Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Nee want ik verwacht zeker nog wel wat van Hilterman. Overigens ook van Afolabi en good old de Leeuw. Ik ken mij niet voorstelle dat met name die laatste zijn carri?re als een nachtkaars laat ut gaan. Aan de andere kant ut su kenne en gebeurt ok wel wat...

Specuveter

Hilterman heb ik nog wel hoop op
Afolabi niet....begon leuk in de tweede helft maar was daarna dramatisch
De Leeuw is dit seizoen niet wat je ervan had verwacht
Maar goed als hij straks de winnende in de nacompetitie maakt is het hem vergeven  :_schater

denistel

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 22:22:42
Hilterman heb ik nog wel hoop op
Afolabi niet....begon leuk in de tweede helft maar was daarna dramatisch
De Leeuw is dit seizoen niet wat je ervan had verwacht
Maar goed als hij straks de winnende in de nacompetitie maakt is het hem vergeven  :_schater

de spitsen van ons krijgen geen bal van de vleugels helaas, die 2-0
van gister hoeft die Veerman alleen maar binnen te tikken zo krijgt
Hilterman ze niet.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 16, 2025, 22:38:23
de spitsen van ons krijgen geen bal van de vleugels helaas, die 2-0
van gister hoeft die Veerman alleen maar binnen te tikken zo krijgt
Hilterman ze niet.
ben ik helemaal met jou eens. Het is nooit eens een intikker. Doelpunten moeten best ver weg komen bij ons. Kan eerlijk gezegd ook niet bedenken waar dat wegkomt.

YellowBlue

Citaat van: sunderland op maart 17, 2025, 07:34:05
ben ik helemaal met jou eens. Het is nooit eens een intikker. Doelpunten moeten best ver weg komen bij ons. Kan eerlijk gezegd ook niet bedenken waar dat wegkomt.
Dat heeft met het type buitenspelers te maken natuurlijk. Balk is meer een loper en 2e spits en tegen Pauwels zijn ze vergeten te vertellen dat een assist ook goed staat op zijn CV...

Bankzitter

Blijkbar hebben we ook geen alternatieven voor die 2. Als Ottensen invalt en niet Alhaft of Kooistra, dan heb je wel een probleem op de vleugels.
Voor volgend jaar moet je er toch echt keuze uit 4 hebben en niet uit 2.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op maart 17, 2025, 08:41:14
Dat heeft met het type buitenspelers te maken natuurlijk. Balk is meer een loper en 2e spits en tegen Pauwels zijn ze vergeten te vertellen dat een assist ook goed staat op zijn CV...
feyenoord gisteren met voorzetten op het juiste moment met het goede been. Bij ons zijn ze heel voorzichtig en gaat de bal weer terug en dan staat alles alweer goed. Daar erger ik mij al tijden net als dat we nooit uit 2 e lijn schieten. Diemers kon tegen Volendam 2 x schieten. Doe dat dan. 1 e goal bij Denbosch was geweldig?

papier

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 22:22:42
Hilterman heb ik nog wel hoop op
Afolabi niet....begon leuk in de tweede helft maar was daarna dramatisch
De Leeuw is dit seizoen niet wat je ervan had verwacht
Maar goed als hij straks de winnende in de nacompetitie maakt is het hem vergeven  :_schater

Ik verbaas me wel een beetje over het feit dat hij daar een helft heeft gespeeld (Afolabi). Gezien z'n blessures en dit idiote veld. Qua stand/voetbal was het ook niet nodig dus had lekker R?lke erin gezet met De Leeuw.

Hilterman vind ik zijn laatste 2 wedstrijden niet bijzonder veel toevoegen als ik eerlijk ben.

sunderland

Citaat van: papier op maart 17, 2025, 12:06:01
Ik verbaas me wel een beetje over het feit dat hij daar een helft heeft gespeeld (Afolabi). Gezien z'n blessures en dit idiote veld. Qua stand/voetbal was het ook niet nodig dus had lekker R?lke erin gezet met De Leeuw.

Hilterman vind ik zijn laatste 2 wedstrijden niet bijzonder veel toevoegen als ik eerlijk ben.
Hilterman was juist heel belangrijk eerste helft bij Denbosch toen we zo goed speelden. Niet te snel vergeten?

Huizen

Normaal kijk ik alle samenvattingen en interviews direct terug, maar die van Volendam heb ik vandaag pas gekeken. Wat is die Jacobs extreem blij zeg na zijn goal en de andere goal(s) van Volendam. Kan niet anders dan dat daar wat wrok zit. Dat excuseren na een goal is ook wat overdreven, maar dit is wel het andere uiterste. Niet best om te zien

Lore

Citaat van: Bussum op maart 20, 2025, 16:16:14
Normaal kijk ik alle samenvattingen en interviews direct terug, maar die van Volendam heb ik vandaag pas gekeken. Wat is die Jacobs extreem blij zeg na zijn goal en de andere goal(s) van Volendam. Kan niet anders dan dat daar wat wrok zit. Dat excuseren na een goal is ook wat overdreven, maar dit is wel het andere uiterste. Niet best om te zien

Of hij is heel blij omdat hij zich realiseert dat een overwinning op Cambuur feitelijk het kampioenschap betekent, dat kan natuurlijk ook

sunderland

Everton-Liverpool 1978 . Andy King. Niet normaal dat hij hier ook heeft gespeeld. Als je van oude beelden houd uit Engeland is dit mooi.

Arno A

Ja Everton was mijn favoriete team in de jaren tachtig. Met de basis; Southall - Ratcliffe - van den Hauwe - Stevens - Mountfield -Steven - Reid - Sheedy- Bracewell - Gray en Sharp. Ik ben deze namen nooit meer vergeten.

Wat een ploeg was dat! Bijna allemaal internationals voor Ierland, Schotland, Wales en Engeland.

Ik wist niet dat King hier gespeeld heeft.

Ik herinner me nog wel een foto bij Us Mem met de Engelsen ; Streete, Cantello, King en Payne.

PePe

Bernard Schuiteman als TD van Den Bosch naar RKC.

Andy King

Citaat van: sunderland op april 09, 2025, 23:24:54
Everton-Liverpool 1978 . Andy King. Niet normaal dat hij hier ook heeft gespeeld. Als je van oude beelden houd uit Engeland is dit mooi.

Geweldige voetballer. Misschien wel de beste die we ooit hebben gehad. Was een groot fan van hem. Veel te vroeg overleden.