Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

hemmen het ons toch oek aan de titel holpen of tellen zien goals niet mee??? ik zit 7 weken te kieken
naar trainingen en wedstrijden en ieder1 ken wel zien dat barto te kort komt. de besten mutte spelen

denistel

Citaat van: renaldo op augustus 10, 2013, 11:47:39
De TS had/heeft de intentie met een voetballende, dynamische spits de eredivisie in te gaan! Dat is Hemmen verteld voordat hij tekende. Barto had/heeft de voorkeur! De 2 basisplaatsen zijn het bewijs! Nu Barto 2x niets heeft laten zien in de spits en hij, nadat Hemmen 2x op Barto zn plek kwam, 1x op de "10" en 1x op de buiten wederom niets heeft laten zien is de vraag hoeveel krediet hij nog heeft bij de TS! De druk op de TS en Barto wordt met de week groter als ze aan blijven modderen!

voetballende en dynamische spits????

Baresi

Straks schiet ie ze uit alle hoeken erweer in en is iedereen weer lyrisch typisch lwd.Moet zeggen dat Barto wat een ongelukkig ed debuut maakt maar heb vertrouwen,,komt goed!Het hele elftal heeft geen goal gemaakt in de laatste 4 wedstrijden (incl 2x oefen) :scc

Goudvinger

Citaat van: Baresi op augustus 11, 2013, 15:05:22
Straks schiet ie ze uit alle hoeken erweer in en is iedereen weer lyrisch typisch lwd.Moet zeggen dat Barto wat een ongelukkig ed debuut maakt maar heb vertrouwen,,komt goed!Het hele elftal heeft geen goal gemaakt in de laatste 4 wedstrijden (incl 2x oefen) :scc

Vertrouwen moet wel ergens op gebaseerd zijn, anders heet het naïviteit.

Lore

Citaat van: Baresi op augustus 11, 2013, 15:05:22
Straks schiet ie ze uit alle hoeken erweer in en is iedereen weer lyrisch typisch lwd.Moet zeggen dat Barto wat een ongelukkig ed debuut maakt maar heb vertrouwen,,komt goed!Het hele elftal heeft geen goal gemaakt in de laatste 4 wedstrijden (incl 2x oefen) :scc

Erweer in? Wanneer eerder dan? Eind vorig seizoen kreeg hij erg veel kansen!

drg

Mensen kunne Barto wel verdedigen dat hij ons naar kampioenschap heeft geschoten en dadelijk weer 'topscorer' zal worden maar tot nu toe heeft hij dat in de 'makkelijkste' wedstrijden nog niet laten zien en maakt er ook geen aanstalten naar, op de bank zetten en laat maar invallen wanneer we ergens ruim voor staan.

Hij hoort niet in de basis! In 180 minuten werkelijk waar geen enkele goeie actie van hem gezien, weg ermee en gun dan Hemmen of Christovao een kans!

Dit ware 2 wedstrijden waar gescoord moest worden, en dat is niet gebeurd door onze grote vriend.

Yellow Army

Je bent zo goed als je laatst gespeelde wedstrijd. En op basis daarvan is maar 1 conclusie mogelijk... De bank!
Area 58

piene hassus


denistel

barto is toch de spits,,,maar komend weekend staat hemmen er in dus zien wat die in een hele wedstrijd laat zien.

Lore

Citaat van: denistel op augustus 11, 2013, 20:47:11
barto is toch de spits,,,maar komend weekend staat hemmen er in dus zien wat die in een hele wedstrijd laat zien.

Zou het? Ik had Hemmen tegen Roda ook al verwacht!

Ruppppert

Citaat van: Lore op augustus 11, 2013, 20:50:02
Zou het? Ik had Hemmen tegen Roda ook al verwacht!
ja idd. het vreemde is wel dat barto elke keer blijft staan  als hemmen erin komt. terwijl er geen rendement uitkomt

renaldo

Klopt piene hassus, maar een spits wutter as 1e op afrekent.

papier

Citaat van: Ruppppert op augustus 11, 2013, 21:01:27
ja idd. het vreemde is wel dat barto elke keer blijft staan  als hemmen erin komt. terwijl er geen rendement uitkomt

Legde nog een prima balletje af op Bakker, beetje jammer dat die niet op doel schiet.

Lore

Citaat van: Ruppppert op augustus 11, 2013, 21:01:27
ja idd. het vreemde is wel dat barto elke keer blijft staan  als hemmen erin komt. terwijl er geen rendement uitkomt

Je zou er bijna bang voor zijn dat ze Hemmen wel opstellen, maar Barto op de buiten zetten!

papier

Hemmen zag er ook niet echt topfit uit in de tijd dat hij speelde vond ik, vraag me af of die wel een uur volle bak kan gaan