Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

#7260
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 12, 2020, 23:02:31
Hier voldoet Korbach nog het meeste aan lijkt me
Helemaal mee eens!
Trainer korbach
Speler vd ark de leeuw zijlstra koko
Supporter Auke de sloper


D.H.Skolten

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 12, 2020, 13:21:47
Dan ga ik voor Vytautas Andriuškevičius  _O_
Ouwe hooligan is het. Geweldige gast, voor altijd in mijn hart! |:)

Drumfather SCC

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2020, 21:37:35
Dave kon ook opnokken. Pracht vent. Bij afscheid van spelers einde seiz werd ie vergeten. Toen hebben we zijn naam geschandeerd wel 5 minuten . Tranen over de wangen. Fantastisch. In het hert.

Ik heb destijds als 14 jarig knulletje nog groot een 3 en Rogers op mijn shirtje laten zetten |:)
Wat maakte die man een indruk op mij!

Mijn 14 jarige koppie heeft ook getraand als een ui toen ik dat hoorde scanderen!

Had nog gehoopt hem weer te treffen op de viering van het 50 jarig bestaan in 2014 maar helaas
Ik had het shirtje mee in mijn rugtas...

sunderland

Zag gister Mark Diemers even spelen bij Feyenoord. Was gewoon 1 van de beteren. Vind ik geweldig, vooral ook omdat er lacherig over werd gedaan.

okkele

tja , meningen....
veel menen tegenwoordig als een derksen of gijp te moeten "analyseren".
ik gun het mark en zat er helemaal niet over in of hij wel zou slagen daar.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op augustus 23, 2020, 11:43:03
Zag gister Mark Diemers even spelen bij Feyenoord. Was gewoon 1 van de beteren. Vind ik geweldig, vooral ook omdat er lacherig over werd gedaan.
Heeft Cambuur nog iets overgehouden aan Diemers met Feyenoord?

PePe

FC Twente heeft interesse in Sander Van de Streek.

PePe

Mohamed El Makrini naar het Noorse IK Start.

Galdiano

Citaat van: PePe op september 03, 2020, 19:19:55
FC Twente heeft interesse in Sander Van de Streek.

Dat zou wel een hele domme stap zijn.
Levert ons wel poen op, heeft contract tot 2022.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op september 03, 2020, 20:03:40
Dat zou wel een hele domme stap zijn.
Levert ons wel poen op, heeft contract tot 2022.

Twente heeft volgens mij niet zo heel veel geld om uit te geven. Als deze deal er komt met gesloten beurs, ruil etc. etc. houden wij er niet veel aan over.
Maar ik hoop dat hij voor miljoenen verkast  ;)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: 666 op september 09, 2020, 08:04:42
Twente heeft volgens mij niet zo heel veel geld om uit te geven. Als deze deal er komt met gesloten beurs, ruil etc. etc. houden wij er niet veel aan over.
Maar ik hoop dat hij voor miljoenen verkast  ;)
twente heeft niet zoveel geld en opeens hebben ze wel weer veel geld. Geen touw aan vast te knopen. En anders helpt de Knjb wel

666

Citaat van: sunderland op september 09, 2020, 08:14:14
twente heeft niet zoveel geld en opeens hebben ze wel weer veel geld. Geen touw aan vast te knopen. En anders helpt de Knjb wel

Dat gevoel krijg je er wel bij idd
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op september 09, 2020, 08:14:14
twente heeft niet zoveel geld en opeens hebben ze wel weer veel geld. Geen touw aan vast te knopen. En anders helpt de Knjb wel
Gaat om huur en anders gaat het om afbetaling, dus elk jaar een termijn...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op september 09, 2020, 08:59:11
Gaat om huur en anders gaat het om afbetaling, dus elk jaar een termijn...
he jonguh bist er weer. Welkom

AL

Mart Dijkstra terug naar Harkemase Boys.