Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Ik en mijn zoon waren er bij in het uitvak.
De gelijkmaker en de ontlading van Reijnen én uitvak.
Kippenvel moment :scc

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: speculeter op mei 20, 2020, 23:00:59
Ik en mijn zoon waren er bij in het uitvak.
De gelijkmaker en de ontlading van Reijnen én uitvak.
Kippenvel moment :scc

Yep ik ook, onvergetelijk moment in wedstrijd heerlijk
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 21, 2020, 02:03:52
Een Stilist  _O_



Mooi thema-nummer voor volgend seizoen: You can't bring me down  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 21, 2020, 07:49:25
Mooi thema-nummer voor volgend seizoen: You can't bring me down  |:)

De bandnaam is dan weer net wat minder: suicidal tendencies  :_schater
Henk, held, bedankt

Joop

Ja maar wel een geweldige band. Een van mijn absolute favorieten

Scc4-ever

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 21, 2020, 09:58:06
De bandnaam is dan weer net wat minder: suicidal tendencies  :_schater
de bandnaam is inderdaad weer minder. Haha :_schater

Drumfather SCC

Citaat van: Joop op mei 21, 2020, 13:04:28
Ja maar wel een geweldige band. Een van mijn absolute favorieten

Absoluut! Veel beter dan al die andere meuk die er soms in ons stadion word gedraaid

ST heeft nu Lombardo van Slayer als Live-drummer; Whoooooooooooooooooo Yeah  8) |:)

Van mij mag het einde van ''For Those About to Rock'' van AC/DC wel klinken bij het betreden van het veld

Dat nummer van Jordan & Baker (Explode) is nu ook wel eens oud
- Ten, Nijn, Eet, Seffen, Siks, Vijf, Forw, Thwee, Toe, Wan, Zeewo, Die stem is zo amateuristisch slecht  :_schater -



sunderland

We salute you"" fire

sunderland

Doe dan ook maar kanonnen op kettingen op het dak van het stadion. Pffff zo mooi. Zag ze van boven uit de nok van Ahoy.

Drumfather SCC

Citaat van: sunderland op mei 21, 2020, 14:37:43
Doe dan ook maar kanonnen op kettingen op het dak van het stadion. Pffff zo mooi. Zag ze van boven uit de nok van Ahoy.

Precies dit! Ik heb ze zien beuken in de ArenA en ook in Ahoy  |:)

waldkip

Citaat van: Drumfather SCC op mei 21, 2020, 13:58:17

Dat nummer van Jordan & Baker (Explode) is nu ook wel eens oud
- Ten, Nijn, Eet, Seffen, Siks, Vijf, Forw, Thwee, Toe, Wan, Zeewo, Die stem is zo amateuristisch slecht  :_schater -

Doet mij nog steeds aan Jeroen Ketting denken ook.

Destroyer

Wat een takke herrie  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Chielvak19

Yuri Rose wordt (ondanks een contractverlenging) trainer van Ajax O17
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Galdiano

Diemers waarschijnlijk naar Feyenoord aldus Krabbendam van VI.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets