Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Hulshoff en Reijnen idd met Slot mee naar Liverpool.
Benieuwd of we nog een extra zakcentje overhouden aan Reijnen..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Mooi voor Hake, met Go Ahead Europa in. Zo'n slechte trainer was het niet.

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op mei 26, 2024, 20:58:36
Mooi voor Hake, met Go Ahead Europa in. Zo'n slechte trainer was het niet.
cambuur- top geen spits opstellen uit angst voor tegenstander. Was echt een slechte trainer hier.

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op mei 26, 2024, 21:04:44
cambuur- top geen spits opstellen uit angst voor tegenstander. Was echt een slechte trainer hier.
Ik had het nog wel willen zien als hij wat meer tijd kreeg

Specuveter

En de winnende treffer door Kramer!
Zit daar nog iemand bij de staf die bij ons wegkomt?
Meneer met zwart haar.
Kan niet op zijn naam komen.

justremco

Citaat van: Specuveter op mei 26, 2024, 21:12:13
En de winnende treffer door Kramer!
Zit daar nog iemand bij de staf die bij ons wegkomt?
Meneer met zwart haar.
Kan niet op zijn naam komen.

Foeke Komans, team manager

Noordcambuur


anderszchristian

Citaat van: zeewolde op mei 26, 2024, 21:04:44
cambuur- top geen spits opstellen uit angst voor tegenstander. Was echt een slechte trainer hier.
Had ook een verschrikkelijk elftal tot zijn beschikking met Ciganiks, Mbende, Jones, Daniels. Mooi voor hem dat hij nu succes heeft bij de Eagles, vond het altijd een sympathieke man.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

upweer


Inferno-058

Citaat van: anderszchristian op mei 26, 2024, 21:27:04
Had ook een verschrikkelijk elftal tot zijn beschikking met Ciganiks, Mbende, Jones, Daniels. Mooi voor hem dat hij nu succes heeft bij de Eagles, vond het altijd een sympathieke man.
Sommige trainers zijn hier te snel weggegaan. Dijkhuizen, Hake, ook denk ik dat Ultee niet zo'n slechte trainer was.


Noordcambuur


Vlampiep

Joris Kramer was hier niet goed genoeg als verdediger, bij de Eagles de meest constante speler.

Bankzitter

We hadden betere op dat moment voor de basis(Schouten, Mac, Hoedemakers). Mocht ook wel blijven, meen ik, maar wilde niet op de bank.

sunderland

#7994
Citaat van: Vlampiep op mei 27, 2024, 08:22:26
Joris Kramer was hier niet goed genoeg als verdediger, bij de Eagles de meest constante speler.
ja en ?? Het centrale duo van toen was gewoon beter op dat moment en dat zag iedereen. Deze jongen heeft grote stappen gemaakt de laatste 3 jaar en dat vind ik mooi. Zo gaat dat in het voetbal. Ik heb meer moeite met spelers die we hebben laten lopen zoals goudmijn en koopmeiners onder Foeke. 1 deze dagen komt er een speler bij  |:)