Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Nu zeker Hemmen in de basis. (ik kan het me niet voorstellen, als het niet gebeurt)

denistel

Citaat van: Lore op augustus 11, 2013, 20:50:02
Zou het? Ik had Hemmen tegen Roda ook al verwacht!

reken er maar op....middenveld makrini-ritzmaier-bakker

voorin hemmen en lukoki op zeker en wie op links komt wut nog puzzelen

Yellow Army

Citaat van: denistel op augustus 11, 2013, 22:34:28
reken er maar op....middenveld makrini-ritzmaier-bakker

voorin hemmen en lukoki op zeker en wie op links komt wut nog puzzelen

Ik zou zeggen lukoki op links en oepie op rechts.
Area 58

denistel

lukoki is beter vanaf rechts he

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op augustus 11, 2013, 23:12:48
lukoki is beter vanaf rechts he

zij kunnen van positie wisselen, en dat is weer een extra pluspunt (net zoals tegen Nak)
Henk, held, bedankt

Clint

Als deze jongen zaterdag weer speelt, krijg ik grote twijfels over de gehele technische staf.

0517

Citaat van: clint op augustus 12, 2013, 07:43:24
Als deze jongen zaterdag weer speelt, krijg ik grote twijfels over de gehele technische staf.

Schijnbaar iedereen. Zoals ik al zei: dan wordt het heel moeilijk voor de ts. Het publiek zal snel van zich laten horen...

0517

Citaat van: denistel op augustus 11, 2013, 22:34:28
reken er maar op....middenveld makrini-ritzmaier-bakker

voorin hemmen en lukoki op zeker en wie op links komt wut nog puzzelen

Daar ga je (zelf) van uit?

WouterZz

Onvrede bij Swinkels leidt tot flitsscheiding

LEEUWARDEN – Cambuur en Ruud Swinkels zijn per direct uit elkaar gegaan. Eerder was al duidelijk dat de doelman ontevreden was over zijn reserverol.

Swinkels was vaste doelman bij FC Eindhoven toen hij medio 2012 naar PSV verkaste. Daar werd hij de tijdelijke vervanger van een geblesseerde derde doelman. In januari hield de samenwerking op waarna een flirt met ADO Den Haag stukliep op de financiën. Vervolgens hield hij zichzelf fit bij RKC.
Swinkels wilde per se weer aan spelen toekomen en hoopte dat bij Cambuur te kunnen doen. Maar toen de technische staf aan het eind van de oefencampagne de knoop doorhakte, viel de keuze op Leonard Nienhuis, de doelman die een belangrijk aandeel had in de geslaagde eindsprint van Cambuur in de eerste divisie.
Die teleurstelling kon Swinkels volgens zijn trainers maar moeilijk verkroppen. Het gevolg daarvan was dat niet hij maar derde doelman Harm Zeinstra tegen NAC en Roda JC op de bank zat. De 26-jarige doelman, die begin juni nog een tweejarig contract tekende in Leeuwarden, weigerde het achterste van zijn tong te laten zien.
Ook maandag, na de officiële mededeling van de club dat het contract per direct was ontbonden, hield Swinkels zich op de vlakte. ,,Ik heb er niet zo'n behoefte aan te reageren en houd mijn mond maar. Ik ben wel blij dat de club heeft meegeholpen aan de ontbinding van het contract.''
Na enig aandringen: ,,Het verhaal heeft een bepaalde wending genomen en daarna zijn de onderlinge contacten tussen de trainers en mij verstoord geraakt. Over hoe het precies is gelopen, doe ik geen uitspraken. Of er al een nieuwe club is? Ik heb iets op het oog, maar mij is gevraagd daar nog niets over te zeggen.''
Volgens Cambuur-directeur Gerald van den Belt vindt elke speler dat hij moet spelen. ,,Zelf vond ik het ook nooit terecht als ik op de bank moest zitten, al besef ik nu, tien jaar na dato, dat het vaak toch wel terecht was. Ruud heeft gezegd: ik moet keepen, want op de bank word ik niet beter. Het vervelende voor keepers is: kom je op de bank terecht, dan kan het zomaar voor een heel seizoen zijn.''
Dat de wegen van club en keeper zich nu scheiden, is volgens Van den Belt de beste oplossing. De directeur is zelfs opgelucht. ,,Met ontevreden spelers hebben we ons leergeld wel betaald. Dat moet je niet willen. Dan denk ik aan de Maachi's, de Jeffrey de Visschers, de Ruud ter Heides; als het langer duurt dan een maand, kunnen het gezwellen worden. Niet dat ik daar bij Ruud bang voor was trouwens.''
Cambuur gaat op korte termijn een nieuwe doelman halen. Of het een derde, tweede of misschien wel een eerste keeper wordt, kon Van den Belt niet zeggen. ,,Ik kan alleen zeggen dat we tevreden zijn over Nienhuis en Zeinstra.'

LC

666

Doelman Swinkels naar Willem II
Gepubliceerd op 13 augustus 2013, 10:45 Laatst bijgewerkt op 13 augustus 2013, 10:48

TILBURG - Ruud Swinkels (foto) zet zijn carrière voort bij Willem II. De Tilburgse club uit de Jupiler League heeft de 26-jarige doelman tot het einde van het lopende seizoen op amateurbasis vastgelegd.

Swinkels vertrok maandag bij eredivisionist SC Cambuur, nadat hij in Leeuwarden de strijd met Leonard Nienhuis had verloren.

De Tilburgers hebben met David Meul en Mattijs Branderhorst al twee keepers; Swinkels wordt derde doelman.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Clint


HilversumOnTour

Cambuur betaald de aankomende 2 jaar niks aan salaris, toch? Wel heel raar dat hij dan op amateurbasis gaat spelen daar... of begrijp ik iets niet?

Clint

Contract is ontbonden, dus ook geen salaris of iets anders.

666

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 13, 2013, 11:24:33
Cambuur betaald de aankomende 2 jaar niks aan salaris, toch? Wel heel raar dat hij dan op amateurbasis gaat spelen daar... of begrijp ik iets niet?

Ik mag hopen dat het Cambuur niets kost. Ik zou het hele verhaal nog wel eens willen horen.

Je wordt toch geen 3e doelman bij SC Tilburg terwijl je bij Cambuur tegen het 1e aan zit??? onbegrijpelijk.
Misschien is hij vroeger als kind wel heel erg verwend geweest...  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

KristCambuur

Wat een rare vent die Swinkels, niet te geloven...  :_schater Maar een ander oud doelman van SCC was op proef bij Ross County, het ging hier om Te Loeke. Is dat wat geworden?
Cambuur till I die!