Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Dennis v/d Ree gaat komend seizoen Wormuth assisteren bij FCG; wordt dus ook collega van Alfons Arts.
Altijd een sympathieke vent geweest (zal het vast ook nog steeds zijn :P) dus ik wens 'm veel succes!

Lore

Voormalig speler van Telstar en Go Ahead Eagles vecht voor zijn leven na botsing met doelman

Donny van Iperen van de Moldavische club FC Zimbru ligt in Moldavi? in het ziekenhuis nadat hij zaterdag bij een botsing met de doelman van tegenstander Dinamo-Auto bewusteloos is geraakt. De 27-jarige voormalig speler van Telstar en Go Ahead Eagles is overgebracht naar het ziekenhuis in hoofdstad Chisinau, waar volgens de club artsen vechten om zijn leven te redden.

,,In deze moeilijke tijden gaan al onze gedachten uit naar Donny van Iperen?, meldt de club op de website. ,,De speler uit Nederland is overgebracht naar het ziekenhuis in Chisinau en krijgt medische verzorging. Donny, wees sterk, we bidden allemaal voor je.?

Van Iperen maakte zijn profdebuut bij Telstar, nadat hij in de jeugd had gespeeld voor AZ en Cambuur. Hij speelde daarna nog voor Go Ahead Eagles en voor AE Karaiskakis op het tweede niveau in Griekenland.

De club meldt dat het met meer nieuws komt zodra er meer bekend is over de medische situatie van Van Iperen.

LWD vak 7

Stanley Akoy van Telstar naar Limpion op Cyprus

Destroyer

Zag ik Joosten ineens scoren tegen AZ gisteren  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

YellowBlue

Citaat van: Destroyer op oktober 07, 2022, 05:47:34
Zag ik Joosten ineens scoren tegen AZ gisteren  :?
yep

LWD vak 7

Wat een topper is die van der Streek ook. Stel hem op en hij betaalt je terug met goals.

Vlampiep

Citaat van: LWD vak 7 op november 06, 2022, 14:14:54
Wat een topper is die van der Streek ook. Stel hem op en hij betaalt je terug met goals.
In de tijd dat hij hier speelde is hij ook dikwijls verguisd,  dit meestal door de zelfde azijnzeikers die jaarlijks behoefte voelen dit bij diverse spelers te doen die met vormverlies kampen.

okkele

Citaat van: Vlampiep op november 06, 2022, 17:44:08
In de tijd dat hij hier speelde is hij ook dikwijls verguisd,  dit meestal door de zelfde azijnzeikers die jaarlijks behoefte voelen dit bij diverse spelers te doen die met vormverlies kampen.
chery
lukoki
kallon
antonia
rosheuvel
robertha
houtkoop

noem maar op, ik kan nog wel een pagina doorgaan zo.
deze mannen waren allemaal wel een keer "te min om de veters te strikken van ......"
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

ik moet hier djavan anderson uiteraard ook bij vermelden.
ben ik hvc weer voor.

LWD vak 7

Ik noem Nassir Maachi. Die had in een seizoen 17 assists en werd nog uitgekotst

papier

Citaat van: LWD vak 7 op november 06, 2022, 20:43:09
Ik noem Nassir Maachi. Die had in een seizoen 17 assists en werd nog uitgekotst

Dramaachi bedoel je?

okkele

dat soort gelul dus.
spelers met drive naar voren en acties(die dan niet altijd lukken) moeten we natuurlijk niet willen.
dit lees je hier nu ook over 1 van onze betere technische spelers.

zeewolde

Citaat van: okkele op november 06, 2022, 20:20:55
chery
lukoki
kallon
antonia
rosheuvel
robertha
houtkoop

noem maar op, ik kan nog wel een pagina doorgaan zo.
deze mannen waren allemaal wel een keer "te min om de veters te strikken van ......"
Bij Rosheuvel klopt dat ook, wat was die slecht :X

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op november 06, 2022, 20:36:02
ik moet hier djavan anderson uiteraard ook bij vermelden.
ben ik hvc weer voor.

:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021