Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Ik gun Robert 30 doelpunten.
En promotie.
En volgend seizoen mooi tegen ons in de eredivisie ballen.

Walter

Ik gun Robert promotie, volgend jaar lekker voetballen tegen ons en 37 doelpunten?

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Stanley Akoy traint mee bij Top Oss

Collingwood

Zou heel mooi zijn als hij daar een contract kan afdwingen. Heeft echt talent, en Top is ook wel een club waar dat soort spelers weer op kunnen bloeien.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: justremco op augustus 23, 2021, 18:31:26
Stanley Akoy traint mee bij Top Oss
oké heel mooi nieuws voor hem.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op augustus 23, 2021, 18:31:26
Stanley Akoy traint mee bij Top Oss

Van de ene koploper naar de andere  :thumbsup
Henk, held, bedankt

michello

KAMP ANTONIA DOET NAC TEGENVOORSTEL'
1 uur geleden
Italo

Jarchinio Antonia en NAC zijn momenteel in onderhandeling over een contract. Volgens BN DeStem heeft NAC inmiddels een tegenvoorstel ontvangen vanuit het kamp Antonia.
Bij NAC moet Antonia de nieuwe rechtsbuiten worden. De 30-jarige flankspeler heeft echter meerdere ijzers in het vuur. Ook Almere City hengelt naar zijn diensten. ADO Den Haag hoopt uiteindelijk de lachende derde te kunnen zijn, maar kon nog geen voorstel wegleggen.
Antonia is transfervrij nadat zijn contract bij SC Cambuur deze zomer afliep. Bij die club kon hij een nieuw contract tekenen, maar dat gaat niet gebeuren: ,,Cambuur heeft mij een aanbieding gedaan om te verlengen, maar we zijn er niet uitgekomen. Ik wil zo snel mogelijk aan de bak. Mijn gevoel is belangrijk. Als het niet goed is, doe ik het niet", aldus Antonia, opgetekend door BN DeStem.



Die zien we niet meer terug.

hobbes

Denk niet dat we hem gaan missen

Specuveter

Er is inmiddels prima vervanger en er zit meer in de pijplijn.
Dus die gaan we inderdaad niet missen.
En op die manier is het kijken op Vrijdag avond naar de eerste divisie wedstrijden ook leuk met die ex spelers van ons.

Eewal

En toch had ik hem liever gezien dan bijv doodeman. Maar wellicht gaat die ons nog heel erg verrassen dit seizoen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op augustus 24, 2021, 11:19:04
En toch had ik hem liever gezien dan bijv doodeman. Maar wellicht gaat die ons nog heel erg verrassen dit seizoen.
Doodeman is ook nog gedaald in de rangorde, als kiss er uitgaat en breij daar komt te spelen
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2021, 11:41:39
Doodeman is ook nog gedaald in de rangorde, als kiss er uitgaat en breij daar komt te spelen

Kan me ook voorstellen dat dit met de tegenstander te maken heeft. Breij is toch wat feller in het meeverdedigen en druk zetten.
Kalmte alleen kan u redden.

Scc4-ever

Citaat van: hobbes op augustus 24, 2021, 11:06:43
Denk niet dat we hem gaan missen
nee zo geweldig was Antonia ook weer niet. Er zijn wel betere voor die positie te vinden ook.

sunderland

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2021, 11:49:32
Kan me ook voorstellen dat dit met de tegenstander te maken heeft. Breij is toch wat feller in het meeverdedigen en druk zetten.
maar verder niet