Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

kapseltje

Citaat van: Bankzitter op januari 10, 2025, 15:27:33
We hebben al Nartey op zijn positie.
Dus jammer, maar begrijp wel dat ze liever een spits en rechtsbuiten halen dan weer een middenvelder, want daarvan hebben we er genoeg.

Dat is idd jammer. Anderzijds Nartey is nog erg jong en kan juist ook weer leren van Breij. Niveau op training gaat ook omhoog.

Als een speler van dit kaliber (buitenklasse kkd) zich aanbiedt en niet over de top qua leeftijd, moet je wel erg goeie redenen hebben om het niet te doen wat mij betreft

sunderland

Citaat van: kapseltje op januari 10, 2025, 20:06:24
Dat is idd jammer. Anderzijds Nartey is nog erg jong en kan juist ook weer leren van Breij. Niveau op training gaat ook omhoog.

Als een speler van dit kaliber (buitenklasse kkd) zich aanbiedt en niet over de top qua leeftijd, moet je wel erg goeie redenen hebben om het niet te doen wat mij betreft
ik kan 2 grote redenen noemen. Financieel wat weer te koste gaat van de spits en we hebben al zoveel keuzes op het middenveld. Had hem graag gezien maar begrijp de club ook

V-man

Brey zal dit jaar het zwaar hebben ivm de bevalling van zijn vrouw en geboorte kind.

Galdiano

Was hij echt zo goed? Kampioensjaren gewoon wissel.
Laatste jaar stak hij er in positieve zin bovenuit, maar dat was ook niet moeilijk in een slecht draaiend team.

Aan inzet lag het niet, en is een goeie gozer. Maar past op dit moment niet in het huidig team.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

kapseltje

Citaat van: Galdiano op januari 10, 2025, 22:26:56
Was hij echt zo goed? Kampioensjaren gewoon wissel.
Laatste jaar stak hij er in positieve zin bovenuit, maar dat was ook niet moeilijk in een slecht draaiend team.

Aan inzet lag het niet, en is een goeie gozer. Maar past op dit moment niet in het huidig team.

Eens, in de kampioensjaren was het niet zo bijzonder, maar afgelopen seizoenen beter geworden en in laatste seizoen gewoon buitencategorie. Ik heb even de statistieken van vorig jaar er bij gepakt, waarbij hij minimaal een helft heeft gespeeld:
9 goals 10 assists in 28 wedstrijden
11W - 8G - 9V
Cambuur in totaal:
13W - 8G - 17V

En dat in een vrij matig elftal verder. Wat mij betreft past hij juist wel in dit elftal en bij Cambuur en Henk. Een speler met energie, creativiteit en goed schot. Zie assists en goals. Precies een speler die we nu missen.

Zonde dat er geen geld/geen wil is om hem te halen. Mits fit gaat Roda veel plezier aan hem beleven.


Bankzitter

#8180
Het zou alleen kunnen als je externe financiering vind. En dan moeten er nog 2 verhuurd worden ( De jong, R?lke?). En pas nadat je 2 aanvallers gehaald hebt, dus gaat richting einde seizoenshelft.

Niet onmogelijk maar wel lastig. Dus Breij kijkt dan ook verder.

Breij halen ipv een spits kun Lambooij gewoon niet maken na het Afolabi debakel.

Leovardiascc

Michael Breij definitief naar Roda...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Leovardiascc op januari 14, 2025, 11:11:07
Michael Breij definitief naar Roda...

Die maakt maandag in de 89e minuut de 1-0 dus..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Leovardiascc op januari 14, 2025, 11:11:07
Michael Breij definitief naar Roda...
verwacht dat zijn maat spoedig zal volgen

oost

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 19:06:20
verwacht dat zijn maat spoedig zal volgen


En welke speler is dat?

zeewolde


CaseP

Maarten Pouwels naar Waterford AFC in Ierse league. Langste speler die ze daar ooit hebben gehad, waarvan akte _O_

sunderland

Citaat van: CaseP op januari 15, 2025, 09:32:22
Maarten Pouwels naar Waterford AFC in Ierse league. Langste speler die ze daar ooit hebben gehad, waarvan akte _O_
dat die nog voetbalt. Aardige vent. Zijn nivo was ?..

Galdiano

Uldrikis heeft getekend bij Arminia Bielefeld
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurArnhem

Milan Smit scoort in blessuretijd de winnende, 4 minuten nadat hij mocht invallen.