Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Onbegrypeluk, fan 2e doelman met un kontrakt inne eredifisie teugen het eerste anhangend, naar de eerste difisie as 3e kieper op amateurbasis. Wat isser gebeurd?

Dokkumer

Volgens welingelichte bronnen is het de schuld van de assistent trainer en de keeperstrainer... Dit werd me zojuist verteld. Persoon in kwestie had zaterdag met hem gesproken.

piene hassus


Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2013, 12:42:26
Volgens welingelichte bronnen is het de schuld van de assistent trainer en de keeperstrainer... Dit werd me zojuist verteld. Persoon in kwestie had zaterdag met hem gesproken.

Ja, en dat het licht niet op groen stond is de schuld van rijkswaterstaat
En dat mijn telefoon stuk is is de schuld van KPN
En dat ik moet werken is de schuld van de VVD
En dat mijn vriendin er niet meer was toen ik thuis kwam is de schuld van mijn schoonmoeder..


............ Het ligt in ieder geval niet aan mij!

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 13, 2013, 15:13:08
Ja, en dat het licht niet op groen stond is de schuld van rijkswaterstaat
En dat mijn telefoon stuk is is de schuld van KPN
En dat ik moet werken is de schuld van de VVD
En dat mijn vriendin er niet meer was toen ik thuis kwam is de schuld van mijn schoonmoeder..


............ Het ligt in ieder geval niet aan mij!
Alles is de schuld van mijn schoonmoeder, ook al is het niet het geval  :devil

Het typeert zijn karakter alleen maar, te moeilijk om zelfkritisch te zijn.

HilversumOnTour

Jurgen Streppel is tevreden met de komst van de doelman: 'We zijn blij dat we met Ruud de selectie kunnen versterken. We waren al op zoek naar een derde doelman, maar de financiële middelen beperkten ons in de zoektocht. Op deze manier is er een ideale oplossing gevonden.'

:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Dokkumer

Én op amateurbasis :devil
Je goede keuze die Swinkels... Heb het idee steeds meer dat het "tweede keeper verhaal" wat meer behelst dan alleen zijn plek op de bank. Gewoon een beetje boel heimwee naar een plekje  onder water eeeh de rivieren..

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2013, 15:32:40
Én op amateurbasis :devil
Je goede keuze die Swinkels... Heb het idee steeds meer dat het "tweede keeper verhaal" wat meer behelst dan alleen zijn plek op de bank. Gewoon een beetje boel heimwee naar een plekje  onder water eeeh de rivieren..

Ik ben bang dat zijn contract is afgekocht!

Dokkumer

Tja daar was/ben ik ook bang voor... Hoorde alleen een verhaal dat dit niet gebeurd is..

denistel

die vent krijt toch geen cent van de club of wel,,het ut zelf verknoeid zou niet best wese als het ons geld kost

drg

tja 't zou maar zoals elke normale baan verlopen waar je eerst een proefperiode krijgt en na tegenvallende resultaten de deur achter je reet aan krijgt  :rodekaart

Dokkumer

Citaat van: denistel op augustus 13, 2013, 21:03:54
die vent krijt toch geen cent van de club of wel,,het ut zelf verknoeid zou niet best wese als het ons geld kost
Arts het ut oek verknoeid en werd oek deurbetaald...
Vaak wordt in dit soort gevallen een afkoopsom meegegeven... Wat mij betreft kreeg hij een zak stront mee, maar dat is een ander verhaal.

Yellow Army

Ik ga er juist vanuit dat er geen afkoopsom is betaald. Swinkels wilde graag vertrekken en van Cambuur mocht ie. Lijkt me dat ze "in goed overleg" het contract hebben laten ontbinden. Mocht ie wat mee hebben gekregen, is het hoogstens 1 maandsalaris.
Area 58

Lore

Citaat van: denistel op augustus 13, 2013, 21:03:54
die vent krijt toch geen cent van de club of wel,,het ut zelf verknoeid zou niet best wese als het ons geld kost

Welkom in de wondere wereld die werknemers rechten heten. Als hij gewoon zegt: "ik heb er niet zoveel zin in", moet je eigenlijk wel van hem af maar juridisch gezien kan je niet van hem af.

Om de groep niet te besmetten met zijn houding is afkopen van een contract dan gangbaar. Als hij dan ook nog op amateurbasis ergens anders tekent, dan ben ik bang voor dit scenario.

Ik hoop dat hetgeen Dokkumer heeft gehoord correct is!

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 14, 2013, 10:23:03
Welkom in de wondere wereld die werknemers rechten heten. Als hij gewoon zegt: "ik heb er niet zoveel zin in", moet je eigenlijk wel van hem af maar juridisch gezien kan je niet van hem af.

Om de groep niet te besmetten met zijn houding is afkopen van een contract dan gangbaar. Als hij dan ook nog op amateurbasis ergens anders tekent, dan ben ik bang voor dit scenario.

Ik hoop dat hetgeen Dokkumer heeft gehoord correct is!

In de normale wereld zou hij recht hebben op 1 maandsalaris gezien zijn korte verblijfsduur. Maar hoe het in de voetbalwereld is geregeld? Het volledig afkopen van een 2-jarig contract gaat lijnrecht in tegen het financiele beleid wat momenteel gevoerd wordt en lijkt me dus onbespreekbaar voor vd Belt en cs
Area 58