Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

PePe

We mogen hopen dat er ook dergelijke transfer idee?n binnen Cambuur zijn.
Breij terug nemen is een must.

sunderland

Diekhuzen Graafschap

Voorstopper

Citaat van: PePe op januari 06, 2025, 23:34:09
We mogen hopen dat er ook dergelijke transfer idee?n binnen Cambuur zijn.
Breij terug nemen is een must.
Paulissen dan ook maar ophalen uit China??

PePe


PePe

Volendam neemt afscheid van Elvis Manu na dreiging uit de onderwereld.

anderszchristian

Citaat van: Voorstopper op januari 07, 2025, 10:39:43
Paulissen dan ook maar ophalen uit China??
Kan prima het tekort aan personeel opvangen bij gangvanzaken

SCC

Je moet soms ook even geluk hebben dat je past bij een club, competitie, trainer en spelopvatting.
Wessel Dammers is aanvoerder bij Randers FC en speelt alles. Mooi voorbeeld van hoe je met instelling toch een mooie carri?re kunt hebben. Begon bij Feyenoord in de spits en speelde daar Vincent Janssen uit de basis. Nu dus in een leuke competitie als CV een respectabele speler.

Voordat een ieder reageert dat hij niets was en dat Randers FC geen Bayern M of Man City is: ik doel meer op dat je als wisselspeler van Cambuur (weliswaar huur) je toch kunt opwerken en nog een leuke / verdienstelijke carriere kunt hebben, als je maar doorzet (en dus geluk hebt in keuzes en hoe soms dingen samenkomen).

sunderland

#8167
Citaat van: SCC op januari 08, 2025, 16:30:53
Je moet soms ook even geluk hebben dat je past bij een club, competitie, trainer en spelopvatting.
Wessel Dammers is aanvoerder bij Randers FC en speelt alles. Mooi voorbeeld van hoe je met instelling toch een mooie carri?re kunt hebben. Begon bij Feyenoord in de spits en speelde daar Vincent Janssen uit de basis. Nu dus in een leuke competitie als CV een respectabele speler.

Voordat een ieder reageert dat hij niets was en dat Randers FC geen Bayern M of Man City is: ik doel meer op dat je als wisselspeler van Cambuur (weliswaar huur) je toch kunt opwerken en nog een leuke / verdienstelijke carriere kunt hebben, als je maar doorzet (en dus geluk hebt in keuzes en hoe soms dingen samenkomen).
dat laatste vooral. Ik werkte vroeger samen met Dikkie Veenstra die tegen de basis aanzat. Zijn maat Mark Oosterhof was eigenlijk rechtsbuiten maar moest opeens invallen op rechtsback en is nooit weer uit de basis geweest bij Cambuur. Veenstra was linkspoot en heeft het net niet gehaald. Voor hetzelfde was de linksback uitgevallen?.( volgens mij onder Rob Baan)

zeewolde


Stiens

Daar heeft het alle schijn van.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op januari 10, 2025, 11:44:32
Breij naar Roda?

Daarom is het afgelast, als ze de veldverwarming hadden aangezet konden ze hem niet betalen en nu kan ie mooi tegen ons scoren 8)
Henk, held, bedankt

kapseltje

Erg jammer van Breij. Vorig jaar de beste speler en past bij de club. Ongelofelijk dat ze hem laten gaan. Elk jaar ben je op zoek naar zulke spelers.

Noordcambuur


Bankzitter

Citaat van: kapseltje op januari 10, 2025, 13:38:21
Erg jammer van Breij. Vorig jaar de beste speler en past bij de club. Ongelofelijk dat ze hem laten gaan. Elk jaar ben je op zoek naar zulke spelers.

We hebben al Nartey op zijn positie.
Dus jammer, maar begrijp wel dat ze liever een spits en rechtsbuiten halen dan weer een middenvelder, want daarvan hebben we er genoeg.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021