Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Vlampiep op november 06, 2022, 17:44:08
In de tijd dat hij hier speelde is hij ook dikwijls verguisd,  dit meestal door de zelfde azijnzeikers die jaarlijks behoefte voelen dit bij diverse spelers te doen die met vormverlies kampen.

verguisd is wat anders staat vaak op de goede plaats en scoort dan en dus
belangrijk maar voetballend gewoon minder en als ie dan niet scoort heb
je er weining aan zelfde geldt voor jacobs ook vind ik.komt geen man
voor bij veel balverlies en scoort nu niet dus ja zeg het maar.

denistel

Citaat van: LWD vak 7 op november 06, 2022, 20:43:09
Ik noem Nassir Maachi. Die had in een seizoen 17 assists en werd nog uitgekotst

17 goals zelfs

papier

Citaat van: okkele op november 06, 2022, 21:29:28
dat soort gelul dus.
spelers met drive naar voren en acties(die dan niet altijd lukken) moeten we natuurlijk niet willen.
dit lees je hier nu ook over 1 van onze betere technische spelers.

Zijn vaak de betere spelers (zeker technisch) waardoor ze ook vaker de bal krijgen. Daarnaast wordt van hen ook verwacht naar voren te spelen, wat nu eenmaa risicovoller is dan naar achteren spelen. Dus wel eens ja.

Daarnaast is niet altijd oog voor de fase waar een speler in zit. Neem zo?n Robertha, die liet echt veel potentie zien, maar was nog jong en dus grillig. Zelfde voor Chery.

Vlampiep

Citaat van: papier op november 07, 2022, 07:31:21
Zijn vaak de betere spelers (zeker technisch) waardoor ze ook vaker de bal krijgen. Daarnaast wordt van hen ook verwacht naar voren te spelen, wat nu eenmaa risicovoller is dan naar achteren spelen. Dus wel eens ja.

Daarnaast is niet altijd oog voor de fase waar een speler in zit. Neem zo?n Robertha, die liet echt veel potentie zien, maar was nog jong en dus grillig. Zelfde voor Chery.
Jonge spelers met veel potentie die niet constant hun niveau nog kunnen brengen, krijgen bij een aantal op het forum geen tijd.

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op november 07, 2022, 10:09:19
Jonge spelers met veel potentie die niet constant hun niveau nog kunnen brengen, krijgen bij een aantal op het forum geen tijd.

Er zijn een aantal personen hier die alles en nog wat afbranden.
het kan nooit goed.

Ultee staat ook alweer 0-2 achter. Van mij krijgt hij alle kans en gelukkig met 2.5 jaar genoeg tijd en ruimte voor ontwikkeling  :thumbsup

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Citaat van: Galdiano op november 07, 2022, 10:31:58
Er zijn een aantal personen hier die alles en nog wat afbranden.
het kan nooit goed.

Ultee staat ook alweer 0-2 achter. Van mij krijgt hij alle kans en gelukkig met 2.5 jaar genoeg tijd en ruimte voor ontwikkeling  :thumbsup

Van mij ook!

Open Twitter eens en kijk hoe bepaalde personen echt alles afbranden. Begrijp niet zo goed wat dat de club helpt  :?

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op november 07, 2022, 10:46:59
Van mij ook!

Open Twitter eens en kijk hoe bepaalde personen echt alles afbranden. Begrijp niet zo goed wat dat de club helpt  :?
dat zie je bij elke club.
Gisteren de wedstrijd Ajax tegen psv gevolgd?
Na de tijd ontploft Twitter van Ajax en v.i. enz enz.
Lees V.P. eens en nog een paar.

Montana

Citaat van: Bussum op november 07, 2022, 10:46:59
Van mij ook!

Open Twitter eens en kijk hoe bepaalde personen echt alles afbranden. Begrijp niet zo goed wat dat de club helpt  :?

Exact. Het helpt niks, integendeel. Neem maar van mij aan dat het negatieve gezeik spelers, trainers en medewerkers echt w?l bereikt hoor. (En het doet sommige van hen meer dan je zou denken).

denistel

afbranden doe ik niet aan mee kritisch zijn en mening geven wel

ben geen voorstander van ultee maar zal em wel steunen als hij het
wordt.

zelfde met doke en sai ik en ik denk nog 95% van de supporters zouden
altijd voor sai kiezen de staf doet dan niet.ik zal doke wel steunen maar
als het verkeerd gaat dan moet de ts ook de kritiek nemen toch.
zo was precies het zelfde met jacobs laat het al een jaar niet zien maar stond
toch heel vaak in de basis.

