Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: papier op oktober 22, 2024, 18:04:52
Die wel maar Schaapman en Mercera in mijn ogen niet. Schaapman moet lekker op het middenveld staan, Mercera aan de rechterkant.
daar heb je Ottesen en Gabi al

CambuurArnhem

Mooie goal V.d. Water (voor zover je het kan zien, door de mist)

Yellow Army

Citaat van: CambuurArnhem op november 03, 2024, 19:43:30
Mooie goal V.d. Water (voor zover je het kan zien, door de mist)

Wie?
Area 58

beam

Citaat van: CambuurArnhem op november 03, 2024, 19:43:30
Mooie goal V.d. Water (voor zover je het kan zien, door de mist)
Ja idd. Grappig interview ook van hem met Hansie.

CambuurArnhem

Uldrikis prachtig doelpunt in de Nations League! Helaas niet genoeg voor een punt.

Vlampiep

Citaat van: CambuurArnhem op november 17, 2024, 23:08:30
Uldrikis prachtig doelpunt in de Nations League! Helaas niet genoeg voor een punt.
Prachtig doelpunt en wat mis ik die lange.

Specuveter

Monteiro doet het geweldig goed bij Zwolle!

Grijskijkert

Elvis Manu, oud-speler van SC Cambuur, mogelijk betrokken bij onderwereldconflict: aanslag op huis

John van den Heuvel ? Vandaag, 17:33 ? Sport

Elvis Manu is al sinds 23 november afwezig bij trainingen en wedstrijden van FC Volendam. De 31-jarige aanvaller is mogelijk betrokkenheid bij een onderwereldconflict.

De woning van Manu in de Wielwijk in Dordrecht werd in de nacht van zaterdag 23 november van dit jaar getroffen door een aanslag. Door de explosie ontstond brand in het woonhuis. Het vuur breidde zich via de voorgevel uit naar aangrenzende woningen. Ook bij een ander adres in Dordrecht, dat aan Manu wordt gelinkt, is een ontploffing geweest.

Volgens politiebronnen onderzoekt de districtsrecherche van de politie-eenheid Rotterdam-Rijnmond de aanslag maar ook Manu?s betrokkenheid bij een misgelopen drugstransactie. Wraak op de voetballer door vijanden uit het coca?ne milieu is volgens de bronnen een motief dat wordt onderzocht.

Bezorgdheid bij FC Volendam
Bij FC Volendam ontstond eind vorige maand grote bezorgdheid toen het erop leek dat zogenoemde spotters zich bij het trainingsveld van de club ophielden. Dat zijn verkenners uit de onderwereld, die een doelwit observeren dat later door zogenoemde ?hitters? moet worden vermoord.

Sindsdien is Manu niet meer bij de club geweest, bevestigen bronnen rond FC Volendam. Volgens de club is Manu afwezig in verband met een priv?kwestie en is niet bekend of en wanneer hij terugkeert.

FC Volendam, dat vrijdag uitkomt tegen Jong AZ, versterkte zich in oktober met Elvis Manu. De 31-jarige aanvaller tekende een contract tot en met het einde van het seizoen. Manu speelde eerder voor Feyenoord, Excelsior, FC Groningen, Go Ahead Eagles en SC Cambuur. Hij stond ook onder contract bij Brighton en een aantal andere buitenlandse clubs.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Niet best dit....
Dan zal er toch wel iets aan de hand zijn.

V-man

Bij elke training staan spotters. Flauw weet ik. Bij SCC destijds wel een aanwinst!

Holwerd voor Cambuur

"Tokkie" vd Weij naar HHC Hardenberg. Mooie vervolgstap voor hem |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Eigenlijk wel jammer. Had hem er wel bij gewild. Heeft vaak een mening waar ik het mee eens ben. Hardenberg mooie club, denk dat er wel een afspraak is gemaakt mocht er een club komen uit Leeuwarden  :devil

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2024, 21:52:45
"Tokkie" vd Weij naar HHC Hardenberg. Mooie vervolgstap voor hem |:)
gefeliciteerd Ren?  |:)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ik mis wel in het stukje dat Henk hem van de beloften naar het eerste haalde met 21 jaar. Laatbloeier maar geweldige speler voor ons.