Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Arno A op april 10, 2025, 09:11:51
Ja Everton was mijn favoriete team in de jaren tachtig. Met de basis; Southall - Ratcliffe - van den Hauwe - Stevens - Mountfield -Steven - Reid - Sheedy- Bracewell - Gray en Sharp. Ik ben deze namen nooit meer vergeten.

Wat een ploeg was dat! Bijna allemaal internationals voor Ierland, Schotland, Wales en Engeland.

Ik wist niet dat King hier gespeeld heeft.

Ik herinner me nog wel een foto bij Us Mem met de Engelsen ; Streete, Cantello, King en Payne.

en dou noemst die zelf Sunderland??? :_schater

sunderland

Citaat van: denistel op april 10, 2025, 17:54:38
en dou noemst die zelf Sunderland??? :_schater
bist smoor of su. Ik schrijf dit toch niet

sunderland

Citaat van: Arno A op april 10, 2025, 09:11:51
Ja Everton was mijn favoriete team in de jaren tachtig. Met de basis; Southall - Ratcliffe - van den Hauwe - Stevens - Mountfield -Steven - Reid - Sheedy- Bracewell - Gray en Sharp. Ik ben deze namen nooit meer vergeten.

Wat een ploeg was dat! Bijna allemaal internationals voor Ierland, Schotland, Wales en Engeland.

Ik wist niet dat King hier gespeeld heeft.

Ik herinner me nog wel een foto bij Us Mem met de Engelsen ; Streete, Cantello, King en Payne.
volgens mij versloegen ze zelfs Bayern. Reid was later trainer bij Sunderland toen kwam ik daar ook al.

sunderland

Citaat van: Andy King op april 10, 2025, 13:31:31
Geweldige voetballer. Misschien wel de beste die we ooit hebben gehad. Was een groot fan van hem. Veel te vroeg overleden.
hij zou naar PSV maar had een alcohol probleem en kwam toen naar ons. :_schater

rudie


Arno A

Ja eerste jaar onder Beenhakker ;

1. invoering nacompetitie
2. Johan Zuidema topscorer eerste divisie. Met 25 doelpunten van de 53 totaal ( bijna 50 %!)


LWD vak 7

R.I.P Leo Beenhakker. Geweldige, humoristische man met een gigantische trainers carri?re

Andy King

Citaat van: denistel op april 10, 2025, 17:54:38
en dou noemst die zelf Sunderland??? :_schater

Andy King is ook scout geweest voor Sunderland. Dusss...

rudie

Heeft iemand aardig zitten knoeien op nederlandse wikipedia pagina: https://nl.wikipedia.org/wiki/Andy_King_(1956)

denistel

Citaat van: sunderland op april 10, 2025, 18:33:33
bist smoor of su. Ik schrijf dit toch niet

whoeaa foutje bedankt, :_spank :_spank :_spank :_spank

Arno A


mario

Citaat van: rudie op april 11, 2025, 14:46:42
Heeft iemand aardig zitten knoeien op nederlandse wikipedia pagina: https://nl.wikipedia.org/wiki/Andy_King_(1956)
ChatGPT  :_schater :_spank

Arno A

wat dacht je van deze? Was ook al een grote meneer in Engeland.  Ruim 12 jaar bij WBA gespeeld . En dan krijg je testimonial ;

https://www.theguardian.com/football/2016/nov/24/west-brom-len-cantello-testimonial-1979-white-black-players




sunderland

Citaat van: Arno A op april 12, 2025, 13:38:54
wat dacht je van deze? Was ook al een grote meneer in Engeland.  Ruim 12 jaar bij WBA gespeeld . En dan krijg je testimonial ;

https://www.theguardian.com/football/2016/nov/24/west-brom-len-cantello-testimonial-1979-white-black-players
ook een fantastische speler. Eigenlijk veel te goed voor ons. Was nog klein mannetje maar vergeet dat nooit weer. Later Mark Payne.

Arno A

Die goeie oude tijd ....

Ik weet nog wel mijn  eerste keer in het stadion. Met de Friesche Vlag ( het ruit logo) als sponsor achter op de trainingsjacks. Zwart met rood witte boorden.

En met spelers als;

www.dekrantvantoen.nl/vw/article.do?v2=true&id=LC-20190828-ZU01016006&vw=org&lm=gojko%2Ckuzmanovic

Dat moet een belletje doen rinkelen toch?

Maar goed de toekomst begint vanmiddag!