Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn link=topic=46.msg370468#  date=1729340712
Ik vond het echt mooi hoe die dat deed, dat toonde veel rspect

Wat bedoel je met 'er was niks aan de hand'?
hij had geen blessure  ;)

CambuurArnhem

Vd Water scoort in het geel blauw. Wel enorme blunder van keeper trouwens.

Noordcambuur

Citaat van: CambuurArnhem op oktober 19, 2024, 21:14:49
Vd Water scoort in het geel blauw. Wel enorme blunder van keeper trouwens.
ik mis een vd water op de buiten.

Bankzitter

Ik mis hem geen seconde.
Mischien Bijker ook nog op linksback?

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 20, 2024, 10:10:58
Ik mis hem geen seconde.
Mischien Bijker ook nog op linksback?
jij niet maar ik wel?.
Bijker de JUDAS,heb je al Poll,Mercera en Schaapman op dispositie.

Een spits misschien  :?

papier

Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 10:38:46
jij niet maar ik wel?.
Bijker de JUDAS,heb je al Poll,Mercera en Schaapman op dispositie.

Een spits misschien  :?

Ik wil Mercera en Schaapman eigenlijk niet op de linksback positie zien. Schaapman is meer een middenvelder toch? En Mercera is overduidelijk een rechtspoot dus laten we hem alsjeblieft op rechts zetten.

denistel

Citaat van: papier op oktober 20, 2024, 11:12:02
Ik wil Mercera en Schaapman eigenlijk niet op de linksback positie zien. Schaapman is meer een middenvelder toch? En Mercera is overduidelijk een rechtspoot dus laten we hem alsjeblieft op rechts zetten.

als Schaapman fit is gewoon io het middenveld echt zonde dat ie er al zo lang uit is
die was gewoon goed bezig

Teun Seun

Bijker zou ik meteen doen... en een goede spits in de winterstop

Noordcambuur

Citaat van: Teun Seun op oktober 22, 2024, 12:53:17
Bijker zou ik meteen doen... en een goede spits in de winterstop
nee

Bankzitter

Wel een spits erbij :y

Andy King

Citaat van: Teun Seun op oktober 22, 2024, 12:53:17
Bijker zou ik meteen doen... en een goede spits in de winterstop

Heb ik ook geen moeite mee.
Cruyff speelde ook een seizoen bij Feyenoord.

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op oktober 22, 2024, 17:46:27
Heb ik ook geen moeite mee.
Cruyff speelde ook een seizoen bij Feyenoord.
waarom zou je dat doen je hebt al Poll,Schaapman en Mercera voor die positie.

Bankzitter

En Bob Ross Marsman

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 18:03:31
En Bob Ross Marsman

Die wel maar Schaapman en Mercera in mijn ogen niet. Schaapman moet lekker op het middenveld staan, Mercera aan de rechterkant.

zeewolde

Citaat van: Andy King op oktober 22, 2024, 17:46:27
Heb ik ook geen moeite mee.
Cruyff speelde ook een seizoen bij Feyenoord.
als Bijker 3 x de Europa cup 1 met ons had gewonnen had ik hem zijn dkv verleden ook vergeven.