Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Tja, afhankelijk van het doorverkooppercentage ,of dit nog bij het oude spelersfonds hoort en wat er met Feyenoord is afgesproken.
Stel dat we vijftigduizend vangen, dan is dat toch weer mooi meegenomen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2020, 18:33:53
en wat er met Feyenoord is afgesproken.

Het lijkt mij toch dat die hun deel al hebben gekregen toen hij verkocht werd aan Levski  :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Naastismis

Die krijgen nog een opleidingsvergoeding.

zeewolde

el haj

Citaat van: zeewolde op juli 25, 2020, 19:21:49
https://www.transfermarkt.nl/jack-byrne/profil/spieler/217757

Wat jammer dat deze man gewoon in Ierland speelt.

Ach, hij speelt in z'n geboorteland (en -stad) in de hoogste divisie. Qua voetbal zou hij ongetwijfeld een hoger niveau aankunnen maar de randvoorwaarden zijn ook wat waard!

Destroyer

Ik vond Mark altijd een machtig kerel, maar is dit niet een beetje trap na geven na bijna 10 jaar? Ik denk dat destijds meer wanbeleid gevoerd is, maar ook dat we aan de financiële afgrond zaten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Rick Hooiboer is onze cult speler in de VI verkiezing... hadden we geen betere kandidaten?

Grijskijkert

Citaat van: el haj op augustus 12, 2020, 00:39:07
Leukste sportcast tot nu toe!
https://www.omropfryslan.nl/utstjoering/sportcast-55-ik-ben-destijds-bij-cambuur-de-deur-uitgewerkt
Zeker!

Citaat van: Destroyer op augustus 12, 2020, 09:31:27
Ik vond Mark altijd een machtig kerel, maar is dit niet een beetje trap na geven na bijna 10 jaar? Ik denk dat destijds meer wanbeleid gevoerd is, maar ook dat we aan de financiële afgrond zaten.
Alleen de titel gelezen of helemaal geluisterd? Van natrappen is geen sprake ,eerlijk en oprecht, wil ook heel graag terugkomen als (assistent)trainer |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2020, 09:54:48
Zeker!
Alleen de titel gelezen of helemaal geluisterd? Van natrappen is geen sprake ,eerlijk en oprecht, wil ook heel graag terugkomen als (assistent)trainer |:)

Het verhaal wel gelezen,  maar vindt het toch na zo'n lange periode negatieve publicatie. Mark wel snappend hoor want mocht hem graag.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op augustus 12, 2020, 10:58:56
Het verhaal wel gelezen,  maar vindt het toch na zo'n lange periode negatieve publicatie. Mark wel snappend hoor want mocht hem graag.
Als ik jou was zou ik gaan luisteren,het negatieve komt vooral door de schrijver(A.de Boer of R.de Vries) ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2020, 09:32:38
Rick Hooiboer is onze cult speler in de VI verkiezing... hadden we geen betere kandidaten?
Oebele

michello

Rick Hooijboer? Hmm.. ik zou toch voor een ander gaan. Dan zou ik nog eerder voor Jan Bruin gaan bijvoorbeeld.

Holwerd voor Cambuur

Dan ga ik voor Vytautas Andriuškevičius  _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde