Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

M?hren heeft het weer eens op de heupen, 4x scoren in een wedstrijd

EdsjeSCC


cambuurmania

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 30, 2021, 08:32:00
Ik mis die man

Anders ik wel,doet gewoon pijn als je hem bij Volendam ziet.
Niet alleen als spits maar ook als leider in en buiten het veld.

Zijn we echt op achteruit gegaan.

papier

Citaat van: cambuurmania op oktober 30, 2021, 11:50:58
Anders ik wel,doet gewoon pijn als je hem bij Volendam ziet.
Niet alleen als spits maar ook als leider in en buiten het veld.

Zijn we echt op achteruit gegaan.

Naar verluid 3,5 ton per seizoen. Dat kunnen wij niet betalen, en doen dat gelukkig ook niet. Verder wel ontzettend jammer natuurlijk.

EdsjeSCC

Dat is idd een beetje veel van het goede helaas. Je ziet wat een verwchil het maakt (bij Volendam)

Eewal

Gaat lekker bij NAC. Antonia schijnt bespuugd te zijn. Ik snap dat hij het bloed onder de nagels kan halen door zijn gepruts, maar dit is natuurlijk niet best. Bron B- side Rats forum, altijd leuk om even te lezen als ze weer verloren hebben.

De Gast

Geen goeie omgeving voor een jongen als Antonia.

sunderland

Citaat van: De Gast op november 07, 2021, 08:37:39
Geen goeie omgeving voor een jongen als Antonia.
voor wie wel. Zie Muhren.

denistel

Citaat van: Eewal op november 06, 2021, 12:11:54
Gaat lekker bij NAC. Antonia schijnt bespuugd te zijn. Ik snap dat hij het bloed onder de nagels kan halen door zijn gepruts, maar dit is natuurlijk niet best. Bron B- side Rats forum, altijd leuk om even te lezen als ze weer verloren hebben.

mooiere en grote club als cambuur zei ie laatst zelfs nog pffff.

KernvanCambuur

Oud-Cambuurspeler Arno Arts schrijft de biografie over zijn leven zelf

GROESBEEK - Er zijn veel boeken over voetballers. De meesten worden geschreven door anderen, maar Arno Arts uit Groesbeek schreef zijn eigen boek. 'Linkspoot, van 't Vilje tot Champions League' is de titel.

Arts speelde bijna twintig jaar profvoetbal. En daaraan koestert de sierlijke middenvelder zoveel mooie herinneringen, dat hij die begon op te schrijven. "In 2017 ben ik begonnen voor mezelf alles op te schrijven. Want ik heb zoveel kleurrijke personen meegemaakt en bij zoveel mooie clubs gespeeld. Dat wilde ik aan het papier toevertrouwen. Het is een biografie vanaf mijn droom als kleine jongen om profvoetballer te worden."

Twee houten doelen

Het boek begint bij het begin, in de Groesbeekse wijk 't Vilje. "Daar ben ik opgegroeid. Er stonden twee houten doelen in de wei, zoals we die toen noemden. En daar voetbalden we altijd. Pas op je achtste kon je op een club. Het was hier in deze wijk kiezen voor De Treffers of Achilles'29. Dat was ingegeven door je familie. Ik zocht ook een club waar ik op de fiets naartoe kon en dat was Achilles."

"Toen ik vijftien was, werd ik gescout door NEC, door Ger Reijen. Die had een tip gekregen van Jopie Dorland, die met mijn vader op het dak werkte. Mijn vader zei tegen Ger Reijnen: 'Jullie zitten te slapen, Arno hoort in De Goffert te lopen'. Toen heeft Ger Reijnen me een jaar lang gevolgd en haalde met naar NEC A1." Arno Arts speelde vanaf het seizoen ?94/?95 tot en met het seizoen ?96/?97 101 duel voor onze trots. De man met de gouden linker scoorde in die periode 24 keer.

De biografie van Arno wordt op 12 november uitgebracht maar is nu al via de website Arno Arts Linkspoot te bestellen (inclusief handtekening van Arno!) voor slechts ? 15,95.

Lore

Zo triest:

HOOFDDORP - Heracles-voetballer Rai Vloet blijkt een van de mannen te zijn die is gearresteerd na een dodelijk ongeluk op de A4.
BSR AGENCY
Tim Gilissen, technisch directeur van Heracles Almelo, heeft dat bevestigd. ?Wij zijn op de hoogte gebracht dat Rai Vloet betrokken is bij een dodelijk ongeval. Wij zijn er enorm van geschrokken. Ons medeleven gaat uit naar de familie die het slachtoffer is geworden. En verder kunnen wij op dit moment niet nader ingaan op de situatie omdat we heel veel nog niet weten?, aldus Gilissen. Hij weet ook niet of Vloet de bestuurder was van de auto.


In de nacht van zaterdag op zondag botste een auto met twee inzittenden op een auto met daarin een man, vrouw en twee kinderen. Een 4-jarig jongetje uit Zoetermeer raakte zwaar gewond en overleed kort daarna in het ziekenhuis.


Zwaar ongeval op A4 bij Hoofddorp: jongetje (4) komt om, automobilist opgepakt
De twee die het ongeluk zouden hebben veroorzaakt, zijn door de politie aangehouden. E?n van hen blijkt dus de 26-jarige middenvelder van Heracles Rai Vloet, zoon van trainer Wiljan Vloet. De andere inzittende is een 27-jarige man uit Veldhoven. De twee waren volgens de politie mogelijk onder invloed en zijn beide aangehouden. Zij zijn meegenomen naar het politiebureau voor verhoor en zitten nog vast.

De experts van de Verkeersongevallen Analyse (VOA) hebben uitgebreid onderzoek gedaan op de plaats van het ongeval en doen verder onderzoek naar dit ernstige incident. Hiervoor zijn zij nog op zoek naar getuigen.

De in Schijndel geboren Rai Vloet begon zijn carriere bij PSV en kwam vorig jaar bij Heracles terecht.

PePe

Sandor in de podcast van Omrop. Geweldig hoe die over voetbal praat, maar jammer dat ie niet meer bij Cambuur zit.

De Gast

#7602
Mooie uitzending ja, en Sandor zien we niet meer terug. Al vraag ik mij wel af of een afscheid dan niet op zijn plaats zou zijn.

Dreet

Nou, als de hype van de escaperooms uitdooft en het financieel wat minder gaat, keert Sandor echt wel terug in de voetballerij. Dan krijg je weer open deuren als: "Ik heb de geur van het gras zo gemist!".

Yellow Army

Citaat van: Dreet op november 17, 2021, 12:20:36
Nou, als de hype van de escaperooms uitdooft en het financieel wat minder gaat, keert Sandor echt wel terug in de voetballerij. Dan krijg je weer open deuren als: "Ik heb de geur van het gras zo gemist!".

Ik weet het net zo niet met Sandor. Hij heeft het voetbalwereldje nooit zo leuk gevonden
Area 58