai die Sallanders e.o. Paping en van Benthem ( Over Issel) En Gramsbergen ( Hulzebos en de Smitties) Ook Ov.

Of Inge de Bruijn, Leontien van Moorsel, Marit van Eupen , Gabriela Andersen Schiess, Petra Majdic en Julie Moss. Allemaal helden en vrouw!!!!
_O_ _O_ _O_

Grinta door Brinta voor Reinier!

De Gast

Citaat van: denistel op april 22, 2025, 18:17:16
juistum en daar zullen we toch echt wat mee moeten doen zeker
als je de ere divisie in wilt.

En geen spelers uit eigen jeugd (op een invaller na). Ze moeten daar wel een geweldig scoutingsapparaat hebben.

Lore

Citaat van: sunderland op april 23, 2025, 10:33:39
ja ik heb het over spelers. Je kunt daar gewoon op selecteren dat heeft niks te maken met budget. Ons Duitser bijv staat wel stevig op zijn benen en zit fysiek goed in elkaar. Bij jong Ajax en jong Az staat de hele achterhoede ook sterk op hun benen. Lang rank, pezig en sterk. Nieling is ook zo iemand en daar mag meer naar gekeken worden zeggen wij. Tuurlijk is het voor hun makkelijker maar luister bosveld maar eens.

Misschien. Maar de combinatie van goede voetballers die heel fit zijn zijn wel een stuk duurder dan goede voetballers die misschien niet fit zijn of middelmatige voetballers die wel fit zijn.

denistel

Citaat van: De Gast op april 23, 2025, 12:48:16
En geen spelers uit eigen jeugd (op een invaller na). Ze moeten daar wel een geweldig scoutingsapparaat hebben.

en zeker ook meer geld maar je zult als totale scouting ook meer op fysiek
moeten scouten vind ik ,bij de jeugd kijken we veel naar techniek en soepel
bewegen hoe ze het spel zien en minder naar fysiek maar je zou eigenlijk
in alle teams al 2 of 3 moeten hebben die dat wel hebben.

Lore

Citaat van: denistel op april 23, 2025, 14:56:29
en zeker ook meer geld maar je zult als totale scouting ook meer op fysiek
moeten scouten vind ik ,bij de jeugd kijken we veel naar techniek en soepel
bewegen hoe ze het spel zien en minder naar fysiek maar je zou eigenlijk
in alle teams al 2 of 3 moeten hebben die dat wel hebben.

Nartly heeft een aardige combinatie hier van toch? Hij zal nog wat stappen moeten maken, maar die kan wel belangrijk worden

Specuveter

Maar wat meer spelers uit Noordelijke landen weghalen?
Heeft Eagles wel veel succes mee
DKV nu ook weer , eerst Sarraoui en nu die Trentskow.

denistel

Citaat van: Specuveter op april 23, 2025, 16:09:44
Maar wat meer spelers uit Noordelijke landen weghalen?
Heeft Eagles wel veel succes mee
DKV nu ook weer , eerst Sarraoui en nu die Trentskow.

moeten finaccieel  haalvaar zijn en kiezen liever voor de ere divisie natuurlijk.

denistel

Citaat van: Lore op april 23, 2025, 15:20:53
Nartly heeft een aardige combinatie hier van toch? Hij zal nog wat stappen moeten maken, maar die kan wel belangrijk worden

klopt maar kan fysiek ook nog beter maar komt er wel hoor