Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: PePe op april 20, 2020, 17:03:13
Dwight Lodeweges in sportcast bij Omrop op 20-4-2020.

"Bij Cambuur heb ik de mooiste tijd gehad"

https://www.omropfryslan.nl/nijs/953899-sportcast-bij-cambuur-heb-ik-de-mooiste-tijd-gehad

Mooi interview  :proost
In Henk en Sandor we trust

Huizen


Stiens


Galdiano

Nigel Robertha waarschijnlijk naar Legia Warschau.
Cambuur heeft een doorverkoop percentage bedongen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Schopte hier op een gegeven moment geen deuk in een pakje boter meer, toch denk ik dat die nog een eind kan/gaat komen

Lore

Citaat van: Galdiano op april 24, 2020, 23:08:11
Nigel Robertha waarschijnlijk naar Legia Warschau.
Cambuur heeft een doorverkoop percentage bedongen.

Super, weet je ook hoeveel?

Voorstopper

Citaat van: Lore op april 25, 2020, 09:03:55
Super, weet je ook hoeveel?

Ik las ergens 1,3 miljoen

el haj

Het contract van Dennis v/d Ree (assistent-trainer) bij FC Twente wordt niet verlengd.

D.H.Skolten

Citaat van: Galdiano op april 24, 2020, 23:08:11
Nigel Robertha waarschijnlijk naar Legia Warschau.
Cambuur heeft een doorverkoop percentage bedongen.
Ik heb altijd gezegd dat hij in een team met betere spelers een hele goede speler zou zijn. Jammer dat hij hier de kans niet heeft gehad om te laten zien wat hij waard was.  Gelukkig hebben we nog een leuk bedrag voor 'm gekregen.

speculeter

En van dat mooie bedrag Muhren kopen?

Collingwood

Etiënne Reijnen stopt vanwege aanhoudend blessureleed met professioneel voetbal.
Kalmte alleen kan u redden.

Huizen

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2020, 16:11:09
Etiënne Reijnen stopt vanwege aanhoudend blessureleed met professioneel voetbal.

Sneu! Van hem genoten in Cambuur periode

CambuurAmersfoort

Citaat van: Diemen op mei 20, 2020, 17:13:18
Sneu! Van hem genoten in Cambuur periode

Helemaal mee eens. Was voor ons echt een topper en bovenal hele sympathieke gast. Jammer dat hij z'n carrière zo moet beëindigen.

Noordcambuur

Heel jammer maar wat was hij goed.
Het mooiste moment dkv uit heerlijk de emotie :thumbsup
Bedankt kerel het ga je goed en kom een keer langs :scc

el haj

Lijkt me wel het type persoon dat geschikt is voor het trainersvak; nuchtere en pientere vent. Ondanks zijn (m.i. zéér foute) uitstap naar het buitenland hier idd nog meer dan welkom!