Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Citaat van: Noordcambuur op maart 09, 2025, 17:47:05
Smit vandaag ook weer een doelpunt voor de Eagles  :P
De inkomsten die we voor hem kregen, dat kon je niet laten schieten.
En wat sommigen ook van hem vinden: het alternatief (hele seizoen zonder spits) is veel minder. Met hem hadden we gegarandeerd meer punten gehaald!
Hopelijk Hilterman iedere wedstrijd nu wat fitter, dan kan hij er in de laatste beslissende fase staan. Dan is het achteraf helemaal een goede deal geweest om Milan te verkopen.

CambuurArnhem

Michael Brey scoort de beslissende tegen Helmond.

Galdiano

Citaat van: CambuurArnhem op maart 11, 2025, 21:57:12
Michael Brey scoort de beslissende tegen Helmond.

Thimo Baeten
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurArnhem

Citaat van: Galdiano op maart 11, 2025, 22:01:36
Thimo Baeten

Niet goed te zien, bal lijkt in 1x binnen te draaien. Goal staat op zijn naam, dus...

BestJ

Thibo scoorde met de hand, dat heeft hij zelf toegegeven.
https://www.l1nieuws.nl/sport/2871453/jool-is-jool-ejaal-wie-ze-vool-roda-jc-is-wars-van-schoonheidsprijs:
CiteerEn dat Thibo Baeten zichzelf en de ploeg bevrijdde met de winnende treffer, hoe gelukkig die ook tot stand kwam en eigenlijk afgekeurd had moeten worden. "Noem het maar de 'Hand van God,' het mocht ook wel een keertje onze kant opvallen," zei de matchwinnaar.

fred

Milan Smit drukt Willem II even verder de problemen in met zijn doelpunt vlak voor tijd !

Noordcambuur

Citaat van: fred op maart 16, 2025, 14:03:15
Milan Smit drukt Willem II even verder de problemen in met zijn doelpunt vlak voor tijd !
een toppertje hoor wordt steeds belangrijker bij GAE :thumbsup

oost

Hopelijk wel een doorverkoop percentage afgesproken.
Als hij zo doorgaat kan die nog wel een stapje zetten. Cambuur was te hoog gegrepen hier slagen alleen de allerbeste spitsen   :devil

Eewal

Hij raakt daar amper een knikker...

Lowieke

Citaat van: Eewal op maart 16, 2025, 17:04:10
Hij raakt daar amper een knikker...
Eentje is genoeg.  :zweep

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op maart 16, 2025, 17:04:10
Hij raakt daar amper een knikker...
basisspeler kerel hij doet het heel goed :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: Eewal op maart 16, 2025, 17:04:10
Hij raakt daar amper een knikker...
Nee, die van ons mogen wat het scoren betreft zijn veters niet eens strikken.
Goed scorende spitsen kunnen vertrekken en spitsen die meer ruzie net de bal hebben dan dat ze scoren staan wel onder contract. :_spank

V-man

Onze spitsen hebben tot nu toe amper minuten gemaakt. Pseudo spits Remco Balk is de man. 13, 14 of al 15 goals? Ben de tel kwijt!

Noordcambuur

Citaat van: V-man op maart 16, 2025, 20:24:42
Onze spitsen hebben tot nu toe amper minuten gemaakt. Pseudo spits Remco Balk is de man. 13, 14 of al 15 goals? Ben de tel kwijt!
15 doelpunten kerel :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: V-man op maart 16, 2025, 20:24:42
Onze spitsen hebben tot nu toe amper minuten gemaakt. Pseudo spits Remco Balk is de man. 13, 14 of al 15 goals? Ben de tel kwijt!
Dus kenne we stelle dat ut aantrekken van Hilterman niet noadig was, want Balkie een scorende aanvaller hadden we al.