laten we hopen op een 3 punter in dkv dat zou een enorme boost  kunnen
geven voor 2023

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 07, 2022, 13:06:17
afbranden doe ik niet aan mee kritisch zijn en mening geven wel
ben geen voorstander van ultee maar zal em wel steunen als hij het
wordt.
zelfde met doke en sai ik en ik denk nog 95% van de supporters zouden
altijd voor sai kiezen de staf doet dan niet.ik zal doke wel steunen maar
als het verkeerd gaat dan moet de ts ook de kritiek nemen toch.
zo was precies het zelfde met jacobs laat het al een jaar niet zien maar stond
toch heel vaak in de basis.
laten we hopen op een 3 punter in dkv dat zou een enorme boost  kunnen
geven voor 2023
Mijn verklaring is voor het veel te lang spelers met vormcrisis te blijven opstellen, binnen de TS is er te weinig kwaliteit aan tactisch vermogen aanwezig is om spelers in hun sterkte neer te kunnen zetten. En wees eerlijk,,voetbal is geen hogere wiskunde en iets een beetje omzetten zou iedere prof speler niet gelijk gek maken.
Het zou nderdaad mooi zijn dat we tegen DKV minimaal 1 punt halen om toch met enige positieve gevoelens de winterstop in te gaan.

De Gast

Citaat van: denistel op november 07, 2022, 13:06:17
afbranden doe ik niet aan mee kritisch zijn en mening geven wel

ben geen voorstander van ultee maar zal em wel steunen als hij het
wordt.

zelfde met doke en sai ik en ik denk nog 95% van de supporters zouden
altijd voor sai kiezen de staf doet dan niet.ik zal doke wel steunen maar
als het verkeerd gaat dan moet de ts ook de kritiek nemen toch.
zo was precies het zelfde met jacobs laat het al een jaar niet zien maar stond
toch heel vaak in de basis.

laten we hopen op een 3 punter in dkv dat zou een enorme boost  kunnen
geven voor 2023

Hest geliek.

Wat een gejank overigens van sommigen hier over negativiteit dit en dat. En dat zal wel weer van de forummers komen die in mei het hardst stonden te juichen toen Jacobs werd verlengd, hun fantasie alweer op hol sloeg en de dollartekens weer in de ogen hadden.
Negativiteit helpt niks nee maar je mag best je (grote) twijfels uiten lijkt mij. Iedereen heeft uiteindelijk het beste met de club voor.

scc-aaron

Lukoki zou vandaag 30 zijn geworden (R.I.P)

okkele

Robin R. is in de zaak over het doodschieten van oud-profvoetballer Jerg? Hoefdraad veroordeeld tot vier jaar cel. Hoefdraad werd vorig jaar door het hoofd geschoten tijdens een feest in een bedrijfspand in Amsterdam.
Volgens de rechtbank Amsterdam heeft R. weliswaar Hoefdraad doodgeschoten, maar deed hij dat niet met opzet. De rechtbank spreekt van roekeloos handelen.

De 35-jarige Hoefdraad werd op zondag 1 augustus vorig jaar om 6.00 uur neergeschoten in een volle feestzaal aan de Stekkenbergweg in het stadsdeel Zuidoost. Een paar dagen later bezweek hij aan zijn verwondingen. R. was toen al aangehouden in Belgi?.

Volgens de 36-jarige R. ging het wapen per ongeluk af. Tijdens een opstootje, waarbij onverwachts aan hem getrokken werd, pakte hij het wapen naar eigen zeggen vast om te voorkomen dat het vanuit zijn broeksband op de grond zou vallen. Hij zou het semiautomatische wapen hebben bewaard voor iemand anders.

Meerdere getuigen hebben verklaard dat Hoefdraad probeerde een ruzie te sussen toen hij door zijn hoofd werd geschoten.

Hoefdraad speelde ruim 250 wedstrijden in het betaalde voetbal, waarvan ruim 150 in het shirt van Almere City FC. De aanvaller kwam ook uit voor Telstar en SC Cambuur. Voor die laatste club speelde hij acht wedstrijden in de Eredivisie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Je zou ook kunnen redeneren dat als je een vuurwapen meeneemt met een avondje stappen dat je dan het risico accepteert dat het wordt gebruikt en dat het dus wel bewust was. Zou ik prima kunnen volgen, vier jaar voelt erg matig. Maar er zal wel hoger beroep komen, want de eis was acht jaar.

sk13

Kan iemand dat vi stuk over sandor hier plaatsen?