Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Mooi voor Slot en Hulshoff, het kampioenschap van Feyenoord.

Grijskijkert

https://twitter.com/Cultuurballers/status/1662372243966423043

Hij mag van mij terug komen, hij heeft zich zo te zien goed ontwikkeld...
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Kevin van Veen naar Groningen, goeie slag van de grunnegers.

sunderland

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2023, 16:39:16
Kevin van Veen naar Groningen, goeie slag van de grunnegers.
dat speelt al een paar weken en Groningen heeft het dubbele budget van ons. Die moeten terug

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2023, 16:39:16
Kevin van Veen naar Groningen, goeie slag van de grunnegers.
die halen de ??n naar de andere spelers?. :zweep

papier

Calvin naar Top Oss

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2023, 16:39:16
Kevin van Veen naar Groningen, goeie slag van de grunnegers.

Die heeft hier alleen de kruk van het casino warm gehouden. En als die speelde had hij de doos nog om de schoenen heen wat was die toen slecht zeg.

Montana

Citaat van: Oud Cambuur op juni 13, 2023, 18:08:19
Die heeft hier alleen de kruk van het casino warm gehouden. En als die speelde had hij de doos nog om de schoenen heen wat was die toen slecht zeg.

:_schater

okkele

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2023, 16:39:16
Kevin van Veen naar Groningen, goeie slag van de grunnegers.
Dat moet nog blijken.
Afgelopen seizoen was voor hem een uitschieter,hopelijk word hij voor grunn net zo belangrijk als die blauwe maandag hier.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2023, 16:39:16
Kevin van Veen naar Groningen, goeie slag van de grunnegers.
In zijn hele carri?re maar in 2 seizoenen 15 + goals gemaakt en voor de rest bijna altijd minder dan 10. Ook heel vaak geen vol seizoen gespeeld, ik moet het nog maar zien of het een goede slag is. Helemaal als je kijkt naar het salaris wat hij krijgt en dergelijke.

PePe

Assistent Arts weg bij Groningen.

Bankzitter

Marvin Peersman naar FC Groningen??
:_schater

Bernardo



okkele

t zal aan mij liggen maar ik heb niks tegen peersman.
heeft het hier ook goed gedaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.