Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 14:07:16
ja en ?? Het centrale duo van toen was gewoon beter op dat moment en dat zag iedereen. Deze jongen heeft grote stappen gemaakt de laatste 3 jaar en dat vind ik mooi. Zo gaat dat in het voetbal. Ik heb meer moeite met spelers die we hebben laten lopen zoals goudmijn en koopmeiners onder Foeke. 1 deze dagen komt er een speler bij  |:)
We gaan het zien, ben benieuwd.

denistel

Citaat van: Vlampiep op mei 27, 2024, 08:22:26
Joris Kramer was hier niet goed genoeg als verdediger, bij de Eagles de meest constante speler.

denk dat Kuipers en de Lange contstanter waren en die lui spelen heel ander
voetbal dan wij op dat moment.

Galdiano

Breij naar ACS Sepsi OSK in Roemeni?. De nummer 5 van de competitie.
Het niveau lijkt laag maar spelen toch wel een aantal namen. Teamgenoot is bijvoorbeeld Varga.

Had eerlijk verwacht dat hij naar Azi? zou gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Go Ahead Eagles-trainer Ren? Hake staat in de belangstelling van Manchester United.

Die neemt toch wel mooi revanche voor dat klote seizoen bij ons.

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op juni 27, 2024, 16:33:13
Go Ahead Eagles-trainer Ren? Hake staat in de belangstelling van Manchester United.

Die neemt toch wel mooi revanche voor dat klote seizoen bij ons.

Kon hij niet veel aan doen vond ik. Waardeloze selectie toen. Was zeker niet onaardig hier.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op juni 27, 2024, 20:04:03
Kon hij niet veel aan doen vond ik. Waardeloze selectie toen. Was zeker niet onaardig hier.

Ik vond hem qua type wel wat te verdedigend. Zag vaak wel wat er mis ging maar koos altijd de 'veilige' optie. Dan liever Henk die gewoon gaat voor de winst ook al kun je dan nog wel eens verliezen.

Vlampiep

Citaat van: papier op juni 27, 2024, 20:37:24
Ik vond hem qua type wel wat te verdedigend. Zag vaak wel wat er mis ging maar koos altijd de 'veilige' optie. Dan liever Henk die gewoon gaat voor de winst ook al kun je dan nog wel eens verliezen.
Henkmis voor onze club goud waard en doet het leuk, daartegen heeft Hake bewezen een top trainer te zijn wat zich onderschrijft met de belangstelling van Manchester. Ik gun hem deze eventuele prachtige transfer van harte.
Eigenlijk best wel mooi dat dit de 3e trainer is die na zijn vertrek hier  in relatief korte tijd beland bij een top club.

Bankzitter

Henk deed het meer dan leuk voor zijn cyste... de beste 2 1/2 jaar in de clubgeschiedenis.
En dat Hulshoff , Slot (en Bosschaart) veel van de idee?n van Henk en Sandor meegenomen hebben en die idee?n ook in de top werken is ook mooi.

Ik denk dat Henk in veel op zichten voor Nederland ook een toptrainer is ... we gaan het volgend seizoen meemaken of mijn vermeoden klopt  |:)

zeewolde

Citaat van: Destroyer op juni 27, 2024, 20:04:03
Kon hij niet veel aan doen vond ik. Waardeloze selectie toen. Was zeker niet onaardig hier.
was zeker niet best hier.
Top Oss thuis aanpassen aan de tegenstander, zonder echte spits spelen. Wat een dieptepunt.

sunderland

Citaat van: zeewolde op juni 28, 2024, 08:59:27
was zeker niet best hier.
Top Oss thuis aanpassen aan de tegenstander, zonder echte spits spelen. Wat een dieptepunt.
precies dat . Dat zijn de meesten nu weer vergeten. Hij heeft bij jong Utrecht weer het licht gezien. Eagels speelt nu iedere bal vooruit

Inferno-058

Hake had meer tijd moeten krijgen bij SCC, had soms rare beslissingen maar selectie was natuurlijk waardeloos.


PePe

Was bij mij bekend, volgens mij iets van het ontbreken van diploma's.

Stiens

Klopt, Reijnen heeft niet de juiste diploma's en krijgt daarom geen werkvergunning in Engeland. Hij is bij Feyenoord ook geen assistent-trainer door deze ontbrekende diploma's, daarom zit ie daar ook niet op de bank bij wedstrijden. Hij is adviseur en analist en bekijkt de wedstrijden vanaf de tribune.

rudie

via VI: TOP Oss heeft zich versterkt met Tom van der Werff. De 21-jarige aanvallende middenvelder heeft een contract voor ??n seizoen getekend in Brabant. Hij komt over van SC Cambuur, waar hij in de jeugdopleiding speelde en twee duels in de hoofdmacht achter zijn naam heeft staan.