Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast


Bankzitter

We hebben nu te weinig spitsen, moet er eentje bij.
En dan zien we wel of Afolabi dan basis of pinchhitter wordt.
Maar nu is er te weinig keuze en dat breekt ons op.

Mike SCC

Citaat van: De Gast op oktober 07, 2024, 15:34:44
Zou dat 'm nog worden?

Ja dat denk ik wel. Vind hem een soort kruising tussen Mboua en Ogbeche qua drive, fysiek en doelgerichtheid. Komt er wel hoor. Alleen de TS trapt nu nog enorm op de rem met hem.

Vlampiep

Citaat van: Mike SCC op oktober 07, 2024, 20:15:23
Ja dat denk ik wel. Vind hem een soort kruising tussen Mboua en Ogbeche qua drive, fysiek en doelgerichtheid. Komt er wel hoor. Alleen de TS trapt nu nog enorm op de rem met hem.
Als de trainerstaf twijfels heeft aan zijn fysieke inzetbaarheid, kunnen ze niet anders dan wat ze nu doen en bij overbelasting zou je hem zo maar maanden kwijt kunnen zijn. Hij moet het voornamelijk ook van zijn fysieke inzet hebben, dus met beleid in brengen.

janou

Citaat van: Vlampiep op oktober 08, 2024, 08:58:53
Als de trainerstaf twijfels heeft aan zijn fysieke inzetbaarheid, kunnen ze niet anders dan wat ze nu doen en bij overbelasting zou je hem zo maar maanden kwijt kunnen zijn. Hij moet het voornamelijk ook van zijn fysieke inzet hebben, dus met beleid in brengen.

Kwam ook totaal niet fit over in de minuten die hij maakte. Niet vooruit te branden leek het wel. Is denk ik slim om dat op deze manier te doen inderdaad.

Benniepos

Bijker wil ook wel.terug. Goede linksback.  Overboord met die emoties.  Was aan de.telefoon in de.podcast  OA

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Benniepos op oktober 14, 2024, 21:08:36
Bijker wil ook wel.terug. Goede linksback.  Overboord met die emoties.  Was aan de.telefoon in de.podcast  OA

Hij kan wel meer willen :O

Ik heb liever Poll _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: Benniepos op oktober 14, 2024, 21:08:36
Bijker wil ook wel.terug. Goede linksback.  Overboord met die emoties.  Was aan de.telefoon in de.podcast  OA

  :rodekaart
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Benniepos op oktober 14, 2024, 21:08:36
Bijker wil ook wel.terug. Goede linksback.  Overboord met die emoties.  Was aan de.telefoon in de.podcast  OA
:rodekaart dat viene die lui die dat toen niet hewwe metmaakt. Judas Bijker

moodygrunn

Laat Bijker maar links liggen. Zou de komst van een vergelijkbaar type, eind 20 begin 30, in de verdediging wel toejuichen. Als het maar niet Bijker is...
In Henk en Sandor we trust

Poetser

Lekker in het sentiment blijven hangen.

Zo blijven we een kleine club

Vlampiep

Citaat van: Poetser op oktober 15, 2024, 07:16:43
Lekker in het sentiment blijven hangen.
Zo blijven we een kleine club
Ach die binne dur oek en wat hewwe ze oek roepen toen Doke kwam en later hem op un sokkel hesen.

YellowBlue

Citaat van: Vlampiep op oktober 15, 2024, 08:17:58
Ach die binne dur oek en wat hewwe ze oek roepen toen Doke kwam en later hem op un sokkel hesen.

Dat is de omgekeerde weg toch? had je toen eens moeten lezen wat ze in DKV van die overstap vonden.
Judas Bijker heeft zich ook meer dan eens negatief uitgelaten over onze club en supporters.
Wegwezen.

Noordcambuur

Bij het doelpunt van Muhren ging hij liggen hij wou niet juichen bij het doelpunt.
Er was niks aan de hand?..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:37:31
Bij het doelpunt van Muhren ging hij liggen hij wou niet juichen bij het doelpunt.
Er was niks aan de hand?..

Ik vond het echt mooi hoe die dat deed, dat toonde veel rspect

Wat bedoel je met 'er was niks aan de hand'?
Henk, held, bedankt