Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op februari 10, 2025, 20:35:10
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
heeft wel wat in de mars?

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op februari 10, 2025, 20:38:42
heeft wel wat in de mars?
Alleen het juiste diploma heeft die niet in zijn mars.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve link=topic=46.  date=1739216764
Alleen het juiste diploma heeft die niet in zijn mars.
oke dat wist ik niet :)

Andy King

Citaat van: KlinkHamer op februari 10, 2025, 18:11:11
Bosschaart (interim) hoofdcoach van Feyenoord !!!

En Reijnen assistent. Alweer een Cambuur-duo daar.

Arno A

Ze zijn erg enthousiast over Reijnen. Deze functie past hem een stuk beter dan die bij ons.

sunderland

?Doke is van ons?is gestopt

denistel

Mooi stuk van Richard Goulooze in de LC vandaag.

Gast heeft het goed voor elkaar met zijn bedrijf

Andy King

Citaat van: sunderland op februari 11, 2025, 22:14:10
?Doke is van ons?is gestopt

Kan hij mooi naar HHC, de nieuwe club van vd Weij.

denistel

Citaat van: Andy King op februari 12, 2025, 12:34:56
Kan hij mooi naar HHC, de nieuwe club van vd Weij.

die halen wel andere spelers hoor oa Zwikstra van ACV.

sunderland

Wat een trots . Bosbaard!! |:)

De Gast

Hier weggestuurd worden maar wel even AC Milan uitschakelen. Die staat maar even op je cv.

Huizen

Geweldig!!  _O_ Is je gegund topper. Zo jammer dat hij hier niet meer werkzaam is

CambuurAmersfoort

Echt een geweldig en prachtig resultaat van hem.
Een echte topper in wording hebben we laten lopen. Maar ik gun hem een prachtige carri?re bij Feyenoord!

Destroyer

Citaat van: Bussum op februari 18, 2025, 21:32:41
Geweldig!!  _O_ Is je gegund topper. Zo jammer dat hij hier niet meer werkzaam is

Nou dat
** Poolwinner 18/19 - 21/22

James

En hier op het forum ook heel vaak afgebrand...