Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: James op februari 18, 2025, 22:29:42
En hier op het forum ook heel vaak afgebrand...
Wie niet.  :_schater :_schater :_schater

Galdiano

Valt wel mee toch?

Bosschaart had aardig wat krediet bij de supporters. En weet nog dat het gros het zeer jammer vond dat hij weg moest.

Er zijn gewoon een aantal hier die altijd afgegeven op trainers die het iets anders doen.
Daar mee bedoel ik trainers die eens geen 4-3-3 spelen of geen voorzet vanaf de buitens geven zoals men gewend is. Of kritiek geven over het bespreken met een multimap/tablet voorafgaand aan een wissel.

Men ziet het liefst nog steeds trainers met een sigaar in de mond en alles doet zoals men altijd deed.
Die tijden zijn voorbij. Het spelletje is veel dynamischer, sneller en tactischer geworden.

Arne, Sipke, Sandor en Bosschaart hebben een hedendaagse filosofie over het spelletje.
Ik kan mij de kritiek over Sipke nog wel herrineren. Hij was achter de ellebogen en snapte er niks van, en kon niks goed doen.
Die lacht de supporters hier keihard uit. En terecht! Pracht carri?re en gaat nog veel meer bereiken.

Henk is een prachtman. En een topper op gebied van people mangement. Maar tactisch heeft hij in het hedendaagse voetbal een moderne en sterke assistent(en) nodig. Ander red Henk het ook helaas niet meer.
Mannen zoals Korbach en Beenhakkker zouden in het hedendaagse voetbal ook niets meer presteren. Daar ben ik van overtuigd.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Al die voormalig assistenten prijzen wel de idee?n van Henk hoe het spelletje gespeeld moet worden. Hij zet toch ook taktisch echt wel de hoofdlijnen uit.

janou

Citaat van: Bankzitter op februari 19, 2025, 11:47:02
Al die voormalig assistenten prijzen wel de idee?n van Henk hoe het spelletje gespeeld moet worden. Hij zet toch ook taktisch echt wel de hoofdlijnen uit.

Precies dit. Er is een ding gemeen met al die toptrainers, hebben allemaal onder Henk gewerkt.

Overigens knappe prestatie van Feyenoord en Bosschaart. Aan de andere kant was dit waarschijnlijk niet gebeurd als die Theo Hernandez niet zo oliedom doet. Desalniettemin een wereldprestatie.

denistel

nou volgens mij juist niet dacht dat iedereen em wel wou houden hier

YellowBlue

Citaat van: denistel op februari 19, 2025, 17:56:14
nou volgens mij juist niet dacht dat iedereen em wel wou houden hier
Zeker!

EdsjeSCC

Robert Muhren. Weemoed.

Noordcambuur

Smit met Eagles in de finale knvb beker top hoor.

Specuveter

Deed het goed hoor!!
En Kramer idem dito
Herkenbaar voetbal hier kan Cambuur een voorbeeld aan nemen voor aankomende jaren.

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op februari 26, 2025, 22:08:21
Deed het goed hoor!!
En Kramer idem dito
Herkenbaar voetbal hier kan Cambuur een voorbeeld aan nemen voor aankomende jaren.
Dan moet er nog veel gebeuren.

diekhuzen

Go Ahead speelt ook al jaren herkenbaar voetbal en heeft een mooie mix van veelal Nederlanders, Duisters en Scandinavi?rs. Waar veel clubs jaarlijks opnieuw moeten beginnen met de samenstelling van de selectie, behoud Go Ahead de kern en met transferinkomsten en op tijd door selecteren staat er gewoon weer een leuk elftal.
Go Ahead zal ongetwijfeld te maken krijgen met een mindere periode, denk aan Fc Zwolle. Wij mogen ook onze handen dichtknijpen met een schitterend stadion, maar het verschil is wel dat Go Ahead, tegelijk met ons promoveerde, wel op tijd ging doorselecteren en dat had bij ons beter gekund. Cambuur heeft de potentie om echt stappen te maken en soms moet ook alles even goed vallen.

Bankzitter

Er zijn best verklaringen waarom wij niet doorgroeiden (deels overmacht, deels keuze om focus op stadion te hebben en deels ook foute keuzes). GAE had dan weer een geldschieter in diezelfde periode.

Laat GAE de inspiratie zijn wat je als kleinere club kan bereiken. Inderdaad goed kijken wat hun een stabiele en succesvolle club maakt.

michello

Alles wat wij hadden k?nnen bereiken, hebben ze in Deventer wel gedaan. Hebben zelfs nog Europees gespeeld dit seizoen en verkopen de ene naar de andere speler voor miljoenen. Respect!

Bernardo

In alles een voorbeeld club voor ons hoe het wel moet.

Noordcambuur

Smit vandaag ook weer een doelpunt voor de Eagles  :P