Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: okkele op juni 22, 2023, 19:33:03
t zal aan mij liggen maar ik heb niks tegen peersman.
heeft het hier ook goed gedaan.

Zeker cult maar goed gaat me wat ver, heb echt veel liever Bangura op linksback hoor. En dan voor een club als Groningen, met hun budget....

poelie-lwd

Cult?  :_schater Heb ze zelden slechter gezien in het geel blauw.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op juni 22, 2023, 22:31:43
Cult?  :_schater Heb ze zelden slechter gezien in het geel blauw.

Erger je een bult komt eerder bij me op

V-man

#7803
Der hangt in het materiaal hok van Paul een shirt van Peersman. Der hing in het stadion ook altijd een spandoek. Hij had alleen altijd heel opzichtige fouten/ overtredingen waardoor hij het niet meer goed kon doen. Matthieu ook zo'n geval die het niet goed kon doen. Toen hij een keer scoorde hoorde ik een supporter zeggen: "Ik juich niet voor Mathieu". Der zijn in de loop der jaren spelers geweest die slechter waren maar niet "automatisch af geserveerd werden". Toegegeven ik heb Peersman es een keer een ingooi zien doen die hij niet het veld ingooide maar der uit. Leuk dat hij, vermoedelijk, weer in Nederland gaat spelen....

Bankzitter

Peersman deed altijd zijn best maar had soms kortsluiting in de kop. Koste ons ook af en toe punten.

Als dit het niveau is waar Groningen mee aankomt, dan geeft dat wel wat hoop dat we kunnen aanhaken.

Bankzitter

Opmerkelijk:
Sonny Stevens heeft een nieuwe club gevonden. De oud-doelman van onder meer ADO Den Haag gaat aan de slag bij Dewa United in Indonesi?. Stevens was transfervrij nadat zijn contract bij OFI Kreta werd ontbonden.

Galdiano

Mark Diemers plaatst dit net op instagram. Mooie tattoo!

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 20:45:49
Mark Diemers plaatst dit net op instagram. Mooie tattoo!


As je sun tatoeage van oans ouwe stadion sette late, kenne se niet zegge dat ie geen liwwadder gefoel het.
Sun speuler hoort hier te speulen, want dur is geen forum ganger die sien clubliefde su uitdraagt.

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 20:45:49
Mark Diemers plaatst dit net op instagram. Mooie tattoo!


Gaat niet naar Zwolle..
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Citaat van: Grijskijkert op juli 08, 2023, 08:43:36
Gaat niet naar Zwolle..

Als je zo'n plaat laat zetten en vervolgens voor een andere club kiest , kan de kaasschaaf er wel over..

zeewolde


Huizen

Dit jaar laatste kans, anders is het mosterd na de maaltijd. Ben zelf nooit een mega fan van Diemers geweest overigens. Wel knap wat hij bij Fortuna heeft laten zien en de top heeft gehaald. Benieuwd waar hij gaat spelen, zal wel buitenland worden!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op juli 08, 2023, 08:43:36
Gaat niet naar Zwolle..
Lijkt me logisch, dat stadion op je arm  :zucht
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: SaVaGe op juli 08, 2023, 08:54:30
Als je zo'n plaat laat zetten en vervolgens voor een andere club kiest , kan de kaasschaaf er wel over..
Ja inderdaad. Geld moet niet uitmaken dan lijkt me, als de liefde zo groot is.

Vlampiep

Citaat van: Inferno-058 op juli 08, 2023, 11:33:29
Ja inderdaad. Geld moet niet uitmaken dan lijkt me, als de liefde zo groot is.
Mark heeft altijd laten weten dat hij graag weer in zijn geboorte stad wilde spelen.
Echter de  thuiswedstrijd tegen Emmen is hij door een aantal no no nonno's voor alles uitgemaakt. Dit zou best eens een belemmering kunnen zijn om een salarisoffer te doen bij een eventuele terugkeer.