Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Vlampiep op november 03, 2020, 08:49:56
Je hebt gelijk dat het gemakkelijk is om achteraf ergens iets van te vinden, maar dat Anderson wel over aanleg beschikte is niet te ontkennen. Het is alleen bij AZ en Cambuur gebleken dat de TS de kwaliteiten niet verder konden ontwikkelen. Dat dit in zeer korte tijd in Italiƫ wel lukt doet mij de wenkbrauwen wel fronsen. En of dit nou aan Anderson heeft gelegen of aan de trainerstaf bij AZ of Cambuur blijft een raadsel.

V Ewijk kwam er hier ook niet uit maar blijf ik toch zelfs in de ere div een goeie speler
vinden.zou volgens mij uitstekend bij ons sooort voetbal passen.

Galdiano

Citaat van: denistel op november 04, 2020, 11:58:58
V Ewijk kwam er hier ook niet uit maar blijf ik toch zelfs in de ere div een goeie speler
vinden.zou volgens mij uitstekend bij ons sooort voetbal passen.

Waarop kwam Van Ewijk er niet uit? Lef uit?  :_schater

Hij heeft 101 minuten gemaakt in het eerste.
Die jonge komt hier, heeft last van hogere intensiteit van training en daarna Corona. Die keer dat hij speelde liet hij zich gelijk zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op november 04, 2020, 12:19:16
Waarop kwam Van Ewijk er niet uit? Lef uit?  :_schater

Hij heeft 101 minuten gemaakt in het eerste.
Die jonge komt hier, heeft last van hogere intensiteit van training en daarna Corona. Die keer dat hij speelde liet hij zich gelijk zien.

was de beste speler van d haag voor de winter volgens mij maar kwam hier niet
meteen in de basis.is hier 3 maanden geweest en 101 min zoals je zelf zegt.oorzaken
zllen er zijn maar denk dat de ts toch ook niet helemaal overtuigd was.mits fit zou ik
em altijd opgesteld hebben.

speculeter

Als van Ewijk hier was gebleven was hij op zeker basisspeler geworden natuurlijk.

Galdiano

Citaat van: denistel op november 04, 2020, 12:54:04
was de beste speler van d haag voor de winter volgens mij maar kwam hier niet
meteen in de basis.is hier 3 maanden geweest en 101 min zoals je zelf zegt.oorzaken
zllen er zijn maar denk dat de ts toch ook niet helemaal overtuigd was.mits fit zou ik
em altijd opgesteld hebben.

Het contract lag al klaar bij promotie, en hadden hem overgenomen van ADO. TS was behoorlijk overtuigd, wouden hem niet te geforceerd brengen met kans op blessures.
Ergens in een intervieuw afgelopen zomer werd dit ook door Booy of De Jong genoemd, dat Van Ewijk was gebleven bij promotie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Nou jullie het er zo over hebben, van Ewijk, al vergeten dat hij bij ons speelde. Voltooid verleden tijd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2020, 17:40:52
Dacht dat alleen Okkele het in hem zag zitten :D

Ik vond Anderson echt een verschrikking hier.
er zijn inderdaad maar weinig met zoveel kennis van potentie in spelers.
:proost  :D
het is op deze site ook wel een dingetje dat forumers spelers gaan afkraken en daar ook steevast bij blijven.
ook lukoki kon het hier bij sommigen nooit goed doen,zo zijn er veel voorbeelden.
spelers ontwikkelen,zo mag dan ook je mening wel een beetje mee-ontwikkelen.
ik ben ook een groot fan van peersman , dat zal voor menigeen hier ook een raadsel zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op november 04, 2020, 16:13:33
er zijn inderdaad maar weinig met zoveel kennis van potentie in spelers.
:proost  :D
het is op deze site ook wel een dingetje dat forumers spelers gaan afkraken en daar ook steevast bij blijven.
ook lukoki kon het hier bij sommigen nooit goed doen,zo zijn er veel voorbeelden.
spelers ontwikkelen,zo mag dan ook je mening wel een beetje mee-ontwikkelen.
ik ben ook een groot fan van peersman , dat zal voor menigeen hier ook een raadsel zijn.
kest nagaan :_schater mijn kinderen hebben het nog wel eens over Peersman en hebben dan de grootste lol. Hef Peersman ook onvoorstelbare weds gezien tegen Utrecht en az uit waar hij de pannen van het dak speelde

rudie

Daniel Bouman heeft een contract afgedwongen bij Hyundai A-League-ploeg Central Coast Mariners.

sunderland

Citaat van: rudie op november 05, 2020, 11:21:11
Daniel Bouman heeft een contract afgedwongen bij Hyundai A-League-ploeg Central Coast Mariners.
hele goeie ploeg

Kuzmanovic-Apeldoorn

Van der Ham ontslagen bij Dordrecht,

Mark de Liwadder neemt het over met nog een assistent
Henk, held, bedankt

Collingwood

Hake (minimaal) tot aan de winterstop aan het roer bij Utrecht.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op november 13, 2020, 17:14:37
Hake (minimaal) tot aan de winterstop aan het roer bij Utrecht.
onvoorstelbaar. Met zijn kutvoetbal

AL

#7303
Citaat van: sunderland op november 13, 2020, 21:04:03
onvoorstelbaar. Met zijn kutvoetbal

Schat hem hoger in dan vd Brom.
Utrecht is maar al te blij dat vd Brom weggegaan  is. Scheelt hun weer een afkoopsom.
Beleid is daar nog steeds ver te zoeken overigens.

Galdiano

Citaat van: sunderland op november 13, 2020, 21:04:03
onvoorstelbaar. Met zijn kutvoetbal

Hier misschien ja.

Heeft bij Twente echt wel leuke dingen laten zien. Bij Jong Utrecht spelen ze ook wel leuk voetbal.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets