Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 13, 2020, 21:04:03
onvoorstelbaar. Met zijn kutvoetbal
Ach, Hake paste absoluut niet bij onze club en clubcultuur en dat vertaalde zich in het voetbal terug.
Vindt hem overigens altijd aardig en correct en zal best wel over voldoende kennis beschikken die aan een trainer wordt gesteld. Maar onze clubcultuur vraagt meer dan dat  en door zijn introverte houding is hij niet in staat geweest onze club naar een beter niveau te brengen.
Hij komt waarschijnlijk als assistent bij een club beter tot zijn recht maar gun hem deze tijdelijke functie van harte.

Bankzitter

Tja, er was geen geen geld en we hebben zelf geen jeugd.
Dus het plan was goedkope, jonge buitenlandse spelers halen met een trainer die goed is in opleiden.
OP zich niet raar maar mislukt. Het heeft alleen Sambissa en Maulun opgeleverd, dat is te mager.

sunderland

Het is een aardige kerel dat zeker. Hier maakte hij alles stuk wb voetbal. Vergeet nooit weer wat Denistel vertelde; we speelden thuis tegen Oss en Hake zei na de weds dat ie bang was voor de counters van Oss en daarom speelden we zo verdedigend. Tja Top Oss. Thuis tegen Twente 0 x op doel geschoten ! In mijn omgeving waren er mooi wat afgehaakt als hij was gebleven. Verleden week tegen Ajax was Utrecht totaal Utrecht niet, ze speelden op zijn Hake,s. Misschien dat ie vanaf nu toch vooruit gaat want ze hebben een pracht ploeg.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 14, 2020, 12:09:10
Het is een aardige kerel dat zeker. Hier maakte hij alles stuk wb voetbal. Vergeet nooit weer wat Denistel vertelde; we speelden thuis tegen Oss en Hake zei na de weds dat ie bang was voor de counters van Oss en daarom speelden we zo verdedigend. Tja Top Oss. Thuis tegen Twente 0 x op doel geschoten ! In mijn omgeving waren er mooi wat afgehaakt als hij was gebleven. Verleden week tegen Ajax was Utrecht totaal Utrecht niet, ze speelden op zijn Hake,s. Misschien dat ie vanaf nu toch vooruit gaat want ze hebben een pracht ploeg.
Eigenlijk moeten we Hake dankbaar zijn dat hij hier niet slaagde, want dan had het bestuur Henk niet aangesteld.? :_schater :_schater

Naastismis

Hake had hier ook niet de beste voetballers tot zijn beschikking. Toen Henk kwam, kwamen de goede voetballers ook. Met deze selectie wordt Hake ook, wel kampioen

janou

Hake had echt een klote elftal. Persoonlijk ben ik van mening dat hij met het materiaal dat hij ter beschikking had, prima heeft gepresteerd. Je gaat mij niet vertellen dat Henk met dat elftal aanvallend voetbal zou laten zien. We hebben nu op bijna elke positie een betere speler dus dat kan je niet vergelijken.

Bankzitter

Hake moest spelers beter maken zodat we er aan konden verdienen.
En spelers werden niet beter ondermeer door de speelwijze en het gerommel met de opstelling.

Onder Henk zie je wel spelers beter worden, al heeft hij natuurlijk ook wel betere talenten erbij gekregen.

denistel

Citaat van: Naastismis op november 14, 2020, 15:49:41
Hake had hier ook niet de beste voetballers tot zijn beschikking. Toen Henk kwam, kwamen de goede voetballers ook. Met deze selectie wordt Hake ook, wel kampioen

je kunt altijd positief voetbal spelen toch. van je zelf uitgaan altijd..je kunt
niet eens degraderen dus waarom zou je bang zijn voor bijv een oss.

speculeter

Nu mooie documentaire op Veronica
Paradijsvoetballers.
Met Melvin de leeuw en Kevin brands.
Allebei bij ons gevoetbald en vooral van Melvin genoten.

denistel

Citaat van: speculeter op november 16, 2020, 22:19:34
Nu mooie documentaire op Veronica
Paradijsvoetballers.
Met Melvin de leeuw en Kevin brands.
Allebei bij ons gevoetbald en vooral van Melvin genoten.

vorige week was Chery er al in echt leuk om te zien

sunderland

Wat doet Grim het goed met Rkc. Verl jaar waren ze meestal al gelijkwaardig wat veldspel betreft nu pakken ze ook nog punten

Lore

Hoop eerlijk gezegd dat ze er in blijven, aangezien wij er volgend seizoen ook weer bij zijn!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op november 28, 2020, 15:22:41
Hoop eerlijk gezegd dat ze er in blijven, aangezien wij er volgend seizoen ook weer bij zijn!
Dan Emmen ook maar handhaven en Pec, Willem II en Heracles er maar uit
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2020, 16:05:37
Dan Emmen ook maar handhaven en Pec, Willem II en Heracles er maar uit

Ik teken er voor!

Stiens